gvdquote:Op donderdag 15 december 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Als je nou dichtbij woonde hoefde je ook niet te plunderen, ik heb thuis genoeg.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvdkom eens in de buurt wonen dan. dan gaan we toffe projectjes doen en shit maken om plantjes super tof op te hangen.
fucking nice godverdommequote:Op donderdag 15 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]Klinkt wel als een tof plan.
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso planten die hangen = katbestendig.
Gelukkig sloopt die van mij vooral alleen maar planten, de rest blijft wel aardig heel.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]daar is het op ontworpen
het is voor mn zus, kutkatten.
wel superlief
![]()
maar slopen alles
hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig sloopt die van mij vooral alleen maar planten, de rest blijft wel aardig heel.
Oh dat geloof ik meteen haha. Ik heb nog geen kerstboom gehad sinds ik Kuroi heb maar komt misschien ooit nog wel. Ik denk dat ze hem gaat slopen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahazelfs de houten nep kerstboom die ze heeft neergezet die "katbestendig" is is al gesloopt
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef Murdera het volgende:
ik wil kroelen met mono en een leeg blik bier naar moira gooien en dan denken dat was echt aso en dan kroelen met moira om het goed te maken.
vochtig gewordenquote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef Murdera het volgende:
ik wil kroelen met mono en een leeg blik bier naar moira gooien en dan denken dat was echt aso en dan kroelen met moira om het goed te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |