VOel mijn liefde voor jouquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
iedereen behalve jij heeft mij geblokt

Hoe was hij? Beter dan TFA?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
Zoveel zin om nog een keer naar fucking ROGUE ONEte gaan.

Kom we gaan naar de documentaire van Sunny Bergman lekker linksquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:

ken ik nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar de documentaire van Sunny Bergman lekker links

Maar ook echt goede film (ipv goede SW film)?quote:

Samen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:

is dit met of zonder zwembroekquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stoombad
Bodyscrub
Sauna
massage
Kan me er uren vermaken.

quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is dit met of zonder zwembroek

wanneer is hij dat ooit geweestquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAHLHoe is het met je? Vervul je nog steeds de rol van rechts relschopper op FOK!?

quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAHLHoe is het met je? Vervul je nog steeds de rol van rechts relschopper op FOK!?

quote:
In zijn topics escaleerde alles altijd volledig uit de hand, echt hilarischquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef Crip het volgende:
of doel je dan op geforceerde rechts imago

echt hilarisch jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
In zijn topics escaleerde alles altijd volledig uit de hand, echt hilarischMensen dachten echt dat hij een neonazi was ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |