CIA is fake-MSM?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
De fake-msm blijft het proberen.
In dit geval heeft het uitkomen van de 'waarheid' de kansen marginaal beïnvloed. Daarover klagen is amper reden voor viering.quote:
De laatste stuiptrekking van de democraten alvorens ze hun macht verliezen. Die hertelling bleek ook al niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
De fake-msm blijft het proberen.
Of dat ten voordele is moet nog steeds blijken natuurlijk, en kan net zo goed totale chaos veroorzaken, maar het is tot zover de enige mogelijkheid voor structurele veranderingen. Maar absoluut geen garantie..quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
De laatste stuiptrekking van de democraten alvorens ze hun macht verliezen. Die hertelling bleek ook al niet zo'n succes.![]()
Een revolutie is in aantocht met Trump als nieuwe wereldleider. De wereld zal veranderen, waaronder Europa. Niets zal de aankomende Westerse Zomer stoppen. Niets.
Dat laat ik in het midden, maar dat er veranderingen komen staat boven kijf. We zien nu al dat Europese landen overwegen hun defensiebudget te verhogen omdat Amerika niet de grootste NAVO betaler meer wil zijn. Bij een verbeterde houding tussen Rusland en de VS zal Merkel en Juncker een toontje lager moeten zingen en waarschijnlijk de sancties tegen Rusland moeten opheffen. We zullen zeker veranderingen zien voor de wijze waarop Trump het terrorisme zal bestrijden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:35 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Of dat ten voordele is moet nog steeds blijken natuurlijk, en kan net zo goed totale chaos veroorzaken, maar het is tot zover de enige mogelijkheid voor structurele veranderingen. Maar absoluut geen garantie..
Ben benieuwd hoe Trump met Europa om zal gaan. Ik denk niet dat hij goed zal opschieten met die politiek-correcte watjes die wij hier in Europa als leiders hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
De laatste stuiptrekking van de democraten alvorens ze hun macht verliezen. Die hertelling bleek ook al niet zo'n succes.![]()
Een revolutie is in aantocht met Trump als nieuwe wereldleider. De wereld zal veranderen, waaronder Europa. Niets zal de aankomende Westerse Zomer stoppen. Niets.
Je hebt nogal een hoge pet op van die Trump.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
nou ja, eerst gaat obamacare eraan, 30 miljoen Trump voters zonder verzekering, dat gaat een groot feest wordenquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je hebt nogal een hoge pet op van die Trump.Wat denk jij dat er allemaal zal veranderen dan? Want ik zie het nou niet bepaald als een vooruitstrevende wereldverbeteraar, maar meer als een sluwe zakenman die de aankomende 4 jaar zal gaan gebruiken om zichzelf en zijn kliek nog rijker te maken dan ze al waren.
Dat is ook mijn hoop.. Omdat ik denk dat er meerdere wegen naar Rome zijn, en niet in de laatste plaats door afspraken te maken die bepaalde landen weer hoop op enige autonomie kan geven.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:40 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat laat ik in het midden, maar dat er veranderingen komen staat boven kijf. We zien nu al dat Europese landen overwegen hun defensiebudget te verhogen omdat Amerika niet de grootste NAVO betaler meer wil zijn. Bij een verbeterde houding tussen Rusland en de VS zal Merkel en Juncker een toontje lager moeten zingen en waarschijnlijk de sancties tegen Rusland moeten opheffen. We zullen zeker veranderingen zien voor de wijze waarop Trump het terrorisme zal bestrijden.
Mag niet want we zitten in de EU, daardoor kost het onze bloemensector 100den miljoenen per jaar, bedankt Ruttequote:Op zaterdag 10 december 2016 09:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ik kan het mij moeilijk voorstellen dat er op FOK mensen rondlopen die bewust t e l e g r a a f.nl intypen om het nieuws te lezen.
Dat tegen al het bewijs in.
Op topic;
Wanneer sturen we Rusland bloemen?
Maar bloemen houden van mensen.. En mensen houden van bloemen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Mag niet want we zitten in de EU, daardoor kost het onze bloemensector 100den miljoenen per jaar, bedankt Rutte
Wie beïnvloed wie de hele dag door? Gaan we nu ineens met een gestrekt been verkondigen dat slechts de buitenlands mogendheden hier schuldig aan zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, al die Trump fans vinden het dus prima dat buitenlandse mogendheden actief verkiezingen beinvloeden.
Dus wat Erdogan doet is eigenlijk helemaal prima.
Nee om handel, een beetje VOC mentaliteit, ja tochquote:Op zaterdag 10 december 2016 09:57 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Maar bloemen houden van mensen.. En mensen houden van bloemen?
Geven wij wel om mensen
Goed punt!quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:00 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nee om handel, een beetje VOC mentaliteit, ja toch
Die politieke elite moet gewoon weg. Zo'n iemand als Juncker leeft niet meer in deze wereld. Waarschijnlijk vertroebelt zijn drankzucht zijn gezonde verstand, maar de uitbreiding naar meer lidstaten en de invoering van de euro is een historische fout gebleken die moet worden terug gedraaid. Dus een beetje druk op die elite aangevuld met de opkomst van anti-EU partijen die steeds groter en groter worden is een welkome aanvulling. Daar draagt ook een verbeterde relatie tussen Rusland en de VS aan bij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Trump met Europa om zal gaan. Ik denk niet dat hij goed zal opschieten met die politiek-correcte watjes die wij hier in Europa als leiders hebben.
Dat mensen binnen een land de politiek willen beinvloeden is nogal wiedus ja. Maar wanneer een leider pro-actief gaat stoken in de poitiek van een ander land dan is dat discutabel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:00 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Wie beïnvloed wie de hele dag door? Gaan we nu ineens met een gestrekt been verkondigen dat slechts de buitenlands mogendheden hier schuldig aan zijn?
oh ja white genocide, die was nog niet voorbijgekomenquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die politieke elite moet gewoon weg. Zo'n iemand als Juncker leeft niet meer in deze wereld. Waarschijnlijk vertroebelt zijn drankzucht zijn gezonde verstand, maar de uitbreiding naar meer lidstaten en de invoering van de euro is een historische fout gebleken die moet worden terug gedraaid. Dus een beetje druk op die elite aangevuld met de opkomst van anti-EU partijen die steeds groter en groter worden is een welkome aanvulling. Daar draagt ook een verbeterde relatie tussen Rusland en de VS aan bij.
We delen een gemeenschappelijke vijand genaamd de radicale islam die zich binnen de Europese samenleving heeft genesteld en een gevaar vormt voor de toekomst van onze samenleving. Het is geen vijand van buiten meer maar hier geboren en getogen moslimjongeren die radicaliseren. We mogen niet meer de andere kant opkijken. Het lijkt wel of WOII zich herhaalt toen Nederland ook de andere kant opkeek, dacht neutraal te kunnen zijn en volledig werd overrompeld door de Duitsers. Geschiedenis lijkt zich te herhalen.
Vergeet niet dat het niet de Islam is die dat doet, maar de gevestigde orde, en wij vinden het prima. Of eigenlijk juist niet als je kijkt naar de sentimenten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die politieke elite moet gewoon weg. Zo'n iemand als Juncker leeft niet meer in deze wereld. Waarschijnlijk vertroebelt zijn drankzucht zijn gezonde verstand, maar de uitbreiding naar meer lidstaten en de invoering van de euro is een historische fout gebleken die moet worden terug gedraaid. Dus een beetje druk op die elite aangevuld met de opkomst van anti-EU partijen die steeds groter en groter worden is een welkome aanvulling. Daar draagt ook een verbeterde relatie tussen Rusland en de VS aan bij.
We delen een gemeenschappelijke vijand genaamd de radicale islam die zich binnen de Europese samenleving heeft genesteld en een gevaar vormt voor de toekomst van onze samenleving. Het is geen vijand van buiten meer maar hier geboren en getogen moslimjongeren die radicaliseren. We mogen niet meer de andere kant opkijken. Het lijkt wel of WOII zich herhaalt toen Nederland ook de andere kant opkeek, dacht neutraal te kunnen zijn en volledig werd overrompeld door de Duitsers. Geschiedenis lijkt zich te herhalen.
Naar verluid is dat wat er over en weer gebeurt, alleen zijn wij daar selectief verontwaardigt overquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat mensen binnen een land de politiek willen beinvloeden is nogal wiedus ja. Maar wanneer een leider pro-actief gaat stoken in de poitiek van een ander land dan is dat discutabel.
Maar een hoop vinden dat kennelijk helemaal prima.
Ik zie hier juist een hoop mensen die er helemaal happy mee zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:09 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Naar verluid is dat wat er over en weer gebeurt, alleen zijn wij daar selectief verontwaardigt over
Alsjeblieft!!!, als er 1 organisatie is die andere landen beïnvloedt, bedreigt, druk uitoefent, propaganda verspreidt, demoniseert, voorliegt dan is het de EU wel. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat mensen binnen een land de politiek willen beinvloeden is nogal wiedus ja. Maar wanneer een leider pro-actief gaat stoken in de poitiek van een ander land dan is dat discutabel.
Maar een hoop vinden dat kennelijk helemaal prima.
Is zie dat je graag in hyperbolen spreekt. Maar bij welke verkiezingen loopt de EU mailservers van kandidaten te hacken?quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft!!!, als er 1 organisatie is die andere landen beïnvloedt, bedreigt, druk uitoefent, propaganda verspreidt, demoniseert, liegt dan is het de EU wel. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.
Ik denk dat het gaat om een veel diepere realisering dat er structureel zaken uit de hand lopen, en er dus een gevoel van machteloosheid geuit wordt die nu openbaart door de enige hoop die aan de horizon verscheen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie hier juist een hoop mensen die er helemaal happy mee zijn.
Dit gaat toch helemaal niet over het feit dat Vladimir Poetin zijn belangen probeert te berhartigen via pogingen tot manipulatie van verkiezingen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:15 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om een veel diepere realisering dat er structureel zaken uit de hand lopen, en er dus een gevoel van machteloosheid geuit wordt die nu openbaart door de enige hoop die aan de horizon verscheen?
De mensen zijn bepaalde zaken meer dan beu, en geloven niet meer in politici die van alles roepen en vervolgens geen gehoor meer geven als het zover is.. Op een zeker moment leidt dat onherroepelijk tot een clash..
En dit geval Trump. Geheel te voorzien als je de aanloop ervan ontleed?
Tenzij zelfs Putin het beu is..quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit gaat toch helemaal niet over het feit dat Vladimir Poetin zijn belangen probeert te berhartigen via pogingen tot manipulatie van verkiezingen?
Zou me niet verbazen als ze dat deden maar je had het ook niet specifiek over hacken. Wat de EU doet is trouwens veel erger. Trump heeft geluk (als het waar is) als Poetin daar schuldig aan is. De EU verstoort zelf op een veel grotere schaal democratische processen in landen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is zie dat je graag in hyperbolen spreekt. Maar bij welke verkiezingen loopt de EU mailservers van kandidaten te hacken?
Oh hoe dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze dat deden maar je had het ook niet specifiek over hacken. Wat de EU doet is trouwens veel erger. Trump heeft geluk (als het waar is) als Poetin daar schuldig aan is. De EU verstoort zelf op een veel grotere schaal democratische processen in landen.
CIA is nou niet echt een democratisch medium.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Iedere organisatie die iets naars over Trump zegt is opgericht door de Democraten. Alle directeuren en medewerkers stemmen op de Democraten en alles dat ze doen is ook helemaall de agenda van de democraten. Zo gaat dat bij alt-right.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
CIA is nou niet echt een democratisch medium.
Ik zou me meer zorgen maken als Poetin allerlei geheimen van de EU openbaar maakt als ik jou was. Dan komt er zo'n lading stront aan de oppervlakte dat elk land in Europa een populistische meerderheid krijgt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:19 schreef Hexagon het volgende:
Maargod, ik ben benieuwd hoe de Trump fans hier reageren als Juncker de mailbox van Wilders laat hacken
De ouderwetse Bush-doctrine. If you're not with us, you're against us.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedere organisatie die iets naars over Trump zegt is opgericht door de Democraten. Alle directeuren en medewerkers stemmen op de Democraten en alles dat ze doen is ook helemaall de agenda van de democraten. Zo gaat dat bij alt-right.
Dat anaal uitwonen zal ook wel meevallen denk ik, Trump heeft al een aantal oud militairen op hoge posten geinstalleerd, dus ik denk dat de Amerikanen nog meer in het defensiebudget gaan steken dan ze al deden. Zich laten piepelen door Rusland lijkt me dan niet echt aannemelijk met al die havikken om Trump heen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 09:46 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, eerst gaat obamacare eraan, 30 miljoen Trump voters zonder verzekering, dat gaat een groot feest worden
maar het wel eens verfrissend te zien om amerika anaal uitgewoond te zien worden door rusland, alleen zal europa daar wellicht slachtoffer van worden
Eind jaren negentig waarschuwde Fortuyn al over het geradicaliseerde gedachtegoed wat binnen bepaalde moskeeën werd gepredikt in Nederland, maar ook binnen andere Europese landen. Hij werd als racist en nazi bestempeld door een bepaalde elite en de subsidiëring naar die moskeeën gaat anno 2016 gewoon door. Geradicaliseerde imams mogen zich vrij in Nederland vestigen. Zelfs als ze uit buurland België worden uitgezet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:09 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het niet de Islam is die dat doet, maar de gevestigde orde, en wij vinden het prima. Of eigenlijk juist niet als je kijkt naar de sentimenten.
Daarbij ben ik niet tegen buitenlanders die zich vestigen, maar tegen de naïviteit van de besluiten die gemaakt worden. Een veel logischer oplossing had geweest om die landen mogelijkheden te geven om vanuit daar het land opnieuw vorm te geven. Dat had kunnen leiden naar een structurele oplossing.
Mensen die vluchten voor welke reden dan ook geven een duidelijk signaal af dat aldaar weinig meer te bereiken valt, dus logischerwijs moet je de oplossingen dan ook daarin zoeken?
Als ik uit het midden oosten zou komen dan zou ik met een zeer dubbel gevoel vertrekken, je laat echt niet zomaar huis en haard achter, en cultuur, om dan maar ergens te vestigen in een cultuur die niet geheel in lijn is met je eigen cultuur en manier van omgang en leven.
Geef mensen mogelijkheden, als dat tot de opties behoort. En ondersteun daarbij zoveel als mogelijk, en kijk of dat tot een goed resultaat kan leiden.
meer anaal laten uitdagen, wellicht? Ben benieuwd hoor hoe dit zal gaanquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat anaal uitwonen zal ook wel meevallen denk ik, Trump heeft al een aantal oud militairen op hoge posten geinstalleerd, dus ik denk dat de Amerikanen nog meer in het defensiebudget gaan steken dan ze al deden. Zich laten piepelen door Rusland lijkt me dan niet echt aannemelijk met al die havikken om Trump heen.
Gek vind ik het niet nee. Ik hoop alleen maar dat er geen herhaling van de geschiedenis plaatsvind.. Uiteindelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Eind jaren negentig waarschuwde Fortuyn al over het geradicaliseerde gedachtegoed wat binnen bepaalde moskeeën werd gepredikt in Nederland, maar ook binnen andere Europese landen. Hij werd als racist en nazi bestempeld door een bepaalde elite en de subsidiëring naar die moskeeën gaat anno 2016 gewoon door. Geradicaliseerde imams mogen zich vrij in Nederland vestigen. Zelfs als ze uit buurland België worden uitgezet.
Er is gewaarschuwd voor de aanzuigende werking van Wir schaffen das. Het zou een vrijbrief zijn om Europa binnen te trekken. Er werd en wordt gewaarschuwd dat het buiten oorlogsvluchtelingen het economische gelukzoekers zou aantrekken uit landen die helemaal niet in oorlog zijn. Dat het een route zou kunnen zijn voor buitenlandse terroristen om hier binnen te komen. Er zijn intussen al meerdere aanslagen in Europa gepleegd, mede dankzij die vluchtroute, een massa-aanranding/verkrachting heeft in Keulen plaatsgevonden en in opvangcentra wordt het personeel bedreigd en de omgeving geterroriseerd door 'vluchtelingen' uit Marokko en Albanië die ook nog eens 2000 euro oprotpremie mogen incasseren. Tegelijkertijd wordt middels een politiek proces een politicus schuldig bevonden omdat die minder Marokkanen roept naast minder EU en minder PvdA.
Vindt je het gek dat het rechtse populisme in Europa groeit? Dat de polarisatie toeneemt en steeds agressiever van toon wordt? Ik heb niet meer het gevoel in Nederland te wonen maar in twee verschillende Nederlanden waar burgers recht tegenover elkaar staan. Waar ideologische verschillen inmiddels onoverbrugbaar zijn geworden.
Wellicht eens gaan kijken of er joint ventures te verzinnen zijn? overeenkomsten en gedeelde belangen gaan zoeken,op weg naar de toekomst. Dat zou al schelen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
meer anaal laten uitdagen, wellicht? Ben benieuwd hoor hoe dit zal gaan
Ja maar, dat is geen MSM, dus ongekleurde waarheid.quote:Op zaterdag 10 december 2016 11:04 schreef vigen98 het volgende:
Fake nieuws heeft FOK nu al bereikt zie ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |