Nee dank je. Beetje hoofdpijn. Ik hou het bij water.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een toeval, het gaat over alcohol.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee dank je. Beetje hoofdpijn. Ik hou het bij water.
Ja vervelend. Zo ff zoeken of ik nog een pijnstiller heb ergens.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Nee ik geloof je. Ik heb ook hoofdpijn.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Murdera het volgende:
2 stuks, nat maar okayish, makkelijk los te breken. kan nog terug voor een stuk of 15misschien later nog 2 extra halen. eerst bier
Ik heb gewoon te weinig gedronken vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja vervelend. Zo ff zoeken of ik nog een pijnstiller heb ergens.
quote:
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig gedronken vandaag.
Tijdje even geen bier drinken.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.
same herequote:Op donderdag 15 december 2016 00:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, biergebruik begint weer op te lopen. Ben er al weer aardig flauw van.
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
same herebegin de rollen op te bouwen
ik voel me sochtends altijd kut. buikproblemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.
Aanstellerquote:Op donderdag 15 december 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig geen last van, maar 's morgens voel ik me er gewoon kut van.
We zien hem vanavond gewoon weer.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Braddie heeft zijn topic ook al laten verwijderen of zo, hij gaat niet over een nacht ijs zo te zien
wel trek in een ijsjequote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Braddie heeft zijn topic ook al laten verwijderen of zo, hij gaat niet over een nacht ijs zo te zien
hier op fok?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
true, true, in een glaasje met simpele whiskey though..quote:Op donderdag 15 december 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb nog wat raketijsjes in vriezer liggen. Nu wel beetje te koud voor imho
Slotje.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
WEB / [GEZOCHT] Vloggende FOK!kers
Dat heb je als openbaar forumquote:Op donderdag 15 december 2016 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap niet dat de fok crew continu dat gedrag van hem faciliteert. Ook dat hij iedere keer een (sub)Forum ban aanvraagt en dan later weer niet, dan weer wel
Jij bent toch die junk mod?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je als openbaar forum
rtquote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
vloggen is sowieso aids, heb ook nooit echt een filmpje afgekeken dus boeit mij verder ook niet
Jawel taartjes bakkenquote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
vloggen is sowieso aids, heb ook nooit echt een filmpje afgekeken dus boeit mij verder ook niet
hoho we doen wel meer dan datquote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je mensen die 's avonds een jointje roken tot 'junks' classificeert, ja
Mortie had nooit mogen gaan. We houden in de crew nog wekelijks een herdenkingsbijeenkomst.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Thezappa het volgende:
En mortexx is ex mod..gvd regel dat
Nou je zegt veel meer ? Of doe je tof dan? En jointjes is drugs of niet?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je mensen die 's avonds een jointje roken tot 'junks' classificeert, ja
Ikke niet hoorquote:
Nope. Ben klein beetje South Park moe.quote:
Onzeker ..hij ging niet helemaal met de wind mee..quote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mortie had nooit mogen gaan. We houden in de crew nog wekelijks een herdenkingsbijeenkomst.
o dacht dat er werd bedoeld mod van de junksquote:Op donderdag 15 december 2016 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ikke niet hoorZelden eens xtc, laatst voor het eerst een bommetje methylone gehad, dawast wel.
kusjeknufquote:
Zeg ik veel meer? Heh?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Nou je zegt veel meer ? Of doe je tof dan? En jointjes is drugs of niet?
Kom op
Mortax waait waar de wind hem brengtquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Onzeker ..hij ging niet helemaal met de wind mee..
Dat was het toch
Praat het maar goed v jezelfquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
kusjeknuf
[..]m
Zeg ik veel meer? Heh?
Wiet is drugs ja maar voor zover ik weet is een 'junk' iemand die verslaafd is aan wat heftigere drugs dan dat
Oh zoquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Drug het volgende:
[..]
o dacht dat er werd bedoeld mod van de junks![]()
Autiquote:Op donderdag 15 december 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat irritant. Mijn speakers moeten symmetrisch staan maar voor mijn gevoel staan ze dat steeds niet
drm fuck gevoelquote:Op donderdag 15 december 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat irritant. Mijn speakers moeten symmetrisch staan maar voor mijn gevoel staan ze dat steeds niet
Ral..quote:Op donderdag 15 december 2016 01:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oké ik geef toe ik injecteer 5 marihuana per dag.
kijk het alsjeblieftquote:Op donderdag 15 december 2016 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Ben klein beetje South Park moe.
Gaat er iemand dood als je het niet doet?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan het ook gewoon moeilijk loslaten.
|||||||||||||\|||||||||quote:Op donderdag 15 december 2016 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Kan ook wel een half uur bezig zijn om mijn laptop kaarsrecht neer te zetten.![]()
Een andere keer dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk het alsjebliefthet legt seizoen 19 uit, het is fucking prachtig. Echt. Kijk het. Alsjeblieft.
Nee maar ik heb dan steeds het idee van ik moet ze symmetrisch zetten.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Gaat er iemand dood als je het niet doet?
Hehequote:Op donderdag 15 december 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dan steeds het idee van ik moet ze symmetrisch zetten.
Komt goed.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel echt doen he.! en ik wil weten wat je er van denkt.
Nee.quote:
450¤quote:Op donderdag 15 december 2016 01:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat vraag je voor een aandeel in fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |