wanneer is hij dat ooit geweestquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAHLHoe is het met je? Vervul je nog steeds de rol van rechts relschopper op FOK!?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAHLHoe is het met je? Vervul je nog steeds de rol van rechts relschopper op FOK!?
quote:
In zijn topics escaleerde alles altijd volledig uit de hand, echt hilarischquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef Crip het volgende:
of doel je dan op geforceerde rechts imago
echt hilarisch jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
In zijn topics escaleerde alles altijd volledig uit de hand, echt hilarischMensen dachten echt dat hij een neonazi was ofzo
dat is echt hoe mensen MAHL zien jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
In zijn topics escaleerde alles altijd volledig uit de hand, echt hilarischMensen dachten echt dat hij een neonazi was ofzo
Sof kom bios..quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het nu over het causale verband 5.000 volgers en slim zijn
Voor wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAHL bleek in het echt een hele leuke gozer.
dat is wat mensen ook van dima zeggen maar blijft een matige actquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik leg het wss niet goed uitHet was grappig, en MAHL bleek in het echt een hele leuke gozer.
Dima was in het echt heel vriendelijk, wel ontzettend verlegen. En een stuk knapper dan dat je zou verwachten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is wat mensen ook van dima zeggen maar blijft een matige act
waarom lijken zo veel users de mate van knapheid te kunnen afleiden aan iemands postgedrag?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
En een stuk knapper dan dat je zou verwachten.
Mijn verwachtingen van FOK!kers zijn sowieso al niet rete hoog, en als ze dan ook nog eens klinken als volslagen autisten... Tja.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:35 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom lijken zo veel users de mate van knapheid te kunnen afleiden aan iemands postgedrag?
ik weet hoe dima uitzietquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dima was in het echt heel vriendelijk, wel ontzettend verlegen. En een stuk knapper dan dat je zou verwachten.
Maar ik moet zeggen dat zijn postgedrag alleen maar achteruit gegaan is sinds ik hier vaak kwam, geen idee of dat een act is of een toename van psychische problemen ofzo
Je hebt mij nog niet gezien. Ik ben gewoon echt knap.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van FOK!kers zijn sowieso al niet rete hoog, en als ze dan ook nog eens klinken als volslagen autisten... Tja.
bij jou zie ik echt zon wch voor mequote:Op zaterdag 17 december 2016 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gezien. Ik ben gewoon echt knap.
Ik ben niet kaal.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:37 schreef Crip het volgende:
[..]
bij jou zie ik echt zon wch voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |