Ik gebruik die acc ook alleen voor ziggosport of foxsportsquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan heb je er weinig last van, Ziggo sport vind ik wel een aardige zender.
Die behandelen het voetbal veel beter dan ze bij FOX deden ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan heb je er weinig last van, Ziggo sport vind ik wel een aardige zender.
O.. Ik lag niet om je spelfout, ik lach om het grapje.. Sorry, Hans..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh ik maak een spelfoutje. Nou nou lachen.
Beesten makenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die oortjes.Waar ben je dan mee bezig joh.
Verzocht om wat te doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
Noord Afrikaantje verzocht;
Mannen uit Enschede aangehouden. Sow.
Ik ben vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Conservatieven in deze SC zullen dit niet leuk vinden.
Ik ga over 1,5 week naar Brussel voor een weekend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Brussel of Antwerpen voor weekend weg? Milaan kan niet meer
Haters zullen zeggen dat het ''Negersex' is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Conservatieven in deze SC zullen dit niet leuk vinden.
Kon heel België maar voor altijd weg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Tip voor Italië: Triëstequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Molenbeek blaast heel België vast wel een keer op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon heel België maar voor altijd weg.
Stop maar weer met dat vooruitstrevende.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon heel België maar voor altijd weg.
Zegt vooral wat over je eigen labiele persoonlijkheid als eigenaar en dat ze je zo'n krachtige hond c.q. wapen in verkeerde handen per direct moeten afpakken wat mij betreft.quote:
Vliegen naar Ljubljana is niet mogelijk zonder overstap, helaas.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tip voor Italië: Triëste.. Vliegen naar Ljubljana en daar de bus
.. Asje..
Dan vlieg je op Zagreb, Rijeka of Venetië..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vliegen naar Ljubljana is niet mogelijk zonder overstap, helaas.
Antwerpen. Brussel is ook wel geinig, maar zou niet mijn eerste keus zijn voor weekendje weg. En als alternatief kun je ook naar Gent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |