Ah, ik zie dat mijn het ziekenhuis hier, mijn apotheek en huisarts wel een contract hebben. Dus ik stap mooi over. Thanksquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://zorgzoeker.zilverenkruis.nl/
Ik kan vrijwel overal terecht behalve bij het ziekenhuis in Almelo (![]()
![]()
) en ZGT Hengelo (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X100000 ). Deventer, Apeldoorn, Zutphen en Enschede kan ik wel terecht.
Enig idee waar ik de codes voor mond behandeling kan vinden?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat mijn het ziekenhuis hier, mijn apotheek en huisarts wel een contract hebben. Dus ik stap mooi over. Thanks
Welke codes?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Enig idee waar ik de codes voor mond behandeling kan vinden?
Codes die op de rekening staan en je verzekeraar dus vergoed:P M codes zijn voor preventieve mondzorg enzo.quote:
Sorry, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Codes die op de rekening staan en je verzekeraar dus vergoed:P M codes zijn voor preventieve mondzorg enzo.
Nee. Ik kan niet goedkoper dan dat ik nu zit. Jij ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
Gaan hier nog mensen overstappen van zorgverzekering?
Denk het wel, kan van 87 per maand naar 70 ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik kan niet goedkoper dan dat ik nu zit. Jij ?
Zijn er toch weer 200 per jaar die je bespaart.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk het wel, kan van 87 per maand naar 70 ofzo
Goed gerekend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn er toch weer 200 per jaar die je bespaart.
Jup, is toch weer een aantal weken leven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn er toch weer 200 per jaar die je bespaart.
50 tegenwoordig.quote:
Denk niet dat Amersfoort zo duur is met de trein hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan ie mooi 4 keer van naar je moeder.
Ja, of 10 keer naar die van jou.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan ie mooi 4 keer van naar je moeder.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat Amersfoort zo duur is met de trein hoor
Je hebt slechte comebacks, hele slechte comebacks en je hebt comebacks niveautje GGMM.quote:
Hey GGMM. Elan zit niet achter mij aan hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo xachet!
Zit Elan nog achter je aan? En zo ja; begint het niet eng te worden?
Ik zag eerder vanavond pics van xachet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo xachet!
Zit Elan nog achter je aan? En zo ja; begint het niet eng te worden?
Haha kijk hem boos zijn. Heerlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt slechte comebacks, hele slechte comebacks en je hebt comebacks niveautje GGMM.
Dit is weer een pareltje makker. Chapeau.
Echt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag eerder vanavond pics van xachet.
Ik zou xachet doen.
Ik heb geen pics gezien. Zou het wel op prijs stellen. Afgaand op de UI heb ik hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou xachet doen.
Heeft ze dat niet al in haar Fobo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou xachet doen.
je bent zelf een leuk programmaquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef xcachet het volgende:
The Undateables is echt een leuk programma
Je bent zelf leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef xcachet het volgende:
The Undateables is echt een leuk programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |