coolquote:Op woensdag 14 december 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha. Ik doe die van jou en Crip morgen op de post.
Mss krijg je mijn kaartje ook al binnen, heb zelf de parelmoer bedrukt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen zal hij er sowieso wel zijn.
Oh echt?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss krijg je mijn kaartje ook al binnen, heb zelf de parelmoer bedrukt.
ik ontvang alleenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
Sturen jullie elkaar kerstkaarten? Wat lief
Ama is dol op kaartjes, laat ik nou zelf een kaartendrukker zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
dag afzichtelijkequote:
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ama is dol op kaartjes, laat ik nou zelf een kaartenrukker zijn
vb=kill=ripquote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh dus xxx vb stond niet voor voederbietel?
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
je hebt vast veel in touw moeten zetten om Bondage een kaartje te sturenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.
Dat is echt heel lief.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.
Hehe.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt vast veel in touw moeten zeggen om Bondage een kaartje te sturen
Morgenochtend staat de pers weer warmquote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen die nu gaat van: Godverdomme Ama ik wou ook een kaartje!
Volgend jaar krijg je wel één.
jij krijgt van mij een kusjequote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Morgenochtend staat de pers weer warm
ahwww, ik krijg het er warm van.quote:
Mijn moeder zou me echt zo hard uitlachen als ik haar zou vragen of ze kaarten voor me zou willen schrijven voor vreemden op het internet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft mijn moeder vrijwel alles gedaan voor mij.
waar jij maar wil remmertquote:Op woensdag 14 december 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
ahwww, ik krijg het er warm van.
waar eigenlijk?
In Thailand nog steeds.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
uurtje met een klasse prostituee een vijfje
Op m'n linker onderarm.quote:
Oh mijn moeder boeit het echt geen fuck. Ze zei zelf dat ze graag kaartjes wou schrijven. En ze weet dat ik veel op een forum rondhang en daar mensen heb die ik graag mag.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me echt zo hard uitlachen als ik haar zou vragen of ze kaarten voor me zou willen schrijven voor vreemden op het internet.
Verder doet mijn moeder overigens niets voor mij wat ik zelf kan. En dat is alles.
Mijn gezin (en ik ook niet) doen al zo lang niet aan kerstkaarten dat ik altijd tegen het ontroerde aan verrast ben dat ik ze wel krijg.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh mijn moeder boeit het echt geen fuck. Ze zei zelf dat ze graag kaartjes wou schrijven. En ze weet dat ik veel op een forum rondhang en daar mensen heb die ik graag mag.
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn gezin (en ik ook niet) doen al zo lang niet aan kerstkaarten dat ik altijd tegen het ontroerde aan verrast ben dat ik ze wel krijg.
Wat heb ik met Thailand te maken?quote:
je zegt ze zo vaak af dat ik er geen snars van geloofquote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wilde echt graag op date
Dankjewel.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is ook heel leuk, dus good for you.
je hebt er nooit naar gevraagdquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef zeer het volgende:
[..]
je had wel eens kunnen vertellen over je vrouw en kinderen
Lol precies wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef zeer het volgende:
[..]
je had wel eens kunnen vertellen over je vrouw en kinderen
Ja maar nu is het een keer niet omdat ik liever in bed blijf met chipsquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je zegt ze zo vaak af dat ik er geen snars van geloof
Kom zeevissen in de Caribbeanquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, alles wat niet europa is scheer ik over een kam
Ik snap ook wel dat Prof z'n biezen gepakt heeft hierquote:Op woensdag 14 december 2016 22:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja maar nu is het een keer niet omdat ik liever in bed blijf met chips
Sinds wanneer liggen de Caribbean in Europa?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:00 schreef zeer het volgende:
[..]
hij doelde eigenlijk op niet-europese hoeren
hence de 'niet-'quote:Op woensdag 14 december 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds wanneer liggen de Caribbean in Europa?
Lullig dezequote:Op woensdag 14 december 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat Prof z'n biezen gepakt heeft hier
Heb je me gemist doos?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben je eindelijk na al ons wachten
Ja oke en dan?quote:
Altijd. Nu moest ik uitleggen wat cucken is. Doe jij dat eens, dan kan ik voortaan naar je refererenquote:
Sorry Aberquote:
Ze kan zo de politiek inquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je zegt ze zo vaak af dat ik er geen snars van geloof
Hoi cripquote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
eyooooooooooooooooo ben thuissss
weyooooooooooooooo
Hoi VAquote:
Ik wil je niet tegenhouden hoorquote:
Oké slaap lekker xquote:Op woensdag 14 december 2016 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil je niet tegenhouden hoor
Met Michelle Obama is ook leuk.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know!Vond die met Lady Gaga en Jennifer Lopez wel leuker.
Mja gewoon je vriendin/vrouw door een andere man laten nemen terwijl je toekijkt en niet participeert aan coitus. Het liefst is de dekkende hengst een groot geschapen BBC.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Altijd. Nu moest ik uitleggen wat cucken is. Doe jij dat eens, dan kan ik voortaan naar je refereren
Opgeslagen voor toekomstige vragen, dank.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mja gewoon je vriendin/vrouw door een andere man laten nemen terwijl je toekijkt en niet participeert aan coitus. Het liefst is de dekkende hengst een groot geschapen BBC.
Cucks komen voornamelijk bij blanke stellen voor waar een man voor de inkomsten zorgt en zijn vrouw seksueel niet kan bevredigen. Om haar toch voorzien van seksuele bevrediging laat hij zijn vrouw door een alpha man dekken.
Daarnaast geniet de cuck in kwestie door te aanschouwen hoe zijn vrouw diepe poundings ontvangt van een andere man.
![]()
hiquote:Op woensdag 14 december 2016 23:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Opgeslagen voor toekomstige vragen, dank.
Adelle toen ze Nicki Minaj d'r lyrics woord voor woord ging rappen.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know!Vond die met Lady Gaga en Jennifer Lopez wel leuker.
ik ging iets anders doen en heb geen zin om terug te zoeken :pquote:Op woensdag 14 december 2016 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mortaxx je negeerde me de vorige keerHoe is het met je?
Ook goedquote:Op woensdag 14 december 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ging iets anders doen en heb geen zin om terug te zoeken :p
Goeeed. En met jou?
was goed gesprekquote:Op woensdag 14 december 2016 23:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook goedMaar ga nu slapen. Doei
Lol, waarom nu weer?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK!
YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Als ik terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie zien jullie mij vast wel weer verschijnen
Is echt ff nodig mensen.
Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast en tot 2017.
Doei.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK!
YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Als ik terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie zien jullie mij vast wel weer verschijnen
Is echt ff nodig mensen.
Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast en tot 2017.
Niet echt een reden voor, wil gewoon voorlopig rust tot op zekere hoogte, YouTuben past hier nog wel bij, maar FOK!ken en dergelijke draagt hier niet echt aan bij.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan dit soort berichten. Foto's!
beetje dronkiequote:
BRADDIE nog gefeliciteerd! (beter laat dan nooit)quote:Op donderdag 15 december 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik stop voorlopig ff met alle social media op YouTube na.
[..]
Oh dat klinkt wel leukquote:Op donderdag 15 december 2016 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje dronkievanavond even pallets scoren, (ze zijn hier achter verbouwen) dan morgen een zaagmachine halen en shit halen om hangende plant shit te bouwen.
en hoe ist daar schoonheid?
ik zal wel even een foto maken als het af isquote:Op donderdag 15 december 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leukJa gaat wel lekker.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal wel even een foto maken als het af is
Foto van Mur?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal wel even een foto maken als het af is
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:03 schreef Murdera het volgende:
During the "Red Terror" of 1918, Communist secret police in Orel "poured water on naked prisoners bound in the winter streets until they became living ice statues." In Ukraine, they "rolled people around in barrels studded internally with nails." Upwards of 1 million people died.
[..]
Hey amaquote:
Welke hanging gardens??quote:Op donderdag 15 december 2016 00:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
het ging over de hanging gardens
penisfoto gestuurd though
FLIPPIE
gvdquote:Op donderdag 15 december 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Als je nou dichtbij woonde hoefde je ook niet te plunderen, ik heb thuis genoeg.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvdkom eens in de buurt wonen dan. dan gaan we toffe projectjes doen en shit maken om plantjes super tof op te hangen.
fucking nice godverdommequote:Op donderdag 15 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]Klinkt wel als een tof plan.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso planten die hangen = katbestendig.
Gelukkig sloopt die van mij vooral alleen maar planten, de rest blijft wel aardig heel.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]daar is het op ontworpen
het is voor mn zus, kutkatten.
wel superlief
![]()
maar slopen alles
hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig sloopt die van mij vooral alleen maar planten, de rest blijft wel aardig heel.
Oh dat geloof ik meteen haha. Ik heb nog geen kerstboom gehad sinds ik Kuroi heb maar komt misschien ooit nog wel. Ik denk dat ze hem gaat slopen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahazelfs de houten nep kerstboom die ze heeft neergezet die "katbestendig" is is al gesloopt
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef Murdera het volgende:
ik wil kroelen met mono en een leeg blik bier naar moira gooien en dan denken dat was echt aso en dan kroelen met moira om het goed te maken.
vochtig gewordenquote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef Murdera het volgende:
ik wil kroelen met mono en een leeg blik bier naar moira gooien en dan denken dat was echt aso en dan kroelen met moira om het goed te maken.
quote:
JA EN WIE MOET ZE DRAAIEN DAN< JA DAT DACHT IK GODVERREDOMME OOKquote:Op donderdag 15 december 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil joints roken met Mono en Moira en kut roepen.
Ja tering zo gaat dat al 2 jaar ofzo iddquote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]Het heeft gewerkt.
Hoe is het chickie? Omg ik mis jullie godverdomme. Maar dat zei ik laatst ook en toen was de conclusie afspreken. Oké moeten we snel eens doen. Einde bericht.
JIJquote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
JA EN WIE MOET ZE DRAAIEN DAN< JA DAT DACHT IK GODVERREDOMME OOK
Pitt bierquote:Op donderdag 15 december 2016 00:27 schreef Murdera het volgende:
Hey moira gvd. ik mis je een beetje. laatst heb ik dat kutbier gekocht gewoon zodat ik wat dichterbij jou en je sexy playmate was.kut pit.
Sowieso dat we in 2017 gaan afspreken hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tering zo gaat dat al 2 jaar ofzo idd
Heb 't telkens ook echt tyfusdruk en dan vergeet ik zelfs met familie enzo af te spreken
ik zie mezelf als best wel een flinke mongool, type als je je gezicht achter je handen doet ben ik je kwijt, maar zelfs daar zijn godverredomme grenzen aan.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pitt bierHeb je 't wel eerst op de verwarming gelegd voordat je 't opdronk?
amateurquote:Op donderdag 15 december 2016 00:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie mezelf als best wel een flinke mongool, type als je je gezicht achter je handen doet ben ik je kwijt, maar zelfs daar zijn godverredomme grenzen aan.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pitt bierHeb je 't wel eerst op de verwarming gelegd voordat je 't opdronk?
Warm bier is echt ronduit walgelijkquote:Op donderdag 15 december 2016 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
De ultieme Pitt-ervaring, fullblown pauper from 0 to 100
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
bier is echt ronduit walgelijk
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Warm bier is echt ronduit walgelijk
wat drink je zoal dan nuquote:Op donderdag 15 december 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Nee grapje hoor. Ik vind bier niet walgelijk maar het is niet mijn favoriete drankje.
Cola light.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat drink je zoal dan nu
Cola. Omdat mensen vaak geen light in huis hebben.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eehhh bedoel tijdens avondje uit of feestje?
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cola. Omdat mensen vaak geen light in huis hebben.
Lekker al die suikersquote:Op donderdag 15 december 2016 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cola. Omdat mensen vaak geen light in huis hebben.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Drink dan water, maar geen zoete bende
Matig welquote:Op donderdag 15 december 2016 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, drink geen alcohol meer.
Nee dank je. Beetje hoofdpijn. Ik hou het bij water.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een toeval, het gaat over alcohol.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee dank je. Beetje hoofdpijn. Ik hou het bij water.
Ja vervelend. Zo ff zoeken of ik nog een pijnstiller heb ergens.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Nee ik geloof je. Ik heb ook hoofdpijn.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Murdera het volgende:
2 stuks, nat maar okayish, makkelijk los te breken. kan nog terug voor een stuk of 15misschien later nog 2 extra halen. eerst bier
Ik heb gewoon te weinig gedronken vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vervelend. Zo ff zoeken of ik nog een pijnstiller heb ergens.
quote:
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig gedronken vandaag.
Tijdje even geen bier drinken.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.
same herequote:Op donderdag 15 december 2016 00:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
same herebegin de rollen op te bouwen
ik voel me sochtends altijd kut. buikproblemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.
Aanstellerquote:Op donderdag 15 december 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.
We zien hem vanavond gewoon weer.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Braddie heeft zijn topic ook al laten verwijderen of zo, hij gaat niet over een nacht ijs zo te zien
wel trek in een ijsjequote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Braddie heeft zijn topic ook al laten verwijderen of zo, hij gaat niet over een nacht ijs zo te zien
hier op fok?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
true, true, in een glaasje met simpele whiskey though..quote:Op donderdag 15 december 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb nog wat raketijsjes in vriezer liggen. Nu wel beetje te koud voor imho
Slotje.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
WEB / [GEZOCHT] Vloggende FOK!kers
Dat heb je als openbaar forumquote:Op donderdag 15 december 2016 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap niet dat de fok crew continu dat gedrag van hem faciliteert. Ook dat hij iedere keer een (sub)Forum ban aanvraagt en dan later weer niet, dan weer wel
Jij bent toch die junk mod?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je als openbaar forum
rtquote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
vloggen is sowieso aids, heb ook nooit echt een filmpje afgekeken dus boeit mij verder ook niet
Jawel taartjes bakkenquote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
vloggen is sowieso aids, heb ook nooit echt een filmpje afgekeken dus boeit mij verder ook niet
hoho we doen wel meer dan datquote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je mensen die 's avonds een jointje roken tot 'junks' classificeert, ja
Mortie had nooit mogen gaan. We houden in de crew nog wekelijks een herdenkingsbijeenkomst.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Thezappa het volgende:
En mortexx is ex mod..gvd regel dat
Nou je zegt veel meer ? Of doe je tof dan? En jointjes is drugs of niet?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je mensen die 's avonds een jointje roken tot 'junks' classificeert, ja
Ikke niet hoorquote:
Nope. Ben klein beetje South Park moe.quote:
Onzeker ..hij ging niet helemaal met de wind mee..quote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mortie had nooit mogen gaan. We houden in de crew nog wekelijks een herdenkingsbijeenkomst.
o dacht dat er werd bedoeld mod van de junksquote:Op donderdag 15 december 2016 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ikke niet hoorZelden eens xtc, laatst voor het eerst een bommetje methylone gehad, dawast wel.
kusjeknufquote:
Zeg ik veel meer? Heh?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Nou je zegt veel meer ? Of doe je tof dan? En jointjes is drugs of niet?
Kom op
Mortax waait waar de wind hem brengtquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Onzeker ..hij ging niet helemaal met de wind mee..
Dat was het toch
Praat het maar goed v jezelfquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
kusjeknuf
[..]m
Zeg ik veel meer? Heh?
Wiet is drugs ja maar voor zover ik weet is een 'junk' iemand die verslaafd is aan wat heftigere drugs dan dat
Oh zoquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Drug het volgende:
[..]
o dacht dat er werd bedoeld mod van de junks![]()
Autiquote:Op donderdag 15 december 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat irritant. Mijn speakers moeten symmetrisch staan maar voor mijn gevoel staan ze dat steeds niet
drm fuck gevoelquote:Op donderdag 15 december 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat irritant. Mijn speakers moeten symmetrisch staan maar voor mijn gevoel staan ze dat steeds niet
Ral..quote:Op donderdag 15 december 2016 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké ik geef toe ik injecteer 5 marihuana per dag.
kijk het alsjeblieftquote:Op donderdag 15 december 2016 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Ben klein beetje South Park moe.
Gaat er iemand dood als je het niet doet?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan het ook gewoon moeilijk loslaten.
|||||||||||||\|||||||||quote:Op donderdag 15 december 2016 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Kan ook wel een half uur bezig zijn om mijn laptop kaarsrecht neer te zetten.![]()
Een andere keer dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk het alsjebliefthet legt seizoen 19 uit, het is fucking prachtig. Echt. Kijk het. Alsjeblieft.
Nee maar ik heb dan steeds het idee van ik moet ze symmetrisch zetten.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Gaat er iemand dood als je het niet doet?
Hehequote:Op donderdag 15 december 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dan steeds het idee van ik moet ze symmetrisch zetten.
Komt goed.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel echt doen he.! en ik wil weten wat je er van denkt.
Nee.quote:
450¤quote:Op donderdag 15 december 2016 01:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat vraag je voor een aandeel in fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |