Ik weet ook wel dat er geen daadwerkelijk causaal verband is, maar op basis van hoe iemand zich presenteert vorm je toch een soort plaatje. Of ben ik daar de enige in?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet hoe dima uitziet
heeft bij niemand ook iets te maken met postgedrag
nah gewoon running out of ideas om zo veel mogelijk reacties te krijgen, inrl is ie niet zo.
No one wants your opinionquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik voel een gespannen sfeer in de sc sinds CY hier weer post.
Ben je geflikkerd met skatenquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
Gaascompresje, ik weer.Niks gekneusd of zo. Alleen bloed. Geen kledingschade.
Nee blijf.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:43 schreef CristinaYang het volgende:
Grapje hoor, niet boos zijn, ben al weg
je komt erg beperkt op me over zoquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van FOK!kers zijn sowieso al niet rete hoog, en als ze dan ook nog eens klinken als volslagen autisten... Tja.
Yeh, wilde te stoer doen. Af en toe gaat het dan mis.quote:
2017 wordt een kut jaar. Niet voor mij persoonlijk maar wel voor de wereld.quote:
Heb je wel je Tetanusshots gehad? Zou niet willen dat je ziek word.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh, wilde te stoer doen. Af en toe gaat het dan mis.
Ja dat weet ik ook wel zekerquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2017 wordt een kut jaar. Niet voor mij persoonlijk maar wel voor de wereld.
het wordt elk jaar kutterquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2017 wordt een kut jaar. Niet voor mij persoonlijk maar wel voor de wereld.
niet echtquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat jij irl normaal bent klopt dat
Denk het ook tijdje terug schreef hij ook ineens een heel normale post was echt een vette mindfuckquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat jij irl normaal bent klopt dat
gwn artiest dus wowquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk het ook tijdje terug schreef hij ook ineens een heel normale post was echt een vette mindfuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |