goed ideequote:Op zaterdag 17 december 2016 14:07 schreef Drug het volgende:
dima wanneer koffiemeet met zeer en mij in damsco
geen eigen mening, geen assertiviteit, heel stil, zelfhaat, mensenschuw, geen interesses, geen voldoening ergens uitquote:
kom koffie drinken met drug en mijquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen eigen mening, geen assertiviteit, heel stil, zelfhaat, mensenschuw, geen interesses, geen voldoening ergens uit
[ afbeelding ]
bed verschoondquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:12 schreef Chloroform het volgende:
Kerstkaarten met glitters zijn leuk totdat je na het schrijven ervan heel je tafel onder de kutglitters hebt zitten en je met pasen nog glitter tegenkomt overal ondanks dat je miljoen keer gestofzuigd hebt
Kun je weer maand vooruitquote:
waarom krijg ik geen kerstkaartje racistquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:12 schreef Chloroform het volgende:
Kerstkaarten met glitters zijn leuk totdat je na het schrijven ervan heel je tafel onder de kutglitters hebt zitten en je met pasen nog glitter tegenkomt overal ondanks dat je miljoen keer gestofzuigd hebt
Wil ook wel koffie met jou en drugquote:
Jij woont in Limburg en heb geen Internationale postzegels meerquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
[..]
waarom krijg ik geen kerstkaartje racist
mij best wnr kan jequote:Op zaterdag 17 december 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook wel koffie met jou en drug
pffquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg en heb geen Internationale postzegels meer
ECHT?! Omg wat goed, ben trots.quote:
DM je adres en ik stuur je kaartjequote:
kijk er ook naar uit om in jouw bed te liggenquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ECHT?! Omg wat goed, ben trots.heb vanochtend ook m'n bed verschoond, kijk er nu al naar uit om vanavond erin te gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |