SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Oh.
Twitter.com?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen laadde die kutwebsite vervelend lang. Mensen houden van gemak.
die zijn nog geen jaar bij elkaar volgens mijquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Dit is serieus de kop van een telegraafartikel:
"Rafael en Estavana hebben nog geen trouwplannen"
nutteloze stuiptrekkingenquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Dit zal Crooked Hillary niet leuk vinden.
[ afbeelding ]
agvquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Kheb pittige kalkoenfilet met haricot verts en rijst.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denken dat Smoofie nieuws via zijn oom hoort.
Verdomme daar heb je mequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd één keer meer 'Nee' dan dat jij 'Ja' zegt.
Dit had in het BTSW topic gekund wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:47 schreef tjaptjoep het volgende:
Wat zit die Peter Blangé daar gefrustreerd
Dit lijkt wel een niet Zuid-Koreaanse SC aan het worden. Waar we kennelijk bepalen wat wel en niet in dit topic mag worden gepost. Het staat toch niet in de OP?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit had in het BTSW topic gekund wat mij betreft.
Ik maakte een gebbetje Vasion. Maar je moet wel wegblijven met die FP links. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een niet Zuid-Koreaanse SC aan het worden. Waar we kennelijk bepalen wat wel en niet in dit topic mag worden gepost. Het staat toch niet in de OP?
Ik moet verdomme niets. Begrepen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje Vasion. Maar je moet wel wegblijven met die FP links. Daar zit niemand op te wachten.
Nou nou nou. Dat kan ook op een normale manier hè. Vanwege de toon die je aanslaat heb ik een tr gemacht. En dat had ik nu net niet gewild. Jammer dit.quote:
Een Limbo die het woord gebbetje gebruikt.. Dat heb ik nog nimmer in mijn leven meegemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje Vasion. Maar je moet wel wegblijven met die FP links. Daar zit niemand op te wachten.
Toont maar eens te meer aan dat jij mij helemaal niet persoonlijk kent. Kun je wel de hele tijd tegen iedereen op zitten te scheppen dat jij Lange_Lans persoonlijk kent, maar jij hebt het op deze manier zelf keihard ontkracht. Ik heb me stil gehouden, maar ik zag de dm's wel binnenkomen van users die wat jaloers waren, omdat jij mij wel zou kennen. Nou, mooi niet dus. De ballen n1ek-, de ballen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een Limbo die het woord gebbetje gebruikt.. Dat heb ik nog nimmer in mijn leven meegemaakt..
Satire jonge, satire.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat kan ook op een normale manier hè. Vanwege de toon die je aanslaat heb ik een tr gemacht. En dat had ik nu net niet gewild. Jammer dit.
Ja ik ook dat ik een TR maakte.quote:
Oké Hans.. Zaalvoetbaltraining van morgen was verzet naar donderdagavond, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toont maar eens te meer aan dat jij mij helemaal niet persoonlijk kent. Kun je wel de hele tijd tegen iedereen op zitten te scheppen dat jij Lange_Lans persoonlijk kent, maar jij hebt het op deze manier zelf keihard ontkracht. Ik heb me stil gehouden, maar ik zag de dm's wel binnenkomen van users die wat jaloers waren, omdat jij mij wel zou kennen. Nou, mooi niet dus. De ballen n1ek-, de ballen.
Dus eigenlijk ben jij een vriendelijke knul?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook dat ik een TR maakte.
Uh, vrijdagavond volgens mij. Donderdag moeten Nasim en Ilyas altijd op gebed 's avonds. Daarnaast is Kenneth de klusneger donderdags altijd beunen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oké Hans.. Zaalvoetbaltraining van morgen was verzet naar donderdagavond, toch?
Oké..quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh, vrijdagavond volgens mij. Donderdag moeten Nasim en Ilyas altijd op gebed 's avonds. Daarnaast is Kenneth de klusneger donderdags altijd beunen.
Kennethgodquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh, vrijdagavond volgens mij. Donderdag moeten Nasim en Ilyas altijd op gebed 's avonds. Daarnaast is Kenneth de klusneger donderdags altijd beunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |