Ik vind dat je teveel aannames maaktquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zegt vooral wat over je eigen labiele persoonlijkheid als eigenaar en dat ze je zo'n krachtige hond c.q. wapen in verkeerde handen per direct moeten afpakken wat mij betreft.
Zagreb moet je nog een paar uur bussen. Venetië is dan de beste optie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan vlieg je op Zagreb, Rijeka of Venetië..
Van die mensen bij wie hun hond dan ineens een of andere ' ontsteking aan zijn oren' had en dat hij daarom gecoupeerd is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dat je teveel aannames maakt
Rijeka de beste..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zagreb moet je nog een paar uur bussen. Venetië is dan de beste optie.
RyanAir vanuit Brussel-Charleroi..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar vliegt ook niemand direct op.
Als ik een hond zou nemen, dan zal het ws een husky worden, hoewel die meestal moeilijk te handelen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die mensen bij wie hun hond dan ineens een of andere ' ontsteking aan zijn oren' had en dat hij daarom gecoupeerd is.Lachwekkend.
Die gouden schakelketting als halsband vind ik misschien nog wel het meest chique. Naast het kekke interieur uiteraard.quote:
Ik een corgiquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik een hond zou nemen, dan zal het ws een husky worden, hoewel die meestal moeilijk te handelen zijn.
Dat is Wallonië, dat is een reis op zich.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
RyanAir vanuit Brussel-Charleroi..
Iets zien van de wereld, joh..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is Wallonië, dat is een reis op zich.
Luikquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest. Niet voor herhaling vatbaar.
Ik doelde specifiek op de luchthaven van Charleroi. Dat is de omreis niet waard.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Luik.. Namen
.. Ardennen
.. provincie Luxemburg
..
Welke luchthaven wel?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doelde specifiek op de luchthaven van Charleroi. Dat is de omreis niet waard.
Nou, dan doe je het niet..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen, maar bedoel ga niet eerst naar Charleroi reizen om naar Trieste te gaan.
Mijn moeder is dood..quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb om 9 uur afgesproken met je moeder.
Nee, ik blijf bij Ohra. Scheelt nauwelijks iets met mijn collectiviteitskorting.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
Gaan hier nog mensen overstappen van zorgverzekering?
Ja. Ik. Van Anderzorg Jong naar ZieZo Zilveren Kruis. Scheelt aardig wat geld, vergoeding hetzelfde (Behalve de bril vergoeding van 100 euro per 2 jaar die ik al gebruikt heb).quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
Gaan hier nog mensen overstappen van zorgverzekering?
Oostenrijk, dat de deur definitief in het slot wilde gooien voor de Turken, kreeg geen enkele steun van andere lidstaten, inclusief Nederland.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik blijf bij Ohra. Scheelt nauwelijks iets met mijn collectiviteitskorting.
voor brillen gewoon charlie temple, tenzij je zon speciale bril hebt. Ik zit nu nog bij CZ maar ga soberso wel overstappen omdat zij echt heel duur zijn geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja. Ik. Van Anderzorg Jong naar ZieZo Zilveren Kruis. Scheelt aardig wat geld, vergoeding hetzelfde (Behalve de bril vergoeding van 100 euro per 2 jaar die ik al gebruikt heb).
Webredactie moet snel typen ipv goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oostenrijk, dat de deur definitief in het slot wilde gooien voor de Turken, kreeg geen enkele steun van andere lidstaten, inclusief Nederland.
Goede zin weer van de telegraaf.
[..]
voor brillen gewoon charlie temple, tenzij je zon speciale bril hebt. Ik zit nu nog bij CZ maar ga soberso wel overstappen omdat zij echt heel duur zijn geworden.
Ik ga deze week naar HansAnders. Kies ik een montuur van ¤100. Glazen zijn gratis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oostenrijk, dat de deur definitief in het slot wilde gooien voor de Turken, kreeg geen enkele steun van andere lidstaten, inclusief Nederland.
Goede zin weer van de telegraaf.
[..]
voor brillen gewoon charlie temple, tenzij je zon speciale bril hebt. Ik zit nu nog bij CZ maar ga soberso wel overstappen omdat zij echt heel duur zijn geworden.
Is ZieZo Zilveren Kruis goedkoper in basisverzekering?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja. Ik. Van Anderzorg Jong naar ZieZo Zilveren Kruis. Scheelt aardig wat geld, vergoeding hetzelfde (Behalve de bril vergoeding van 100 euro per 2 jaar die ik al gebruikt heb).
Oh, dan ga ik overstappen. En bij max. eigenrisico?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ziezo Selectief 93.95
Anderzorg 102
Bij 385 Eigen Risico
Dat is een werkhond. Zonde van zo'n beest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik een hond zou nemen, dan zal het ws een husky worden, hoewel die meestal moeilijk te handelen zijn.
Zit al bij Anderzorg. Wel tevreden over. Maar maak nooit gebruik van de zorgverzekering. Denk dat ik dan overstap naar ZieZoquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Daarnaast krijg je bij Anderzorg 40 euro korting als je nieuw bent via bepaalde links.
Via CashbackXL krijg je 27.50 terug bij Ziezo.
Wie zegt dat ie niet gaat werken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een werkhond. Zonde van zo'n beest.
Ik zit er ook. Alles goed geregeld ook, echter ga ik van 108pm naar 117.50 pm. Dat is mij iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit al bij Anderzorg. Wel tevreden over. Maar maak nooit gebruik van de zorgverzekering. Denk dat ik dan overstap naar ZieZo
in deze economie? nou nouquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie niet gaat werken?
Denk dat de zorgtoeslag ook wel omhoog gaat. Maar wil wel weten of ik bij elk ziekenhuis terecht kan etc.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zit er ook. Alles goed geregeld ook, echter ga ik van 108pm naar 117.50 pm. Dat is mij iets teveel van het goede.
https://zorgzoeker.zilverenkruis.nl/quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat de zorgtoeslag ook wel omhoog gaat. Maar wil wel weten of ik bij elk ziekenhuis terecht kan etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |