Nee dank je. Beetje hoofdpijn. Ik hou het bij water.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een toeval, het gaat over alcohol.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee dank je. Beetje hoofdpijn. Ik hou het bij water.
Ja vervelend. Zo ff zoeken of ik nog een pijnstiller heb ergens.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Nee ik geloof je. Ik heb ook hoofdpijn.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Murdera het volgende:
2 stuks, nat maar okayish, makkelijk los te breken. kan nog terug voor een stuk of 15misschien later nog 2 extra halen. eerst bier
Ik heb gewoon te weinig gedronken vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vervelend. Zo ff zoeken of ik nog een pijnstiller heb ergens.
quote:
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig gedronken vandaag.
Tijdje even geen bier drinken.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.
same herequote:Op donderdag 15 december 2016 00:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
same herebegin de rollen op te bouwen
ik voel me sochtends altijd kut. buikproblemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.
Aanstellerquote:Op donderdag 15 december 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |