quote:
JA EN WIE MOET ZE DRAAIEN DAN< JA DAT DACHT IK GODVERREDOMME OOKquote:Op donderdag 15 december 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil joints roken met Mono en Moira en kut roepen.
Ja tering zo gaat dat al 2 jaar ofzo iddquote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]Het heeft gewerkt.
Hoe is het chickie? Omg ik mis jullie godverdomme. Maar dat zei ik laatst ook en toen was de conclusie afspreken. Oké moeten we snel eens doen. Einde bericht.
JIJquote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
JA EN WIE MOET ZE DRAAIEN DAN< JA DAT DACHT IK GODVERREDOMME OOK
Pitt bierquote:Op donderdag 15 december 2016 00:27 schreef Murdera het volgende:
Hey moira gvd. ik mis je een beetje. laatst heb ik dat kutbier gekocht gewoon zodat ik wat dichterbij jou en je sexy playmate was.kut pit.
Sowieso dat we in 2017 gaan afspreken hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tering zo gaat dat al 2 jaar ofzo idd
Heb 't telkens ook echt tyfusdruk en dan vergeet ik zelfs met familie enzo af te spreken
ik zie mezelf als best wel een flinke mongool, type als je je gezicht achter je handen doet ben ik je kwijt, maar zelfs daar zijn godverredomme grenzen aan.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pitt bierHeb je 't wel eerst op de verwarming gelegd voordat je 't opdronk?
amateurquote:Op donderdag 15 december 2016 00:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie mezelf als best wel een flinke mongool, type als je je gezicht achter je handen doet ben ik je kwijt, maar zelfs daar zijn godverredomme grenzen aan.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pitt bierHeb je 't wel eerst op de verwarming gelegd voordat je 't opdronk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |