hoho we doen wel meer dan datquote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je mensen die 's avonds een jointje roken tot 'junks' classificeert, ja
Mortie had nooit mogen gaan. We houden in de crew nog wekelijks een herdenkingsbijeenkomst.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Thezappa het volgende:
En mortexx is ex mod..gvd regel dat
Nou je zegt veel meer ? Of doe je tof dan? En jointjes is drugs of niet?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je mensen die 's avonds een jointje roken tot 'junks' classificeert, ja
Ikke niet hoorquote:
Nope. Ben klein beetje South Park moe.quote:
Onzeker ..hij ging niet helemaal met de wind mee..quote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mortie had nooit mogen gaan. We houden in de crew nog wekelijks een herdenkingsbijeenkomst.
o dacht dat er werd bedoeld mod van de junksquote:Op donderdag 15 december 2016 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ikke niet hoorZelden eens xtc, laatst voor het eerst een bommetje methylone gehad, dawast wel.
kusjeknufquote:
Zeg ik veel meer? Heh?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Nou je zegt veel meer ? Of doe je tof dan? En jointjes is drugs of niet?
Kom op
Mortax waait waar de wind hem brengtquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Onzeker ..hij ging niet helemaal met de wind mee..
Dat was het toch
Praat het maar goed v jezelfquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
kusjeknuf
[..]m
Zeg ik veel meer? Heh?
Wiet is drugs ja maar voor zover ik weet is een 'junk' iemand die verslaafd is aan wat heftigere drugs dan dat
Oh zoquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef Drug het volgende:
[..]
o dacht dat er werd bedoeld mod van de junks![]()
Autiquote:Op donderdag 15 december 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat irritant. Mijn speakers moeten symmetrisch staan maar voor mijn gevoel staan ze dat steeds niet
drm fuck gevoelquote:Op donderdag 15 december 2016 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat irritant. Mijn speakers moeten symmetrisch staan maar voor mijn gevoel staan ze dat steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |