SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Oh.
Twitter.com?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen laadde die kutwebsite vervelend lang. Mensen houden van gemak.
die zijn nog geen jaar bij elkaar volgens mijquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Dit is serieus de kop van een telegraafartikel:
"Rafael en Estavana hebben nog geen trouwplannen"
nutteloze stuiptrekkingenquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Dit zal Crooked Hillary niet leuk vinden.
[ afbeelding ]
agvquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Kheb pittige kalkoenfilet met haricot verts en rijst.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denken dat Smoofie nieuws via zijn oom hoort.
Verdomme daar heb je mequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd één keer meer 'Nee' dan dat jij 'Ja' zegt.
Dit had in het BTSW topic gekund wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:47 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat zit die Peter Blangé daar gefrustreerd
Dit lijkt wel een niet Zuid-Koreaanse SC aan het worden. Waar we kennelijk bepalen wat wel en niet in dit topic mag worden gepost. Het staat toch niet in de OP?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit had in het BTSW topic gekund wat mij betreft.
Ik maakte een gebbetje Vasion. Maar je moet wel wegblijven met die FP links. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een niet Zuid-Koreaanse SC aan het worden. Waar we kennelijk bepalen wat wel en niet in dit topic mag worden gepost. Het staat toch niet in de OP?
Ik moet verdomme niets. Begrepen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje Vasion. Maar je moet wel wegblijven met die FP links. Daar zit niemand op te wachten.
Nou nou nou. Dat kan ook op een normale manier hè. Vanwege de toon die je aanslaat heb ik een tr gemacht. En dat had ik nu net niet gewild. Jammer dit.quote:
Een Limbo die het woord gebbetje gebruikt.. Dat heb ik nog nimmer in mijn leven meegemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje Vasion. Maar je moet wel wegblijven met die FP links. Daar zit niemand op te wachten.
Toont maar eens te meer aan dat jij mij helemaal niet persoonlijk kent. Kun je wel de hele tijd tegen iedereen op zitten te scheppen dat jij Lange_Lans persoonlijk kent, maar jij hebt het op deze manier zelf keihard ontkracht. Ik heb me stil gehouden, maar ik zag de dm's wel binnenkomen van users die wat jaloers waren, omdat jij mij wel zou kennen. Nou, mooi niet dus. De ballen n1ek-, de ballen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een Limbo die het woord gebbetje gebruikt.. Dat heb ik nog nimmer in mijn leven meegemaakt..
Satire jonge, satire.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat kan ook op een normale manier hè. Vanwege de toon die je aanslaat heb ik een tr gemacht. En dat had ik nu net niet gewild. Jammer dit.
Ja ik ook dat ik een TR maakte.quote:
Oké Hans.. Zaalvoetbaltraining van morgen was verzet naar donderdagavond, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toont maar eens te meer aan dat jij mij helemaal niet persoonlijk kent. Kun je wel de hele tijd tegen iedereen op zitten te scheppen dat jij Lange_Lans persoonlijk kent, maar jij hebt het op deze manier zelf keihard ontkracht. Ik heb me stil gehouden, maar ik zag de dm's wel binnenkomen van users die wat jaloers waren, omdat jij mij wel zou kennen. Nou, mooi niet dus. De ballen n1ek-, de ballen.
Dus eigenlijk ben jij een vriendelijke knul?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook dat ik een TR maakte.
Uh, vrijdagavond volgens mij. Donderdag moeten Nasim en Ilyas altijd op gebed 's avonds. Daarnaast is Kenneth de klusneger donderdags altijd beunen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oké Hans.. Zaalvoetbaltraining van morgen was verzet naar donderdagavond, toch?
Oké..quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh, vrijdagavond volgens mij. Donderdag moeten Nasim en Ilyas altijd op gebed 's avonds. Daarnaast is Kenneth de klusneger donderdags altijd beunen.
Kennethgodquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh, vrijdagavond volgens mij. Donderdag moeten Nasim en Ilyas altijd op gebed 's avonds. Daarnaast is Kenneth de klusneger donderdags altijd beunen.
Misschien moet je je een keer wassenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Befbekje het volgende:
Stonden net een paar kakkerlakken in de metro hiero.. Ben bij de eerstvolgende halte uitgestapt en een ander metrostel weer ingestapt..
Het deed pijn aan mijn ogen en oren.. Een club corpulente dertigers, pratend als Jules Deelder.. Overigens niets tegen Jules Deelder, doch dat geheel terzijde..quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien moet je je een keer wassen
Het feit dat je ze kakkerlakken noemt en zoiets doet maakt jou wel de definitie van triest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Befbekje het volgende:
Stonden net een paar kakkerlakken in de metro hiero.. Ben bij de eerstvolgende halte uitgestapt en een ander metrostel weer ingestapt..
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Befbekje het volgende:
stoere boyquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hey, de stoere boy is gearriveerd.. Hallo..
Laat staan dat je de intellectuele capaciteiten hebt deze informatie überhaupt te bevatten..quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wat ik met deze informatie moet
Wat doe je stoer tegen Dpquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat staan dat je de intellectuele capaciteiten hebt deze informatie überhaupt te bevatten..
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat staan dat je de intellectuele capaciteiten hebt deze informatie überhaupt te bevatten..
wie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werkman heeft weer een nieuw topic in KLB.
Een werkman topicquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werkman heeft weer een nieuw topic in KLB.
Niet in Engeland, daar gaan ze gewoon lekker door.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
Dit weekend laatste weekend voor de winterstop?
Als ik het zeg, stuur je Onlogisch dan pics?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
Dit weekend laatste weekend voor de winterstop?
Kapo heeft me al een pic gestuurd. Maar bedankt makkerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik het zeg, stuur je Onlogisch dan pics?
Ik woon dan ook niet in Engeland.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet in Engeland, daar gaan ze gewoon lekker door.
Gelukkig hebben we daarvoor onze vrienden van Ziggo Sport.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet in Engeland.
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor onze vrienden van Ziggo Sport.
Dat is niet zo slim.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.
Automatische login?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.
Ja, bij mij sloeg die dat gewoon op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Automatische login?
Ik moet elke keer mijn gegevens invullen voor Horizon anders
Misschien kan ik ze terughalen op mijn mobiel. Maar dat is zoveel moeite.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inloggegevens altijd even ergens opschrijven hè. Je brein kan niet alles onthouden
Ik ook de laatste tijd, eerst onthield hij het wel. Het heet dacht ik ook geen Horizon meer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Automatische login?
Ik moet elke keer mijn gegevens invullen voor Horizon anders
gvdquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, bij mij sloeg die dat gewoon op.
Fucking irritant idd, maar ik mag niet klagen, ik heb helemaal geen Ziggoquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook de laatste tijd, eerst onthield hij het wel. Het heet dacht ik ook geen Horizon meer.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fucking irritant idd, maar ik mag niet klagen, ik heb helemaal geen Ziggo
Ik gebruik die acc ook alleen voor ziggosport of foxsportsquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan heb je er weinig last van, Ziggo sport vind ik wel een aardige zender.
Die behandelen het voetbal veel beter dan ze bij FOX deden ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan heb je er weinig last van, Ziggo sport vind ik wel een aardige zender.
O.. Ik lag niet om je spelfout, ik lach om het grapje.. Sorry, Hans..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh ik maak een spelfoutje. Nou nou lachen.
Beesten makenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die oortjes.Waar ben je dan mee bezig joh.
Verzocht om wat te doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Noord Afrikaantje verzocht;
Mannen uit Enschede aangehouden. Sow.
Ik ben vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Conservatieven in deze SC zullen dit niet leuk vinden.
Ik ga over 1,5 week naar Brussel voor een weekend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Brussel of Antwerpen voor weekend weg? Milaan kan niet meer
Haters zullen zeggen dat het ''Negersex' is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Conservatieven in deze SC zullen dit niet leuk vinden.
Kon heel België maar voor altijd weg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tip voor Italië: Triëstequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Molenbeek blaast heel België vast wel een keer op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon heel België maar voor altijd weg.
Stop maar weer met dat vooruitstrevende.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon heel België maar voor altijd weg.
Zegt vooral wat over je eigen labiele persoonlijkheid als eigenaar en dat ze je zo'n krachtige hond c.q. wapen in verkeerde handen per direct moeten afpakken wat mij betreft.quote:
Vliegen naar Ljubljana is niet mogelijk zonder overstap, helaas.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tip voor Italië: Triëste.. Vliegen naar Ljubljana en daar de bus
.. Asje..
Dan vlieg je op Zagreb, Rijeka of Venetië..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vliegen naar Ljubljana is niet mogelijk zonder overstap, helaas.
Antwerpen. Brussel is ook wel geinig, maar zou niet mijn eerste keus zijn voor weekendje weg. En als alternatief kun je ook naar Gent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik vind dat je teveel aannames maaktquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt vooral wat over je eigen labiele persoonlijkheid als eigenaar en dat ze je zo'n krachtige hond c.q. wapen in verkeerde handen per direct moeten afpakken wat mij betreft.
Zagreb moet je nog een paar uur bussen. Venetië is dan de beste optie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan vlieg je op Zagreb, Rijeka of Venetië..
Van die mensen bij wie hun hond dan ineens een of andere ' ontsteking aan zijn oren' had en dat hij daarom gecoupeerd is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dat je teveel aannames maakt
Rijeka de beste..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zagreb moet je nog een paar uur bussen. Venetië is dan de beste optie.
RyanAir vanuit Brussel-Charleroi..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar vliegt ook niemand direct op.
Als ik een hond zou nemen, dan zal het ws een husky worden, hoewel die meestal moeilijk te handelen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die mensen bij wie hun hond dan ineens een of andere ' ontsteking aan zijn oren' had en dat hij daarom gecoupeerd is.Lachwekkend.
Die gouden schakelketting als halsband vind ik misschien nog wel het meest chique. Naast het kekke interieur uiteraard.quote:
Ik een corgiquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik een hond zou nemen, dan zal het ws een husky worden, hoewel die meestal moeilijk te handelen zijn.
Dat is Wallonië, dat is een reis op zich.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
RyanAir vanuit Brussel-Charleroi..
Iets zien van de wereld, joh..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is Wallonië, dat is een reis op zich.
Luikquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest. Niet voor herhaling vatbaar.
Ik doelde specifiek op de luchthaven van Charleroi. Dat is de omreis niet waard.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Luik.. Namen
.. Ardennen
.. provincie Luxemburg
..
Welke luchthaven wel?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doelde specifiek op de luchthaven van Charleroi. Dat is de omreis niet waard.
Nou, dan doe je het niet..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen, maar bedoel ga niet eerst naar Charleroi reizen om naar Trieste te gaan.
Mijn moeder is dood..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb om 9 uur afgesproken met je moeder.
Nee, ik blijf bij Ohra. Scheelt nauwelijks iets met mijn collectiviteitskorting.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
Gaan hier nog mensen overstappen van zorgverzekering?
Ja. Ik. Van Anderzorg Jong naar ZieZo Zilveren Kruis. Scheelt aardig wat geld, vergoeding hetzelfde (Behalve de bril vergoeding van 100 euro per 2 jaar die ik al gebruikt heb).quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
Oostenrijk, dat de deur definitief in het slot wilde gooien voor de Turken, kreeg geen enkele steun van andere lidstaten, inclusief Nederland.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik blijf bij Ohra. Scheelt nauwelijks iets met mijn collectiviteitskorting.
voor brillen gewoon charlie temple, tenzij je zon speciale bril hebt. Ik zit nu nog bij CZ maar ga soberso wel overstappen omdat zij echt heel duur zijn geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja. Ik. Van Anderzorg Jong naar ZieZo Zilveren Kruis. Scheelt aardig wat geld, vergoeding hetzelfde (Behalve de bril vergoeding van 100 euro per 2 jaar die ik al gebruikt heb).
Webredactie moet snel typen ipv goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oostenrijk, dat de deur definitief in het slot wilde gooien voor de Turken, kreeg geen enkele steun van andere lidstaten, inclusief Nederland.
Goede zin weer van de telegraaf.
[..]
voor brillen gewoon charlie temple, tenzij je zon speciale bril hebt. Ik zit nu nog bij CZ maar ga soberso wel overstappen omdat zij echt heel duur zijn geworden.
Ik ga deze week naar HansAnders. Kies ik een montuur van ¤100. Glazen zijn gratis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oostenrijk, dat de deur definitief in het slot wilde gooien voor de Turken, kreeg geen enkele steun van andere lidstaten, inclusief Nederland.
Goede zin weer van de telegraaf.
[..]
voor brillen gewoon charlie temple, tenzij je zon speciale bril hebt. Ik zit nu nog bij CZ maar ga soberso wel overstappen omdat zij echt heel duur zijn geworden.
Is ZieZo Zilveren Kruis goedkoper in basisverzekering?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja. Ik. Van Anderzorg Jong naar ZieZo Zilveren Kruis. Scheelt aardig wat geld, vergoeding hetzelfde (Behalve de bril vergoeding van 100 euro per 2 jaar die ik al gebruikt heb).
Oh, dan ga ik overstappen. En bij max. eigenrisico?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ziezo Selectief 93.95
Anderzorg 102
Bij 385 Eigen Risico
Dat is een werkhond. Zonde van zo'n beest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik een hond zou nemen, dan zal het ws een husky worden, hoewel die meestal moeilijk te handelen zijn.
Zit al bij Anderzorg. Wel tevreden over. Maar maak nooit gebruik van de zorgverzekering. Denk dat ik dan overstap naar ZieZoquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Daarnaast krijg je bij Anderzorg 40 euro korting als je nieuw bent via bepaalde links.
Via CashbackXL krijg je 27.50 terug bij Ziezo.
Wie zegt dat ie niet gaat werken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een werkhond. Zonde van zo'n beest.
Ik zit er ook. Alles goed geregeld ook, echter ga ik van 108pm naar 117.50 pm. Dat is mij iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit al bij Anderzorg. Wel tevreden over. Maar maak nooit gebruik van de zorgverzekering. Denk dat ik dan overstap naar ZieZo
in deze economie? nou nouquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie niet gaat werken?
Denk dat de zorgtoeslag ook wel omhoog gaat. Maar wil wel weten of ik bij elk ziekenhuis terecht kan etc.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zit er ook. Alles goed geregeld ook, echter ga ik van 108pm naar 117.50 pm. Dat is mij iets teveel van het goede.
https://zorgzoeker.zilverenkruis.nl/quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat de zorgtoeslag ook wel omhoog gaat. Maar wil wel weten of ik bij elk ziekenhuis terecht kan etc.
Ah, ik zie dat mijn het ziekenhuis hier, mijn apotheek en huisarts wel een contract hebben. Dus ik stap mooi over. Thanksquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://zorgzoeker.zilverenkruis.nl/
Ik kan vrijwel overal terecht behalve bij het ziekenhuis in Almelo (![]()
![]()
) en ZGT Hengelo (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X100000 ). Deventer, Apeldoorn, Zutphen en Enschede kan ik wel terecht.
Enig idee waar ik de codes voor mond behandeling kan vinden?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat mijn het ziekenhuis hier, mijn apotheek en huisarts wel een contract hebben. Dus ik stap mooi over. Thanks
Welke codes?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Enig idee waar ik de codes voor mond behandeling kan vinden?
Codes die op de rekening staan en je verzekeraar dus vergoed:P M codes zijn voor preventieve mondzorg enzo.quote:
Sorry, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Codes die op de rekening staan en je verzekeraar dus vergoed:P M codes zijn voor preventieve mondzorg enzo.
Nee. Ik kan niet goedkoper dan dat ik nu zit. Jij ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
Denk het wel, kan van 87 per maand naar 70 ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik kan niet goedkoper dan dat ik nu zit. Jij ?
Zijn er toch weer 200 per jaar die je bespaart.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk het wel, kan van 87 per maand naar 70 ofzo
Goed gerekend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn er toch weer 200 per jaar die je bespaart.
Jup, is toch weer een aantal weken leven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn er toch weer 200 per jaar die je bespaart.
50 tegenwoordig.quote:
Denk niet dat Amersfoort zo duur is met de trein hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan ie mooi 4 keer van naar je moeder.
Ja, of 10 keer naar die van jou.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan ie mooi 4 keer van naar je moeder.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat Amersfoort zo duur is met de trein hoor
Je hebt slechte comebacks, hele slechte comebacks en je hebt comebacks niveautje GGMM.quote:
Hey GGMM. Elan zit niet achter mij aan hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo xachet!
Zit Elan nog achter je aan? En zo ja; begint het niet eng te worden?
Ik zag eerder vanavond pics van xachet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo xachet!
Zit Elan nog achter je aan? En zo ja; begint het niet eng te worden?
Haha kijk hem boos zijn. Heerlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt slechte comebacks, hele slechte comebacks en je hebt comebacks niveautje GGMM.
Dit is weer een pareltje makker. Chapeau.
Echt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag eerder vanavond pics van xachet.
Ik zou xachet doen.
Ik heb geen pics gezien. Zou het wel op prijs stellen. Afgaand op de UI heb ik hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou xachet doen.
Heeft ze dat niet al in haar Fobo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou xachet doen.
je bent zelf een leuk programmaquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef xcachet het volgende:
The Undateables is echt een leuk programma
Je bent zelf leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef xcachet het volgende:
The Undateables is echt een leuk programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:38 schreef Paul het volgende:
Heerenveen kan niet scoren jegens ijsselmeervogels
0-0 rust
SOW. KOEKOEK.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dacht al, op de laatste foto die ik van je zag zag je er niet bepaald leuk uit.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Renegod. Nooit te beroerd om een harde sneer uit te delen
Van jou kan ik het wel hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten.
Dan maar geen mensen die me missen tijdens een ban. Ik vind dit gewoon te grappig.
Dit hoort ie ook van iedere vrouw die hij in bed weet te praten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh die van jou kan ik het wel hebben.
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik hoorde van GGMMs' moeder dat 'ie tot zijn 35e nog heeft thuis gewoond..
Dan heeft hij bij mij toch echt pech.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit hoort ie ook van iedere vrouw die hij in bed weet te praten.
WTF IS DIT IK PROBEERDE NIET EENS WATquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heeft hij bij mij toch echt pech.
Is GGMM boven de 35quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik hoorde van GGMMs' moeder dat 'ie tot zijn 35e nog heeft thuis gewoond..
Zijn BMI wel.quote:
Ach, het kan erger.quote:
Haha ja, dan heeft Scrummie helemaal geen vrienden meer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kan maar beter weer geband worden, is beter voor hem.
Net als zijn club slaagt hij er maar niet in om te scoren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan voor een ban?
ff serieus
we hebben het over Haags
Haags is niet voor psv hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Net als zijn club slaagt hij er maar niet in om te scoren.
Ik heb meer vrienden dan jij denkt. Ik denk zelfs dat men verdrietiger zou zijn om mijn vertrek dan om jouw vertrek.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, dan heeft Scrummie helemaal geen vrienden meer.
Waarom zou je hem dat aan willen doen?
Vanwaar deze behoefte om de lengte van je plassertje met die van mij te vergelijken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb meer vrienden dan jij denkt. Ik denk zelfs dat men verdrietiger zou zijn om mijn vertrek dan om jouw vertrek.
Wat blaat je nu weer voor onzin? Scrummie is een vriend van mij, een vriend van de SC.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, dan heeft Scrummie helemaal geen vrienden meer.
Waarom zou je hem dat aan willen doen?
Sorry dit gelooft niemand.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat blaat je nu weer voor onzin? Scrummie is een vriend van mij, een vriend van de SC.
Je wordt niet alleen keihard gegrild, daardoor raak je dusdanig van slag dat je ook nog eens onzin begint uit te kramen.
*lenktequote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwaar deze behoefte om de lengte van je plassertje met die van mij te vergelijken?
Je geniet veel meer van het leven als je hier mee ophoudt.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat blaat je nu weer voor onzin? Scrummie is een vriend van mij, een vriend van de SC.
Je wordt niet alleen keihard gegrild, daardoor raak je dusdanig van slag dat je ook nog eens onzin begint uit te kramen.
Net wanneer je dacht dat het niet erger konquote:
Broeder van een andere moederquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]Ik wist dat ik op je kon rekenen. Toen GGMM zei dat ik geen vrienden had was de eerste naam die me te binnenschoot de jouwe.
Je kan beter vragen 'wie'.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Wat heeft Haags nou gedaan dan?
Mag ook via dm
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Wat heeft Haags nou gedaan dan?
Mag ook via dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dit eens met "lanks"quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
LEUGENAAR
Wat een laffe hond zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Davy postte laatst een spelfout van je, toen je nog een ban had
Mooie UI heb jij zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Davy postte laatst een spelfout van je, toen je nog een ban had
Die. Okay onlo.quote:
Sorry, mijn goede geheugen verdwijnt lanksamerhand.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
LEUGENAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |