Misschien moet je je een keer wassenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Befbekje het volgende:
Stonden net een paar kakkerlakken in de metro hiero.. Ben bij de eerstvolgende halte uitgestapt en een ander metrostel weer ingestapt..
Het deed pijn aan mijn ogen en oren.. Een club corpulente dertigers, pratend als Jules Deelder.. Overigens niets tegen Jules Deelder, doch dat geheel terzijde..quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien moet je je een keer wassen
Het feit dat je ze kakkerlakken noemt en zoiets doet maakt jou wel de definitie van triest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Befbekje het volgende:
Stonden net een paar kakkerlakken in de metro hiero.. Ben bij de eerstvolgende halte uitgestapt en een ander metrostel weer ingestapt..
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Befbekje het volgende:
stoere boyquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hey, de stoere boy is gearriveerd.. Hallo..
Laat staan dat je de intellectuele capaciteiten hebt deze informatie überhaupt te bevatten..quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wat ik met deze informatie moet
Wat doe je stoer tegen Dpquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat staan dat je de intellectuele capaciteiten hebt deze informatie überhaupt te bevatten..
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat staan dat je de intellectuele capaciteiten hebt deze informatie überhaupt te bevatten..
wie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werkman heeft weer een nieuw topic in KLB.
Een werkman topicquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werkman heeft weer een nieuw topic in KLB.
Niet in Engeland, daar gaan ze gewoon lekker door.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
Dit weekend laatste weekend voor de winterstop?
Als ik het zeg, stuur je Onlogisch dan pics?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
Dit weekend laatste weekend voor de winterstop?
Kapo heeft me al een pic gestuurd. Maar bedankt makkerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik het zeg, stuur je Onlogisch dan pics?
Ik woon dan ook niet in Engeland.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet in Engeland, daar gaan ze gewoon lekker door.
Gelukkig hebben we daarvoor onze vrienden van Ziggo Sport.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet in Engeland.
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daarvoor onze vrienden van Ziggo Sport.
Dat is niet zo slim.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.
Automatische login?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de inloggegevens van iemand op HorizonTV, maar verwijderde mijn cookies en dus ook de automatische login.
Ja, bij mij sloeg die dat gewoon op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Automatische login?
Ik moet elke keer mijn gegevens invullen voor Horizon anders
Misschien kan ik ze terughalen op mijn mobiel. Maar dat is zoveel moeite.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inloggegevens altijd even ergens opschrijven hè. Je brein kan niet alles onthouden
Ik ook de laatste tijd, eerst onthield hij het wel. Het heet dacht ik ook geen Horizon meer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Automatische login?
Ik moet elke keer mijn gegevens invullen voor Horizon anders
gvdquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, bij mij sloeg die dat gewoon op.
Fucking irritant idd, maar ik mag niet klagen, ik heb helemaal geen Ziggoquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook de laatste tijd, eerst onthield hij het wel. Het heet dacht ik ook geen Horizon meer.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fucking irritant idd, maar ik mag niet klagen, ik heb helemaal geen Ziggo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |