Lil Kleine welbespraakt, srs?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle rappers hebben een zekere mate aan intelligentie, anders zijn ze niet zo welbespraakt en goed met woorden. Of ze ook verstand hebben is een ander verhaal.
Ik had het nu over het causale verband 5.000 volgers en slim zijnquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle rappers hebben een zekere mate aan intelligentie, anders zijn ze niet zo welbespraakt en goed met woorden. Of ze ook verstand hebben is een ander verhaal.
Ja, absoluut.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lil Kleine welbespraakt, srs?
Ja zeg ffquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Het is trouwens FOK!, Anja, debiel wijf.
VOel mijn liefde voor jouquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
iedereen behalve jij heeft mij geblokt
Hoe was hij? Beter dan TFA?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
Zoveel zin om nog een keer naar fucking ROGUE ONEte gaan.
Kom we gaan naar de documentaire van Sunny Bergman lekker linksquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
ken ik nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar de documentaire van Sunny Bergman lekker links
Maar ook echt goede film (ipv goede SW film)?quote:
Samen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
is dit met of zonder zwembroekquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stoombad
Bodyscrub
Sauna
massage
Kan me er uren vermaken.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is dit met of zonder zwembroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |