coolquote:Op woensdag 14 december 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha. Ik doe die van jou en Crip morgen op de post.
Mss krijg je mijn kaartje ook al binnen, heb zelf de parelmoer bedrukt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen zal hij er sowieso wel zijn.
Oh echt?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss krijg je mijn kaartje ook al binnen, heb zelf de parelmoer bedrukt.
ik ontvang alleenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
Sturen jullie elkaar kerstkaarten? Wat lief
Ama is dol op kaartjes, laat ik nou zelf een kaartendrukker zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
dag afzichtelijkequote:
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ama is dol op kaartjes, laat ik nou zelf een kaartenrukker zijn
vb=kill=ripquote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh dus xxx vb stond niet voor voederbietel?
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
je hebt vast veel in touw moeten zetten om Bondage een kaartje te sturenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.
Dat is echt heel lief.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.
Hehe.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt vast veel in touw moeten zeggen om Bondage een kaartje te sturen
Morgenochtend staat de pers weer warmquote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen die nu gaat van: Godverdomme Ama ik wou ook een kaartje!
Volgend jaar krijg je wel één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |