jij krijgt van mij een kusjequote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Morgenochtend staat de pers weer warm
ahwww, ik krijg het er warm van.quote:
Mijn moeder zou me echt zo hard uitlachen als ik haar zou vragen of ze kaarten voor me zou willen schrijven voor vreemden op het internet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft mijn moeder vrijwel alles gedaan voor mij.
waar jij maar wil remmertquote:Op woensdag 14 december 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
ahwww, ik krijg het er warm van.
waar eigenlijk?
In Thailand nog steeds.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
uurtje met een klasse prostituee een vijfje
Op m'n linker onderarm.quote:
Oh mijn moeder boeit het echt geen fuck. Ze zei zelf dat ze graag kaartjes wou schrijven. En ze weet dat ik veel op een forum rondhang en daar mensen heb die ik graag mag.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me echt zo hard uitlachen als ik haar zou vragen of ze kaarten voor me zou willen schrijven voor vreemden op het internet.
Verder doet mijn moeder overigens niets voor mij wat ik zelf kan. En dat is alles.
Mijn gezin (en ik ook niet) doen al zo lang niet aan kerstkaarten dat ik altijd tegen het ontroerde aan verrast ben dat ik ze wel krijg.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh mijn moeder boeit het echt geen fuck. Ze zei zelf dat ze graag kaartjes wou schrijven. En ze weet dat ik veel op een forum rondhang en daar mensen heb die ik graag mag.
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn gezin (en ik ook niet) doen al zo lang niet aan kerstkaarten dat ik altijd tegen het ontroerde aan verrast ben dat ik ze wel krijg.
Wat heb ik met Thailand te maken?quote:
je zegt ze zo vaak af dat ik er geen snars van geloofquote:Op woensdag 14 december 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme ik wilde echt graag op date
Dankjewel.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is ook heel leuk, dus good for you.
je hebt er nooit naar gevraagdquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef zeer het volgende:
[..]
je had wel eens kunnen vertellen over je vrouw en kinderen
Lol precies wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef zeer het volgende:
[..]
je had wel eens kunnen vertellen over je vrouw en kinderen
Ja maar nu is het een keer niet omdat ik liever in bed blijf met chipsquote:Op woensdag 14 december 2016 22:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je zegt ze zo vaak af dat ik er geen snars van geloof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |