Met Michelle Obama is ook leuk.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know!Vond die met Lady Gaga en Jennifer Lopez wel leuker.
Mja gewoon je vriendin/vrouw door een andere man laten nemen terwijl je toekijkt en niet participeert aan coitus. Het liefst is de dekkende hengst een groot geschapen BBC.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Altijd. Nu moest ik uitleggen wat cucken is. Doe jij dat eens, dan kan ik voortaan naar je refereren
Opgeslagen voor toekomstige vragen, dank.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mja gewoon je vriendin/vrouw door een andere man laten nemen terwijl je toekijkt en niet participeert aan coitus. Het liefst is de dekkende hengst een groot geschapen BBC.
Cucks komen voornamelijk bij blanke stellen voor waar een man voor de inkomsten zorgt en zijn vrouw seksueel niet kan bevredigen. Om haar toch voorzien van seksuele bevrediging laat hij zijn vrouw door een alpha man dekken.
Daarnaast geniet de cuck in kwestie door te aanschouwen hoe zijn vrouw diepe poundings ontvangt van een andere man.
![]()
hiquote:Op woensdag 14 december 2016 23:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Opgeslagen voor toekomstige vragen, dank.
Adelle toen ze Nicki Minaj d'r lyrics woord voor woord ging rappen.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know!Vond die met Lady Gaga en Jennifer Lopez wel leuker.
ik ging iets anders doen en heb geen zin om terug te zoeken :pquote:Op woensdag 14 december 2016 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mortaxx je negeerde me de vorige keerHoe is het met je?
Ook goedquote:Op woensdag 14 december 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ging iets anders doen en heb geen zin om terug te zoeken :p
Goeeed. En met jou?
was goed gesprekquote:Op woensdag 14 december 2016 23:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook goedMaar ga nu slapen. Doei
Lol, waarom nu weer?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK!
YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Als ik terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie zien jullie mij vast wel weer verschijnen
Is echt ff nodig mensen.
Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast en tot 2017.
Doei.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK!
YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Als ik terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie zien jullie mij vast wel weer verschijnen
Is echt ff nodig mensen.
Prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast en tot 2017.
Niet echt een reden voor, wil gewoon voorlopig rust tot op zekere hoogte, YouTuben past hier nog wel bij, maar FOK!ken en dergelijke draagt hier niet echt aan bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |