Sorry dit gelooft niemand.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat blaat je nu weer voor onzin? Scrummie is een vriend van mij, een vriend van de SC.
Je wordt niet alleen keihard gegrild, daardoor raak je dusdanig van slag dat je ook nog eens onzin begint uit te kramen.
*lenktequote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwaar deze behoefte om de lengte van je plassertje met die van mij te vergelijken?
Je geniet veel meer van het leven als je hier mee ophoudt.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat blaat je nu weer voor onzin? Scrummie is een vriend van mij, een vriend van de SC.
Je wordt niet alleen keihard gegrild, daardoor raak je dusdanig van slag dat je ook nog eens onzin begint uit te kramen.
Net wanneer je dacht dat het niet erger konquote:
Broeder van een andere moederquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]Ik wist dat ik op je kon rekenen. Toen GGMM zei dat ik geen vrienden had was de eerste naam die me te binnenschoot de jouwe.
Je kan beter vragen 'wie'.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Wat heeft Haags nou gedaan dan?
Mag ook via dm
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Wat heeft Haags nou gedaan dan?
Mag ook via dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dit eens met "lanks"quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
LEUGENAAR
Wat een laffe hond zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Davy postte laatst een spelfout van je, toen je nog een ban had
Mooie UI heb jij zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Davy postte laatst een spelfout van je, toen je nog een ban had
Die. Okay onlo.quote:
Sorry, mijn goede geheugen verdwijnt lanksamerhand.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
LEUGENAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |