nou, ik niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ligt er aan of je er open voor staat
veel plezier xquote:
Ja maagdjequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
tinder weer verwijderd tot over paar maanden weer ofzo.
echt aids gekregen
Hoe gaat het met jouw seksleven Montelly? Gezien je fascinatie met die van anderen? Wil je praten? Zeer is een fantastische gesprekspartner.quote:
Een strijkbout.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:15 schreef Oberkullie het volgende:
Staan hier een paar bontkragen vuurwerkbommen af te steken. Zal ik een strijker naar ze gooien
ik sta hier ook voor openquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw seksleven Montelly? Gezien je fascinatie met die van anderen? Wil je praten? Zeer is een fantastische gesprekspartner.
hoi haagsquote:
goed, moet zo bij een wedstrijd tellen en verder lekker niks don vandaagquote:
Nice. Hier primaquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
goed, moet zo bij een wedstrijd tellen en verder lekker niks don vandaag
met jou?
Ja goed hoor, praat en doe het ook geregeld met zeer. Wil je meedoen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw seksleven Montelly? Gezien je fascinatie met die van anderen? Wil je praten? Zeer is een fantastische gesprekspartner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |