Ik vind dat je teveel aannames maaktquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt vooral wat over je eigen labiele persoonlijkheid als eigenaar en dat ze je zo'n krachtige hond c.q. wapen in verkeerde handen per direct moeten afpakken wat mij betreft.
Zagreb moet je nog een paar uur bussen. Venetië is dan de beste optie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan vlieg je op Zagreb, Rijeka of Venetië..
Van die mensen bij wie hun hond dan ineens een of andere ' ontsteking aan zijn oren' had en dat hij daarom gecoupeerd is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dat je teveel aannames maakt
Rijeka de beste..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zagreb moet je nog een paar uur bussen. Venetië is dan de beste optie.
RyanAir vanuit Brussel-Charleroi..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar vliegt ook niemand direct op.
Als ik een hond zou nemen, dan zal het ws een husky worden, hoewel die meestal moeilijk te handelen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die mensen bij wie hun hond dan ineens een of andere ' ontsteking aan zijn oren' had en dat hij daarom gecoupeerd is.Lachwekkend.
Die gouden schakelketting als halsband vind ik misschien nog wel het meest chique. Naast het kekke interieur uiteraard.quote:
Ik een corgiquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik een hond zou nemen, dan zal het ws een husky worden, hoewel die meestal moeilijk te handelen zijn.
Dat is Wallonië, dat is een reis op zich.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
RyanAir vanuit Brussel-Charleroi..
Iets zien van de wereld, joh..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is Wallonië, dat is een reis op zich.
Luikquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest. Niet voor herhaling vatbaar.
Ik doelde specifiek op de luchthaven van Charleroi. Dat is de omreis niet waard.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Luik.. Namen
.. Ardennen
.. provincie Luxemburg
..
Welke luchthaven wel?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doelde specifiek op de luchthaven van Charleroi. Dat is de omreis niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |