coolquote:Op woensdag 14 december 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha. Ik doe die van jou en Crip morgen op de post.
Mss krijg je mijn kaartje ook al binnen, heb zelf de parelmoer bedrukt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen zal hij er sowieso wel zijn.
Oh echt?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss krijg je mijn kaartje ook al binnen, heb zelf de parelmoer bedrukt.
ik ontvang alleenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
Sturen jullie elkaar kerstkaarten? Wat lief
Ama is dol op kaartjes, laat ik nou zelf een kaartendrukker zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
dag afzichtelijkequote:
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ama is dol op kaartjes, laat ik nou zelf een kaartenrukker zijn
vb=kill=ripquote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh dus xxx vb stond niet voor voederbietel?
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef CristinaYang het volgende:
je hebt vast veel in touw moeten zetten om Bondage een kaartje te sturenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.
Dat is echt heel lief.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Frank, Zeer, Remqo, Crip, Sof, Monopoly/Moira, Paxcon, Bondage en LompeHork kaartje gestuurd. Meer kaartjes had ik ook niet helaas. En veel mensen wouden hun adres ook niet geven hehe.
Hehe.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt vast veel in touw moeten zeggen om Bondage een kaartje te sturen
Morgenochtend staat de pers weer warmquote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen die nu gaat van: Godverdomme Ama ik wou ook een kaartje!
Volgend jaar krijg je wel één.
jij krijgt van mij een kusjequote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Morgenochtend staat de pers weer warm
ahwww, ik krijg het er warm van.quote:
Mijn moeder zou me echt zo hard uitlachen als ik haar zou vragen of ze kaarten voor me zou willen schrijven voor vreemden op het internet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft mijn moeder vrijwel alles gedaan voor mij.
waar jij maar wil remmertquote:Op woensdag 14 december 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
ahwww, ik krijg het er warm van.
waar eigenlijk?
In Thailand nog steeds.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
uurtje met een klasse prostituee een vijfje
Op m'n linker onderarm.quote:
Oh mijn moeder boeit het echt geen fuck. Ze zei zelf dat ze graag kaartjes wou schrijven. En ze weet dat ik veel op een forum rondhang en daar mensen heb die ik graag mag.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me echt zo hard uitlachen als ik haar zou vragen of ze kaarten voor me zou willen schrijven voor vreemden op het internet.
Verder doet mijn moeder overigens niets voor mij wat ik zelf kan. En dat is alles.
Mijn gezin (en ik ook niet) doen al zo lang niet aan kerstkaarten dat ik altijd tegen het ontroerde aan verrast ben dat ik ze wel krijg.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh mijn moeder boeit het echt geen fuck. Ze zei zelf dat ze graag kaartjes wou schrijven. En ze weet dat ik veel op een forum rondhang en daar mensen heb die ik graag mag.
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn gezin (en ik ook niet) doen al zo lang niet aan kerstkaarten dat ik altijd tegen het ontroerde aan verrast ben dat ik ze wel krijg.
Wat heb ik met Thailand te maken?quote:
je zegt ze zo vaak af dat ik er geen snars van geloofquote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wilde echt graag op date
Dankjewel.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is ook heel leuk, dus good for you.
je hebt er nooit naar gevraagdquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef zeer het volgende:
[..]
je had wel eens kunnen vertellen over je vrouw en kinderen
Lol precies wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef zeer het volgende:
[..]
je had wel eens kunnen vertellen over je vrouw en kinderen
Ja maar nu is het een keer niet omdat ik liever in bed blijf met chipsquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je zegt ze zo vaak af dat ik er geen snars van geloof
Kom zeevissen in de Caribbeanquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, alles wat niet europa is scheer ik over een kam
Ik snap ook wel dat Prof z'n biezen gepakt heeft hierquote:Op woensdag 14 december 2016 22:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja maar nu is het een keer niet omdat ik liever in bed blijf met chips
Sinds wanneer liggen de Caribbean in Europa?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:00 schreef zeer het volgende:
[..]
hij doelde eigenlijk op niet-europese hoeren
hence de 'niet-'quote:Op woensdag 14 december 2016 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds wanneer liggen de Caribbean in Europa?
Lullig dezequote:Op woensdag 14 december 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat Prof z'n biezen gepakt heeft hier
Heb je me gemist doos?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben je eindelijk na al ons wachten
Ja oke en dan?quote:
Altijd. Nu moest ik uitleggen wat cucken is. Doe jij dat eens, dan kan ik voortaan naar je refererenquote:
Sorry Aberquote:
Ze kan zo de politiek inquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je zegt ze zo vaak af dat ik er geen snars van geloof
Hoi cripquote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
eyooooooooooooooooo ben thuissss
weyooooooooooooooo
Hoi VAquote:
Ik wil je niet tegenhouden hoorquote:
Oké slaap lekker xquote:Op woensdag 14 december 2016 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil je niet tegenhouden hoor
Met Michelle Obama is ook leuk.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know!Vond die met Lady Gaga en Jennifer Lopez wel leuker.
Mja gewoon je vriendin/vrouw door een andere man laten nemen terwijl je toekijkt en niet participeert aan coitus. Het liefst is de dekkende hengst een groot geschapen BBC.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Altijd. Nu moest ik uitleggen wat cucken is. Doe jij dat eens, dan kan ik voortaan naar je refereren
Opgeslagen voor toekomstige vragen, dank.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mja gewoon je vriendin/vrouw door een andere man laten nemen terwijl je toekijkt en niet participeert aan coitus. Het liefst is de dekkende hengst een groot geschapen BBC.
Cucks komen voornamelijk bij blanke stellen voor waar een man voor de inkomsten zorgt en zijn vrouw seksueel niet kan bevredigen. Om haar toch voorzien van seksuele bevrediging laat hij zijn vrouw door een alpha man dekken.
Daarnaast geniet de cuck in kwestie door te aanschouwen hoe zijn vrouw diepe poundings ontvangt van een andere man.
![]()
hiquote:Op woensdag 14 december 2016 23:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Opgeslagen voor toekomstige vragen, dank.
Adelle toen ze Nicki Minaj d'r lyrics woord voor woord ging rappen.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know!Vond die met Lady Gaga en Jennifer Lopez wel leuker.
ik ging iets anders doen en heb geen zin om terug te zoeken :pquote:Op woensdag 14 december 2016 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mortaxx je negeerde me de vorige keerHoe is het met je?
Ook goedquote:Op woensdag 14 december 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ging iets anders doen en heb geen zin om terug te zoeken :p
Goeeed. En met jou?
was goed gesprekquote:Op woensdag 14 december 2016 23:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook goedMaar ga nu slapen. Doei
Lol, waarom nu weer?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK!
YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Als ik terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie zien jullie mij vast wel weer verschijnen
Is echt ff nodig mensen.
Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast en tot 2017.
Doei.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK!
YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Als ik terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie zien jullie mij vast wel weer verschijnen
Is echt ff nodig mensen.
Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast en tot 2017.
Niet echt een reden voor, wil gewoon voorlopig rust tot op zekere hoogte, YouTuben past hier nog wel bij, maar FOK!ken en dergelijke draagt hier niet echt aan bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |