ben bang dat je kaartje soaked in chloroformquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DM je adres en ik stuur je kaartje
Wordt wel krap met z'n drieënquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:17 schreef zeer het volgende:
[..]
kijk er ook naar uit om in jouw bed te liggen
Dan niet trutquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben bang dat je kaartje soaked in chloroform
jezelf gewoon volstoppen met adeptogens en lekker hard gaan ja tog?quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen eigen mening, geen assertiviteit, heel stil, zelfhaat, mensenschuw, geen interesses, geen voldoening ergens uit
[ afbeelding ]
Was al aan het schrijven :squote:
Jaquote:
Ja maar helaasquote:
dat sta ik wel zwijgend in de hoek terwijl ik naar je kijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt wel krap met z'n drieën
hnnngggquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
Ik heb wrap gemaakt met rucola cherry tomaatjes worteltjes olijven en zelfgemaakte pesto/cashewcream sausje.
Bang gewordenquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:30 schreef zeer het volgende:
[..]
dat sta ik wel zwijgend in de hoek terwijl ik naar je kijk
neen wat danquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hnnnggg
had je mijn breakfast gelezen?
vers broodje van de bakkerquote:
Ik gisterenquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ECHT?! Omg wat goed, ben trots.heb vanochtend ook m'n bed verschoond, kijk er nu al naar uit om vanavond erin te gaan liggen
Nee, kruip erbij, ik trek je wel dicht tegen me aan en maak een Turkse pizza van ons met de dekensquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:30 schreef zeer het volgende:
[..]
dat sta ik wel zwijgend in de hoek terwijl ik naar je kijk
hngggggggquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:33 schreef zeer het volgende:
[..]
vers broodje van de bakker
tofu stake in breadcrump deepfried
saus van worcestetererere sauce, tomato ketchup, ketjap, blackstrap malasses (![]()
![]()
) , knoflook en rode peper met limoensap en ingedikt met bloem
getopt met augurk en jalepeno peper
nu ik dit schrijf besef ik me dat we al discussie hebben gehad over augurk dus dat je dit al wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |