Niet in Engeland, daar gaan ze gewoon lekker door.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
Dit weekend laatste weekend voor de winterstop?
Als ik het zeg, stuur je Onlogisch dan pics?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
Dit weekend laatste weekend voor de winterstop?
Kapo heeft me al een pic gestuurd. Maar bedankt makkerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik het zeg, stuur je Onlogisch dan pics?
Ik woon dan ook niet in Engeland.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet in Engeland, daar gaan ze gewoon lekker door.
Gelukkig hebben we daarvoor onze vrienden van Ziggo Sport.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet in Engeland.
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor onze vrienden van Ziggo Sport.
Dat is niet zo slim.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.
Automatische login?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.
Ja, bij mij sloeg die dat gewoon op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Automatische login?
Ik moet elke keer mijn gegevens invullen voor Horizon anders
Misschien kan ik ze terughalen op mijn mobiel. Maar dat is zoveel moeite.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inloggegevens altijd even ergens opschrijven hè. Je brein kan niet alles onthouden
Ik ook de laatste tijd, eerst onthield hij het wel. Het heet dacht ik ook geen Horizon meer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Automatische login?
Ik moet elke keer mijn gegevens invullen voor Horizon anders
gvdquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, bij mij sloeg die dat gewoon op.
Fucking irritant idd, maar ik mag niet klagen, ik heb helemaal geen Ziggoquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook de laatste tijd, eerst onthield hij het wel. Het heet dacht ik ook geen Horizon meer.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fucking irritant idd, maar ik mag niet klagen, ik heb helemaal geen Ziggo
Ik gebruik die acc ook alleen voor ziggosport of foxsportsquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan heb je er weinig last van, Ziggo sport vind ik wel een aardige zender.
Die behandelen het voetbal veel beter dan ze bij FOX deden ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dan heb je er weinig last van, Ziggo sport vind ik wel een aardige zender.
O.. Ik lag niet om je spelfout, ik lach om het grapje.. Sorry, Hans..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh ik maak een spelfoutje. Nou nou lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |