Hij had vast te weinig servercapaciteit om alle documenten in 1 keer te lekken, of zou er toch een andere reden (lees: politieke agenda) zijn om dat stapsgewijs te doen?quote:
Dat hun 'leaks' geen onzin bevatten, betekent niet dat ze de waarheid verkondigen over hun bronnen. Je snapt dat zelf toch ook wel? Het kan zelfs zo zijn dat Assange niet eens weet dat hij zijn bron in contact staat met de Russen (even puur theoretisch gezien).quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heeft wikileaks tot nu toe onzin gelekt of gezegd?
Ook weer zoiets, aantal jaren was het progressieve volk zo verliefd op Wikileaks, maar nu is wikileaks praktisch de duivel en moeten we er niks van geloven. Allemaal omdat de "democraten" nu de sjaak zijn van de leaks, leaks die vanuit de "democraten" zelf lijken te komen.
Maar het is tegenwoordig hip om boeman Rusland van alles de schuld te geven.
Tis gelukkig niet meer de fucking jaren 50-80 en mensen kunnen nu verder kijken dan hun neus lang is... nouja, de meesten dan.
Niet eens een politieke agenda. Dit was een persoonlijke. Dit was wraak, Simple as that.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:03 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij had vast te weinig servercapaciteit om alle documenten in 1 keer te lekken, of zou er toch een andere reden (lees: politieke agenda) zijn om dat stapsgewijs te doen?
Deze dan nog.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mooi, doen alsof er geen bewijs is bij de CIA, want alleen een bron van de Washington Post en geen officieel bericht, en dan zelf komen met:
[..]
Een persoon die zegt 'ja, heus, ik weet wie het was en dat was iemand anders'. Op welke manier is dit geloofwaardiger dan het verhaal van 'een bron' dat je eerder afserveert?
Als je goed leest zul je zien dat ik dat niet zeg. Ik vraag me af waarom jij de ene betrouwbaarder vindt dan de andere, niet dat ze beiden even betrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Deze dan nog.
Grappig om te zien dat je zegt dat beiden even geloofwaardig zijn.
Wees geen hypocriet en verplaats die CIA Rusland hack crap aub naar BNW
Only a Sith deals in absolutes.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Deze dan nog.
Grappig om te zien dat je zegt dat beiden even geloofwaardig zijn.
Wees geen hypocriet en verplaats die CIA Rusland hack crap aub naar BNW
Tevens geloof ik uitspraken van Wikileaks eerder dan die van de CIA, een club die bekend staat om desinfo. Maar past weer mooi in het rijtje thuis van het geflipflop van de progressievelingen.
CIA is goed.
F-35 is fantastisch.
Wikileaks is kut!
Rusland is evil!
There is no spoon.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Only a Sith deals in absolutes.
En dan ook nog beginnen over BNW met zijn idiote bronnenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:06 schreef Ludachrist het volgende:
Toch fijn dat Refragmental af en toe eens langs komt, een paar dubieuze websites posts, ''zoek het zelf maar op' en 'it's a duck' roept en vervolgens aftaait met een boze kreet zodra mensen aan zijn verhaal durven te twijfelen.
Toch een stukje vastigheid in deze roerige tijden.
Ik moet opeens denken aan Trump zijn opmerkingen over Get in, and take the oil. Met deze man moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:10 schreef antiderivative het volgende:
Voor degene die Rex Tillerson willen leren kennen:
Big Texan én het accent
Direct trending topic en al meer dan 140k tweetsquote:
Kunnen dit soort beweegredenen niet een rol spelen bij het gedrag van de CIA en FBI? Zijn ook organisaties met een specifieke agenda natuurlijk, die soms voor hen belangrijkere doelen dienen dan het vertellen van de waarheid.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aangezien ik op FOK! steevast in de hoek van de progressieven (lees: linksen) word gedrukt, zal
ik kijken of ik een bevredigend antwoord kan vinden op jouw post, die overigens bol staat van de stromannen.
Niemand (althans, ik niet) hoopt op een gewapend conflict met Rusland. Dat betekent echter niet dat je moet aansturen op een warme vriendschap met dictator Poetin. Zijn Rusland heeft de Krim geannexeerd, zaait onrust en strijdt mee in Oost-Oekraine en heeft laten blijken geen moeite te hebben met spierballenvertoon richting de buurlanden. Daar komt bij dat de MH17 door Russische troepen uit de lucht is geschoten.
Dat alles maakt het niet bepaald het moment om warme banden aan te gaan met de Russen. Ik hoop dat de relatie in de toekomst weer verbetert, maar dan zal Poetin echt een andere koers moeten varen. Het kan niet zo zijn dat alle concessies afkomstig moeten zijn van het westen. Dat is de reden dat ik huiverig ben voor een al te innige band tussen de Amerikanen en Rusland.
Voor wat betreft de JSF: ik ben nooit tegen de ontwikkeling en aanschaf van dat ding geweest.
Mwah, als het moment dat Obama een onderzoek naar Russische inmenging afkondigt Wikileaks tweet dat ze onderzocht gaan worden..quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
Het kan zelfs zo zijn dat Assange niet eens weet dat hij zijn bron in contact staat met de Russen (even puur theoretisch gezien).
Nee, het gaat er om of de leaks ware en bruikbare informatie bevatten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
Het gaat er in deze even om waar de leaks vandaan komen.
Dan krijg je Pence....quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:49 schreef Gutmensch het volgende:
Nou ja, misschien legt de CIA Trump nog wel om voor de inauguratie.
Die vormt een minder groot gevaar voor de VS en heeft de CIA niet door het slijk gehaald.quote:
quote:Never in its wildest dreams could the old Soviet politburo have imagined it would get a U.S. major party candidate so congenial to its interests.
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |