We zien hem vanavond gewoon weer.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Braddie heeft zijn topic ook al laten verwijderen of zo, hij gaat niet over een nacht ijs zo te zien
wel trek in een ijsjequote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Braddie heeft zijn topic ook al laten verwijderen of zo, hij gaat niet over een nacht ijs zo te zien
hier op fok?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
true, true, in een glaasje met simpele whiskey though..quote:Op donderdag 15 december 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb nog wat raketijsjes in vriezer liggen. Nu wel beetje te koud voor imho
Slotje.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Amarantha het volgende:
WEB / [GEZOCHT] Vloggende FOK!kers
Dat heb je als openbaar forumquote:Op donderdag 15 december 2016 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap niet dat de fok crew continu dat gedrag van hem faciliteert. Ook dat hij iedere keer een (sub)Forum ban aanvraagt en dan later weer niet, dan weer wel
Jij bent toch die junk mod?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je als openbaar forum
rtquote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
vloggen is sowieso aids, heb ook nooit echt een filmpje afgekeken dus boeit mij verder ook niet
Jawel taartjes bakkenquote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
vloggen is sowieso aids, heb ook nooit echt een filmpje afgekeken dus boeit mij verder ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |