abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167301015
President-elect

Donald Trump - New York

Vice President-elect

Mike Pence - Indiana

Rex Tillerson - Secretary of State
Mike Pompeo - CIA Director
Andrew Puzder - Secretary of Labor
Scott Pruitt - EPA Administrator
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Michael T. Flynn - National Security Adviser
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Betsy DeVos - Secretary of Education
Stephen Bannon - Chief Strategist
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Reince Priebus - Chief of Staff
Jeff Sessions - Attorney General

Cabinet of Donald Trump
Presidential transition of Donald Trump

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

[ Bericht 10% gewijzigd door tochnietweer op 13-12-2016 15:05:09 ]
pi_167301075
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:39 schreef DustPuppy het volgende:
Kwam dit tegen, voor wat het waard is:

[..]

Why did Detroit and Wayne County — the bluest county in Michigan — have so many Republican lawyers present?

Misschien is dit 1 van de redenen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:21 schreef antiderivative het volgende:
Inzake het geleuter over recounts, ondertussen in Michigan:

Clinton rang up huge margins in Wayne County, home to populous Detroit, and she would likely need her margin there to grow in order to shrink Trump’s 10,704 vote margin in Michigan. Clinton received 66 percent of the Wayne County vote on November 8.

The news of the Detroit problems broke in the Detroit News on December 5 as two Michigan counties started recounting ballots from the 2016 presidential election. The newspaper reported that “one-third of precincts in Wayne County could be disqualified” from the recount because of ballot problems. According to the newspaper, officials “couldn’t reconcile vote totals for 610 of 1,680 precincts” during last month’s countywide canvass of Election Day returns, adding that most are in Clinton stronghold Detroit, “where the number of ballots in precinct poll books did not match those of voting machine printout reports in 59 percent of precincts, 392 of 662.”

The Detroit Free Press quoted an expert who questioned the Michigan recount law, which varies from other states in that, if there is a discrepancy between the number of ballots and those listed in poll books, a recount can not be done in that precinct, and original results stand if the “difference is not explained to the satisfaction of the board of canvassers.” This happened on day 1 of the Michigan recount, when a Rochester Hills precinct could not be recounted because of a missing ballot, said the newspaper.

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167301334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:39 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

De Republikeinen maken gebruik van hun recht de hertelling in de gaten te houden, net als de Democraten gebruik maakte van hun recht op een hertelling. Ik zie het probleem niet.
Tegenwerken is in mijn ogen iets compleet anders dan toezicht houden, maar misschien hadden ze iets te verbergen?
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:57:12 #4
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167301349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Tegenwerken is in mijn ogen iets compleet anders dan toezicht houden, maar misschien hadden ze iets te verbergen?
Het wekt wel de indruk inderdaad.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_167301379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Niet tegenwerken maar doen wat legaal mogelijk is. Is een hertelling aanvragen ook tegenwerken?
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:00:13 #6
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167301396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:59 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Niet tegenwerken maar doen wat legaal mogelijk is. Is een hertelling aanvragen ook tegenwerken?
Nou, sorry, maar dit is gewoon het proces frustreren.

Mag allemaal wel legaal zijn, maar het wekt zeker wel de indruk dat je iets te verbergen hebt door het op deze manier te doen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_167301426
quote:

[..]

Doen wat legaal mogelijk is om de telling tegen te werken, inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167301517
quote:

[..]

Tegenwerken waarvan? Van de mogelijkheid op een onjuiste uitslag?
pi_167301542
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Tegenwerken waarvan? Van de mogelijkheid op een onjuiste uitslag?
De presidentiële overgang.
pi_167301564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:07 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

De presidentiële overgang.
Want na een hertelling vindt er geen presidentiële overgang plaats, maar blijft Obama president?
pi_167301597
Voor degene die Rex Tillerson willen leren kennen:

Big Texan én het accent ;)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167301644
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Want na een hertelling vindt er geen presidentiële overgang plaats, maar blijft Obama president?
Tegenwerken is natuurlijk wat anders dan dat tegenwerken slaagt.
pi_167301660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:13 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Tegenwerken is natuurlijk wat anders dan dat tegenwerken slaagt.
Wat is er nu precies zo eng aan controleren of de eerder verkondigde uitslag wel correct is?
pi_167301706
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:13 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat is er nu precies zo eng aan controleren of de eerder verkondigde uitslag wel correct is?
Niks, net als er niks eng is aan dat Republikeinen het hertellen in de gaten houden.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:17:23 #15
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167301744
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Niks, net als er niks eng is aan dat Republikeinen het hertellen in de gaten houden.
Als dat het enige is wat ze deden, maar dat is het niet.
pi_167301752
quote:

[..]

Maar de post van DustPuppy waarop je reageerde had niets te maken met in de gaten houden, maar alles met het frustreren van de hertelling.
Dus nogmaals, wat is er zo eng aan het bepalen van de juiste aanslag dat de hertelling onmogelijk gemaakt dient te worden?
pi_167301836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar de post van DustPuppy waarop je reageerde had niets te maken met in de gaten houden, maar alles met het frustreren van de hertelling.
Dus nogmaals, wat is er zo eng aan het bepalen van de juiste aanslag dat de hertelling onmogelijk gemaakt dient te worden?
Nee, ze maken gebruik van hun rechten. Waarom zouden ze niet van alle rechten gebruik maken die ze hebben? Je kan het ook een protest noemen.
pi_167301868
quote:

[..]

Ik vraag het me af, als ik die post van DustPuppy zo lees. Dit staat in de wet:

quote:
Rule 7. (1) Representatives of the board of county canvassers and of the board of
state canvassers together with 1 recount clerk, 2 tally clerks and a court reporter or
competent stenographer as above provided, and not more than 2 representatives and an
attorney of each candidate for the office or offices the votes for which are being
recounted and of each of the petitioners in the case of a recount of a proposition shall
be present during the opening and recount of each such voting machine
Dus er mogen niet meer dan twee afgevaardigden en een advocaat per kandidaat aanwezig zijn. Ongetwijfeld hebben deze jongens hun huiswerk gedaan en ergens een truukje gevonden, maar ik denk dat het toch wel op het randje is allemaal.
pi_167301869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:21 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Nee, ze maken gebruik van hun rechten. Waarom zouden ze niet van alle rechten gebruik maken die ze hebben? Je kan het ook een protest noemen.
Ze mogen zeker van hun rechten gebruik maken, hou dan alleen niet jezelf voor de gek door het toezicht houden te noemen als het in werkelijkheid saboteren is.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:24:28 #20
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167301895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:21 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Om even een wijs man te quoten:

pi_167301904
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vraag het me af, als ik die post van DustPuppy zo lees. Dit staat in de wet:

[..]

Dus er mogen niet meer dan twee afgevaardigden en een advocaat per kandidaat aanwezig zijn. Ongetwijfeld hebben deze jongens hun huiswerk gedaan en ergens een truukje gevonden, maar ik denk dat het toch wel op het randje is allemaal.
Herstel, ik zie al waar ik fout zat. Dit was een hertelling van papieren stemmen, daar gelden andere regels:

quote:
Rule 16. Each candidate for the office or offices the votes for which are being
recounted and each of the petitioners in the case of a recount of a proposition shall be
entitled to have not to exceed 2 representatives present at each table where ballot
boxes are being opened or ballots recounted, and they shall be afforded an
opportunity to observe the opening of ballot boxes and each ballot as the votes are
called and to make such notations on their private records as they may desire.
Niet meer dan twee mensen per tafel. Dat mag.
pi_167301930
Hij is er _O-
pi_167301945
quote:
:') ! Wel gezellig in die lift.
pi_167301996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:23 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ze mogen zeker van hun rechten gebruik maken, hou dan alleen niet jezelf voor de gek door het toezicht houden te noemen als het in werkelijkheid saboteren is.
Prima hoor, maar zoals ik zei is een hertelling eisen dan ook saboteren. Iedereen met een beetje verstand snapt dat de uitslag niet zal veranderen en dat het enige doel is wat geld en aandacht krijgen. En tevens het geloof in de legitimiteit van het resultaat ondermijnen.
pi_167302020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:29 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Prima hoor, maar zoals ik zei is een hertelling eisen dan ook saboteren. Iedereen met een beetje verstand snapt dat de uitslag niet zal veranderen en dat het enige doel is wat geld en aandacht krijgen. En tevens het geloof in de legitimiteit van het resultaat ondermijnen.
Een hertelling ondermijnt het geloof in de legitimiteit van het resultaat? Kun je dat uitleggen?
pi_167302043
De BFF van Poetin benoemen tot minister van BuZa _O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167302057
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een hertelling ondermijnt het geloof in de legitimiteit van het resultaat? Kun je dat uitleggen?
Nee, het oproepen tot een hertelling doet dat. En helemaal als je dat doet terwijl bij sommigen staten waarbij je een hertelling wilt de termijn al is verstreken, waarmee het dus nooit meer te 'controleren' valt.
pi_167302109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:29 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Prima hoor, maar zoals ik zei is een hertelling eisen dan ook saboteren. Iedereen met een beetje verstand snapt dat de uitslag niet zal veranderen
Blijkbaar snapt niet iedereen dat anders zou partij A de hertelling niet aanvragen en zou partij B geen bezwaren ertegen hebben.
pi_167302133
Grappig om te zien dat de zogenaamde zelfbenoemde progressievelingen en linksen zo graag willen aansturen op een confrontatie met Rusland. Alsof ze staan te springen om oorlog.
En nu ook de uitspraak van Trump over de F-35... opeens zijn die honderden miljarden die uitgegeven worden daaraan geen enkel probleem, omdat Trump tegen is, moeten de progressievelingen nu opeens voor de F-35 zijn. Hahaha

En dan dat gejank over de flauwekul dat Rusland Trump aan de macht zou hebben geholpen. _O- Zet een aluhoedje op en verplaats die onzin aub naar BNW, er is geen enkel bewijs voor.
Daar waar er overigens wel bewijs voor is dat tig buitenlandse partijen zware invloed waren aan het uitoefenen op Clinton. Maar dat telt dan natuurlijk niet.

Bizar wereldvreemd volk! :W
pi_167302139
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:32 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Nee, het oproepen tot een hertelling doet dat. En helemaal als je dat doet terwijl bij sommigen staten waarbij je een hertelling wilt de termijn al is verstreken, waarmee het dus nooit meer te 'controleren' valt.
Maar dan heb je de hertelling en dan is er duidelijkheid. Dat maakt het resultaat alleen maar legitiemer.

Verder kan je dat best nog controleren, hoor. De termijn die jij bedoelt is geen termijn waarop ze alle papiertjes weggooien, slechts een termijn om een hertelling aan te vragen op een bepaalde manier. Daarom kon Stein ook nog, na het verstrijken van die termijn, via de rechter een hertelling aanvragen. Die weg bleef gewoon open staan.
pi_167302148
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
De BFF van Poetin benoemen tot minister van BuZa _O_
Wat is overigens het probleem van een betere samenwerking tussen Rusland en de VS?
Waarom die drang om constant oorlogje te willen spelen met Rusland?
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:38:52 #32
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:36 schreef Refragmental het volgende:
En dan dat gejank over de flauwekul dat Rusland Trump aan de macht zou hebben geholpen.
Die aanwijzingen zijn er dus wel, maar goed. Oost-Indisch blind is ook een ding, blijkbaar.
pi_167302163
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') ! Wel gezellig in die lift.
Waarschijnlijk auditie om te mogen optreden tijdens de inauguratie

:D
pi_167302183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:38 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Die aanwijzingen zijn er dus wel, maar goed. Oost-Indisch blind is ook een ding, blijkbaar.
Ik heb ze niet gezien.
Alleen een krant die een bron beweert te hebben.
Er zijn meer bewijzen voor aliens op de zuidpool.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:40:19 #35
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302197
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb ze niet gezien.
De CIA en de FBI is inderdaad 'zomaar een krant' :')
pi_167302209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De CIA en de FBI is inderdaad 'zomaar een krant' :')
Bron!?
pi_167302223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Blijkbaar snapt niet iedereen dat anders zou partij A de hertelling niet aanvragen en zou partij B geen bezwaren ertegen hebben.
Ach hou toch op, als het andersom was geweest zaten de Democraten ook moord en brand te schreeuwen als Trump een hertelling wilde. Zoals ze voor de uitslag al riepen.
pi_167302232
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb ze niet gezien.
Ik ben wel benieuwd naar die 'bewijzen' dat buitenlandse mogendheden 'zware invloed' uitoefenden op Clinton, maar ik neem aan dat je antwoord daarop weer 'Google zelf maar' wordt.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:41:44 #39
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302233
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bron!?
Goeiemorgen! :D :D :D

Hier topic: NWS / CIA: Rusland hielp Trump aan verkiezingswinst
pi_167302281
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar die 'bewijzen' dat buitenlandse mogendheden 'zware invloed' uitoefenden op Clinton, maar ik neem aan dat je antwoord daarop weer 'Google zelf maar' wordt.
Google zelf maar.

Maar je bent dat hele pay to play, de invloeden van de Saudie's op de clinton foundation, Soros en zijn fratsen, en nog meer van dat soort ongein alweer helemaal vergeten? Het is in deze topicreeks tenslotte pas 100 keer besproken.
pi_167302286
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:36 schreef Refragmental het volgende:
Grappig om te zien dat de zogenaamde zelfbenoemde progressievelingen en linksen zo graag willen aansturen op een confrontatie met Rusland. Alsof ze staan te springen om oorlog.
En nu ook de uitspraak van Trump over de F-35... opeens zijn die honderden miljarden die uitgegeven worden daaraan geen enkel probleem, omdat Trump tegen is, moeten de progressievelingen nu opeens voor de F-35 zijn. Hahaha
Aangezien ik op FOK! steevast in de hoek van de progressieven (lees: linksen) word gedrukt, zal
ik kijken of ik een bevredigend antwoord kan vinden op jouw post, die overigens bol staat van de stromannen.

Niemand (althans, ik niet) hoopt op een gewapend conflict met Rusland. Dat betekent echter niet dat je moet aansturen op een warme vriendschap met dictator Poetin. Zijn Rusland heeft de Krim geannexeerd, zaait onrust en strijdt mee in Oost-Oekraine en heeft laten blijken geen moeite te hebben met spierballenvertoon richting de buurlanden. Daar komt bij dat de MH17 door Russische troepen uit de lucht is geschoten.

Dat alles maakt het niet bepaald het moment om warme banden aan te gaan met de Russen. Ik hoop dat de relatie in de toekomst weer verbetert, maar dan zal Poetin echt een andere koers moeten varen. Het kan niet zo zijn dat alle concessies afkomstig moeten zijn van het westen. Dat is de reden dat ik huiverig ben voor een al te innige band tussen de Amerikanen en Rusland.

Voor wat betreft de JSF: ik ben nooit tegen de ontwikkeling en aanschaf van dat ding geweest.
pi_167302294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Ach hou toch op, als het andersom was geweest zaten de Democraten ook moord en brand te schreeuwen als Trump een hertelling wilde. Zoals ze voor de uitslag al riepen.
Nee, dat riepen ze omdat Trump van alles roeptoeterde maar geen onderbouwing wilde aandragen. Stein wilde die feitelijke onderbouwing juist wel leveren, maar dat mag blijkbaar niet van Trump.
pi_167302306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, dat riepen ze omdat Trump van alles roeptoeterde maar geen onderbouwing wilde aandragen. Stein wilde die feitelijke onderbouwing juist wel leveren, maar dat mag blijkbaar niet van Trump.
We hebben die zogenaamde 'feitelijk onderbouwing' gezien en die iets van 200 stemmen meer voor Trump.
pi_167302342
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Google zelf maar.

Maar je bent dat hele pay to play, de invloeden van de Saudie's op de clinton foundation, Soros en zijn fratsen, en nog meer van dat soort ongein alweer helemaal vergeten? Het is in deze topicreeks tenslotte pas 100 keer besproken.
Nee hoor, ik kan me alleen niet herinneren dat er ooit serieus bewijs is geleverd voor al die claims. Blijft meestal steken op een niveau van 'in deze mail staat John en zo heet de kapper van Soros ook dus complot confirmed'.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:46:23 #45
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302343
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

Dat was meer omdat Trump zei dat hij bij voorbaat een hertelling wilde omdat er toch wel gefraudeerd zou worden. Dat is toch wel effe een verschil zeg.
pi_167302351
quote:
Hahahahahaha omg ik moest echt ontzettend hardop lachen :D

"Dat heeft de CIA geconcludeerd, aldus de Washington Post."
"Een woordvoerster van de CIA meldde dat de dienst geen commentaar op het bericht heeft."

#FAKENEWS
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:47:30 #47
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

"Een woordvoerster van de CIA meldde dat de dienst geen commentaar op het bericht heeft."

#FAKENEWS
Staan inmiddels wel een stuk meer links in dat topic. Ff doorlezen.

Hier de Times (gruwelijke tabloid, ik weet het :') ):
C.I.A. Judgment on Russia Built on Swell of Evidence
pi_167302432
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Er zijn anders ook links dat de FBI en een andere intelligence agency de "conclusies" niet delen. Staat in het vorige topic.
pi_167302443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

#FAKENEWS
De bronnen van de WaPo zijn meerdere senatoren die zijn bijgepraat door de CIA. De inlichtingendienst wil echter niet direct de pers informeren over de bevindingen.

Misschien gewoon eerst even je verdiepen in een onderwerp voordat je begint te schreeuwen.
pi_167302449
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Genoeg links inderdaad, niks van de CIA zelf voor zover ik zo snel kan zien.
Zoals ik dus al zei, verplaats deze crap aub naar BNW.
pi_167302465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Er zijn anders ook links dat de FBI en een andere intelligence agency de conclusies niet delen. Staat in het vorige topic.
De FBI onderschrijft dat de Russen zich hebben bemoeid met de Amerikaanse verkiezingen. Zij deelt de conclusie dat Rusland dat deed om Poetin te laten winnen alleen niet.
pi_167302467
quote:

[..]

Er zijn anders ook links dat de FBI en een andere intelligence agency de "conclusies" niet delen. Staat in het vorige topic.
Vooral de motivatie van de hackers delen ze niet, omdat dat niet bewezen kan worden. Dát Rusland hacks heeft uitgevoerd betwijfelen ze niet.
pi_167302473
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De bronnen van de WaPo zijn meerdere senatoren die zijn bijgepraat door de CIA. De inlichtingendienst wil echter niet direct de pers informeren over de bevindingen.

Misschien gewoon eerst even je verdiepen in een onderwerp voordat je begint te schreeuwen.
Echt, kan dit aluhoedje gezeik niet naar BNW?
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:51:22 #54
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302478
quote:

[..]

Als je die artikelen leest zie je dat de FBI wel de conclusie deelt dat er gehackt is door de Russen, maar dat zij niet pretenderen te weten wat de motivatie van de Russen was.

Dat is eigenlijk het enige subtiele verschil.
pi_167302506
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Echt, kan dit aluhoedje gezeik niet naar BNW?
Je verdiepen in de materie is duidelijk weer teveel gevraagd.
pi_167302514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als je die artikelen leest zie je dat de FBI wel de conclusie deelt dat er gehackt is door de Russen, maar dat zij niet pretenderen te weten wat de motivatie van de Russen was.

Dat is eigenlijk het enige subtiele verschil.
Weet je wat grappiger is, Wikileaks zelf geeft al tijden aan dat de leaks niet van Rusland komen maar van een interne bron. ^O^

Maar tot dusver 0 bewijs dat Rusland heeft gehackt, alleen speculatie en aluhoedje gejank.
pi_167302522
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee hoor, ik kan me alleen niet herinneren dat er ooit serieus bewijs is geleverd voor al die claims. Blijft meestal steken op een niveau van 'in deze mail staat John en zo heet de kapper van Soros ook dus complot confirmed'.
Je bent het dus alweer allemaal vergeten :)
Niet vreemd hoor.

"It's a duck!" en "We've always been at war with Eurasia!"
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:54:03 #58
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Weet je wat grappiger is, Wikileaks zelf geeft al tijden aan dat de leaks niet van Rusland komen maar van een interne bron. ^O^

Maar tot dusver 0 bewijs dat Rusland heeft gehackt, alleen speculatie en aluhoedje gejank.
Ok man :')
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 december 2016 @ 15:54:24 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_167302530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je verdiepen in de materie is duidelijk weer teveel gevraagd.
Welkom in de post-truth wereld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_167302544
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef tochnietweer het volgende:

[..]

We hebben die zogenaamde 'feitelijk onderbouwing' gezien en die iets van 200 stemmen meer voor Trump.
We hebben een klein deel van die feitelijke onderbouwing gezien, want het was vooral niet de bedoeling van Trump dat alle stemmen werden nageteld. Nogmaals aan jou de vraag: wat is er zo erg aan het hertellen van de stemmen en zo verifiëren van de uitslag? Waarom miljoenen uitgeven enkel aan het saboteren ervan als je ervan overtuigd bent dat de uitslag toch niet zal veranderen?
pi_167302545
Hee, de AMV-trol is er weer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_167302553
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je bent het dus alweer allemaal vergeten :)
Niet vreemd hoor.

"It's a duck!" en "We've always been at war with Eurasia!"
Ik zie dat je stokpaardjes nog lekker zitten.
pi_167302574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah, Wikileaks ontkent het. Nee, dan moeten de CIA en de FBI er wel naast zitten.

quote:
Murray (maatje van Assange), in an interview with The Guardian, claimed he knows the source of the DNC leaks – but like in his blog post (falling victim to the same argument he makes about US intelligence) provides no hard evidence - apart from his word - to show why his assertions should be believed.

Bron
Ik wacht het aanvullende onderzoek van de Amerikaanse overheid wel af.
pi_167302575
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zie dat je stokpaardjes nog lekker zitten.
En ik zie dat de circlejerk hier nog steeds vollop bezig is overdag terwijl iedereen werkt. :W
pi_167302578
quote:
Als Assange het zegt moet het wel zo zijn, want die had helemaal geen politieke agenda...
pi_167302587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En ik zie dat de circlejerk hier nog steeds vollop bezig is overdag terwijl iedereen werkt. :W
Oei, nu heb je ons.
pi_167302621
quote:

[..]

En vertel ons eens wat je daar nou precies mee wil zeggen. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 december 2016 @ 15:59:26 #69
3928 Ulx
pi_167302623
quote:

[..]

Jij werkt niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_167302636
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, Wikileaks ontkent het. Nee, dan moeten de CIA en de FBI er wel naast zitten.
Heeft wikileaks tot nu toe onzin gelekt of gezegd?

Ook weer zoiets, aantal jaren was het progressieve volk zo verliefd op Wikileaks, maar nu is wikileaks praktisch de duivel en moeten we er niks van geloven. Allemaal omdat de "democraten" nu de sjaak zijn van de leaks, leaks die vanuit de "democraten" zelf lijken te komen.

Maar het is tegenwoordig hip om boeman Rusland van alles de schuld te geven.
Tis gelukkig niet meer de fucking jaren 50-80 en mensen kunnen nu verder kijken dan hun neus lang is... nouja, de meesten dan.
pi_167302658
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als Assange het zegt moet het wel zo zijn, want die had helemaal geen politieke agenda...
Welke agenda had hij dan?
pi_167302672
quote:
Mooi, doen alsof er geen bewijs is bij de CIA, want alleen een bron van de Washington Post en geen officieel bericht, en dan zelf komen met:

quote:
On Sunday, a former British ambassador to Uzbekistan, Craig Murray, said he has met the person who gave the DNC emails and it was not the Russians.

“I know who leaked them,” Murray told The Guardian. “I’ve met the person who leaked them, and they are certainly not Russian and it’s an insider. It’s a leak, not a hack; the two are different things.
Een persoon die zegt 'ja, heus, ik weet wie het was en dat was iemand anders'. Op welke manier is dit geloofwaardiger dan het verhaal van 'een bron' dat je eerder afserveert?
pi_167302681
Anyway, veel plezier met trekken, was gezellig.

Rusland is evil, rusland is slecht.
Het is een eend, en eurasia was altijd al onze vijand.

Tot ziens :W
pi_167302688
Tussen de onzin door wat relevant nieuws:

Rick Perry is nu top dog voor Energy Sec.

jendlouhyhc twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 15:11:24 People think of @GovernorPerry as an #oil guy. But he arguably did more to unleash wind power during his tenure as… https://t.co/KzzA5rPfb3 reageer retweet
en Ryan Zinke (Rep. of Montana, ex Navy SEAL) voor de positie Interior Sec. Lijst van andere namen voor die positie:

* Ray Washburne (Investor, CEO/President of Charter Holdings)
* Cathy McMorris Rodgers (Washington congresswoman)
* Heidi Heitkamp (Sen. of North Dakota, Democrat)
* Jan Brewer (Fmr. Gov. of Arizona)
* Mary Fallin (Gov. of Oklahoma)
* Cynthia Lummis (Wyoming congresswoman)
* Forrest Lucas (President Lucas Products)
* Robert Grady (Venture capitalist/Private Equity at Gryphon)
* Harold Hamm (CEO of Continential Resources, Shale oil entrepeneur)
* Richard Pombo (Fmr. Rep. of California and Chair of the House Natural Resources Committee)
* Mead Treadwell (Fmr. LG of Alaska)
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 december 2016 @ 16:03:40 #75
3928 Ulx
pi_167302712
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

mensen kunnen nu verder kijken dan hun neus lang is...
Ga dat maar in die pizzeria verkondigen.
pi_167302714
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welke agenda had hij dan?
Hij had vast te weinig servercapaciteit om alle documenten in 1 keer te lekken, of zou er toch een andere reden (lees: politieke agenda) zijn om dat stapsgewijs te doen?
pi_167302725
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heeft wikileaks tot nu toe onzin gelekt of gezegd?

Ook weer zoiets, aantal jaren was het progressieve volk zo verliefd op Wikileaks, maar nu is wikileaks praktisch de duivel en moeten we er niks van geloven. Allemaal omdat de "democraten" nu de sjaak zijn van de leaks, leaks die vanuit de "democraten" zelf lijken te komen.

Maar het is tegenwoordig hip om boeman Rusland van alles de schuld te geven.
Tis gelukkig niet meer de fucking jaren 50-80 en mensen kunnen nu verder kijken dan hun neus lang is... nouja, de meesten dan.
Dat hun 'leaks' geen onzin bevatten, betekent niet dat ze de waarheid verkondigen over hun bronnen. Je snapt dat zelf toch ook wel? Het kan zelfs zo zijn dat Assange niet eens weet dat hij zijn bron in contact staat met de Russen (even puur theoretisch gezien).

Overigens ben ik niet per se voor of tegen Wikileaks. Het gaat er in deze even om waar de leaks vandaan komen.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:04:49 #78
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302728
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Hij had vast te weinig servercapaciteit om alle documenten in 1 keer te lekken, of zou er toch een andere reden (lees: politieke agenda) zijn om dat stapsgewijs te doen?
Niet eens een politieke agenda. Dit was een persoonlijke. Dit was wraak, Simple as that.
pi_167302739
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mooi, doen alsof er geen bewijs is bij de CIA, want alleen een bron van de Washington Post en geen officieel bericht, en dan zelf komen met:

[..]

Een persoon die zegt 'ja, heus, ik weet wie het was en dat was iemand anders'. Op welke manier is dit geloofwaardiger dan het verhaal van 'een bron' dat je eerder afserveert?
Deze dan nog.
Grappig om te zien dat je zegt dat beiden even geloofwaardig zijn.
Wees geen hypocriet en verplaats die CIA Rusland hack crap aub naar BNW :W

Tevens geloof ik uitspraken van Wikileaks eerder dan die van de CIA, een club die bekend staat om desinfo. Maar past weer mooi in het rijtje thuis van het geflipflop van de progressievelingen.

CIA is goed.
F-35 is fantastisch.
Wikileaks is kut!
Rusland is evil!
pi_167302756
Toch fijn dat Refragmental af en toe eens langs komt, een paar dubieuze websites posts, ''zoek het zelf maar op' en 'it's a duck' roept en vervolgens aftaait met een boze kreet zodra mensen aan zijn verhaal durven te twijfelen.

Toch een stukje vastigheid in deze roerige tijden.
pi_167302854
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Deze dan nog.
Als je goed leest zul je zien dat ik dat niet zeg. Ik vraag me af waarom jij de ene betrouwbaarder vindt dan de andere, niet dat ze beiden even betrouwbaar zijn.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:11:23 #82
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167302862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Deze dan nog.

Tevens geloof ik uitspraken van Wikileaks eerder dan die van de CIA, een club die bekend staat om desinfo. Maar past weer mooi in het rijtje thuis van het geflipflop van de progressievelingen.

CIA is goed.
F-35 is fantastisch.
Wikileaks is kut!
Rusland is evil!
Only a Sith deals in absolutes.
pi_167302872
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Only a Sith deals in absolutes.
There is no spoon.
pi_167302901
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:06 schreef Ludachrist het volgende:
Toch fijn dat Refragmental af en toe eens langs komt, een paar dubieuze websites posts, ''zoek het zelf maar op' en 'it's a duck' roept en vervolgens aftaait met een boze kreet zodra mensen aan zijn verhaal durven te twijfelen.

Toch een stukje vastigheid in deze roerige tijden.
En dan ook nog beginnen over BNW met zijn idiote bronnen :')
pi_167302968
En dan te bedenken dat Refragmental geen moeite had met het trekken van allerlei vergezochte conclusies uit de gelekte mails van de DNC en Podesta.

Over BNW gesproken.
pi_167302999
Een érg mooi The Atlantic-coverartikel deze maand van Ta-Nehisi Coates (hele sterke essayist en journo) over het presidentschap van Obama. Flinke longread, maar het is de moeite meer dan waard.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:20:31 #87
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167303074
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:23:49 #88
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167303158
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:10 schreef antiderivative het volgende:
Voor degene die Rex Tillerson willen leren kennen:

Big Texan én het accent ;)
Ik moet opeens denken aan Trump zijn opmerkingen over Get in, and take the oil. Met deze man moet dat wel lukken.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:40:03 #90
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167303466

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_167303486
quote:
Dat laatste klapje van Trump op die schouders van Kanye :') .
pi_167303760
quote:
Direct trending topic en al meer dan 140k tweets _O-
pi_167303827
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aangezien ik op FOK! steevast in de hoek van de progressieven (lees: linksen) word gedrukt, zal
ik kijken of ik een bevredigend antwoord kan vinden op jouw post, die overigens bol staat van de stromannen.

Niemand (althans, ik niet) hoopt op een gewapend conflict met Rusland. Dat betekent echter niet dat je moet aansturen op een warme vriendschap met dictator Poetin. Zijn Rusland heeft de Krim geannexeerd, zaait onrust en strijdt mee in Oost-Oekraine en heeft laten blijken geen moeite te hebben met spierballenvertoon richting de buurlanden. Daar komt bij dat de MH17 door Russische troepen uit de lucht is geschoten.

Dat alles maakt het niet bepaald het moment om warme banden aan te gaan met de Russen. Ik hoop dat de relatie in de toekomst weer verbetert, maar dan zal Poetin echt een andere koers moeten varen. Het kan niet zo zijn dat alle concessies afkomstig moeten zijn van het westen. Dat is de reden dat ik huiverig ben voor een al te innige band tussen de Amerikanen en Rusland.

Voor wat betreft de JSF: ik ben nooit tegen de ontwikkeling en aanschaf van dat ding geweest.
Kunnen dit soort beweegredenen niet een rol spelen bij het gedrag van de CIA en FBI? Zijn ook organisaties met een specifieke agenda natuurlijk, die soms voor hen belangrijkere doelen dienen dan het vertellen van de waarheid.

Met de disclaimer dat mijn "kennis" over de CIA vooral gebaseerd is op Homeland :'). Dus het is een open vraag.
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2016 @ 18:01:30 #94
230491 Zith
pls tip
pi_167304858
Yeezy _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:58:07 #95
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167306133
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
Het kan zelfs zo zijn dat Assange niet eens weet dat hij zijn bron in contact staat met de Russen (even puur theoretisch gezien).
Mwah, als het moment dat Obama een onderzoek naar Russische inmenging afkondigt Wikileaks tweet dat ze onderzocht gaan worden..
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 13 december 2016 @ 21:19:01 #96
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_167309942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
Het gaat er in deze even om waar de leaks vandaan komen.
Nee, het gaat er om of de leaks ware en bruikbare informatie bevatten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 13 december 2016 @ 21:49:12 #97
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167310912
Nou ja, misschien legt de CIA Trump nog wel om voor de inauguratie.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 december 2016 @ 22:03:50 #98
3928 Ulx
pi_167311547
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:49 schreef Gutmensch het volgende:
Nou ja, misschien legt de CIA Trump nog wel om voor de inauguratie.
Dan krijg je Pence....
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:08:12 #99
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167311715
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan krijg je Pence....
Die vormt een minder groot gevaar voor de VS en heeft de CIA niet door het slijk gehaald.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_167312328
quote:
Never in its wildest dreams could the old Soviet politburo have imagined it would get a U.S. major party candidate so congenial to its interests.

Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')