Oeh ja? weer geneukt? lekker hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 13:56 schreef Drug het volgende:
[..]
libido is ineens gestegen omdat mijn lichaam weer seks heeft gehad wil ik nu meeeeerrrr
Hoe gaat het?quote:
Zo is het en niet anders.quote:
Ja ook welquote:
Ga nu maar en ga thuis maar even lekker wat anders doen dan internetquote:Op maandag 5 december 2016 14:01 schreef xcachet het volgende:
Zodra er pauze is ga ik gauw naar huis.
rebelquote:Op maandag 5 december 2016 14:01 schreef xcachet het volgende:
Zodra er pauze is ga ik gauw naar huis.
Nee, nog niks gepland eigenlijk. Is tussen kerst en oud en nieuw. Mijn ouders wilden heel misschien ook nog even op vakantie ofzo, dus even kijken nogquote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is altijd fijn.Ga je dan nog leuke dingen doen?
Heb je al meegedaanquote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is altijd fijn.Ga je dan nog leuke dingen doen?
Hmm nee niet echt spannend dingen. Kerstavond geef ik hier een kerstdiner samen met mijn huisgenoten.. voor 100 mensen ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, nog niks gepland eigenlijk. Is tussen kerst en oud en nieuw. Mijn ouders wilden heel misschien ook nog even op vakantie ofzo, dus even kijken nog
jij al plannen met kerst en oud en nieuw?
rtquote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Het wordt wel weer tijd voor lente/zomer.
Ik vind Whiskas troep.quote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je al meegedaan
https://weblog.bol.com/li(...)as-levensfase-review
ik ben Chaiquote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
Ik spreek prof niet meer en heb sowieso nooit zijn ww gehad
Prof spreekt ons ook niet meer. Verdwenen in afwezigheid.quote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
zal jou eens uitpluizenquote:Op maandag 5 december 2016 14:04 schreef Crip het volgende:
ik ben mn hele kamer aan het uitpluizen.
ga beginnen met mn makeup collectie helemaal alles eruit en sorteren
kan nie wachten totdat ik alles ga vernieuwen en kasten ga kopen als opberg voor mn makeup
100 mensenquote:Op maandag 5 december 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt spannend dingen. Kerstavond geef ik hier een kerstdiner samen met mijn huisgenoten.. voor 100 mensen ofzo.1ste kerstdag bij mijn moeder eten, 2de kerstdag weet ik nog niet. Oud en nieuw vier ik thuis met heel veel vrienden en een kampvuur.
Ik heb ook liever gewoon een biefstukje van de slager jaquote:
Ja mijn huis is zo groot.quote:Op maandag 5 december 2016 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
100 mensenis jullie huis zo groot? en wat ga je dan koken voor ze
quote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ooit je eigen stijfje kunnen zien?
ooooh dat is wel leuk zegquote:Op maandag 5 december 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja mijn huis is zo groot.En uhm van alles.. het is een klein lopend buffet. Iedereen maakt wat en dat zetten we allemaal op tafels. Kunnen mensen pakken waar ze zin in hebben.
Ja ja en ik heb zeker harige benen?quote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
Relatie of gewoon sletjes?quote:
Zielig bestaan.quote:
Pas morgenquote:Op maandag 5 december 2016 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga huilen als ik geen gevulde kerstkransjes kan vinden zo.
die trophy's zijn nie echt belangrijk thoquote:Op maandag 5 december 2016 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je geen doelen hebt WAARVOOR SPEEL JE HET DAN :S
quote:
Haha ja.quote:Op maandag 5 december 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Niet. Je las het verkeerd. Was vreterij van insecten aan plantjes.
doe thermo shirt aanquote:
dat was de grap jaquote:
bij de primark hebben ze chille op de sportafdelingquote:
Wtfquote:Het vrachtschip de MS Pioneer uit Delfzijl ligt al 52 dagen voor anker uit de kust bij Gibraltar. De rederij is failliet en de bemanning mag niet van boord. Twee bemanningsleden zijn de Nederlandse broer en zus Lewis. Moeder Lewis luidt de noodklok.
Dirty boiquote:
Misschien kan niels ze reddenquote:
Denk dat hij weer terugkomt als hij is afgekoeld.quote:Op maandag 5 december 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Prof spreekt ons ook niet meer. Verdwenen in afwezigheid.
Wat is er met Prof dan?quote:Op maandag 5 december 2016 14:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat hij weer terugkomt als hij is afgekoeld.
Allemaal beetje awkward nu
Alsof die vies is van werken. Volgens mij winwinquote:
Afgelopen 5 jaar heeft hij anders alle aanbiedingen afgewezenquote:Op maandag 5 december 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof die vies is van werken. Volgens mij winwin
ja maar wel met hele goeie redenen!!quote:Op maandag 5 december 2016 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar heeft hij anders alle aanbiedingen afgewezen
Dacht dat hij juist weinig aanbiedingen kreeg, omdat hij een klokkenluider is.quote:Op maandag 5 december 2016 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar heeft hij anders alle aanbiedingen afgewezen
Desondanks genoeg aanbiedingen maar het kon allemaal niet om diverse redenenquote:Op maandag 5 december 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat hij juist weinig aanbiedingen kreeg, omdat hij een klokkenluider is.
Klokkenluider? Niels?quote:Op maandag 5 december 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat hij juist weinig aanbiedingen kreeg, omdat hij een klokkenluider is.
quote:
jeetje toch wat een ellende allemaal meidjequote:
hehequote:Op maandag 5 december 2016 14:24 schreef Catkiller het volgende:
Ik klaag liever ook over wat niet goed is in plaats van dat ik gewoon mijn werk doe.
Je hebt hem gemaild zekerquote:Op maandag 5 december 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Wsl iets met werkgevers die zich niet aan de regels hielden.
quote:Nieuw spoor onderzoek Maddie: 'kans dat ze leeft neemt toe'
Scotland Yard gaat een belangrijk nieuw spoor onderzoeken met betrekking tot de verdwijning van Maddie McCann. De speurders hebben extra geld gekregen om na te gaan of de kleuter door een bende mensensmokkelaars is ontvoerd, schrijft de Britse tabloid The Sun. In dat geval zou de kans dat ze nog leeft, stijgen.
quote:
De nieuwe aanwijzing wordt volgens de tabloid heel ernstig genomen. Bronnen bij de politie die dicht betrokken zijn bij het onderzoek verklaren dat dit spoor een laatste poging is om Maddie terug te vinden.quote:
Volgens mij heb ik dit vaker gelezen.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
verklaren dat dit spoor een laatste poging is om Maddie terug te vinden.
Heel veel mensen denken dat die ouders meer weten.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou me niks verbazen als het zelf geregeld is door de ouders, maar dat mag je niet zeggen
Ja, las het. Een gepensioneerde inspecteur had ook al aangegeven dat dit niet zo maar nieuws bekend werd als het niets voorstelde...quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De nieuwe aanwijzing wordt volgens de tabloid heel ernstig genomen. Bronnen bij de politie die dicht betrokken zijn bij het onderzoek verklaren dat dit spoor een laatste poging is om Maddie terug te vinden.
Ze hebben dat kind zelf gewoon verkocht ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Pensylvania het volgende:
zo zielig voor die ouders die nog in onzekerheid zijn en maar zo geleefd blijven worden door de media die er keer op keer weer op in springen.
En dan weer zeuren als die voor 20 euro er in staat als nieuwjaarsdeal over een maandje zeker.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
Shit, Dishonored 2 voor 35 euro in de store als kerstdeal. Shit shit
koop gewoonquote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
GVD STOP IK WOU HEM HALEN ALS DIE IN DE AANBIEDING WAS GVD MAAR WEL LIEVER DE ANALOGE VERSIEquote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
Dat moeten ze elke keer weer veinzen idd. Maar daar hadden ze over na moeten denken voordat ze haar verdoezelden.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Pensylvania het volgende:
zo zielig voor die ouders die nog in onzekerheid zijn en maar zo geleefd blijven worden door de media die er keer op keer weer op in springen.
hahah true. Hoeveel zou dat nou opleveren per kilo? blanke meisjes?quote:Op maandag 5 december 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moeten ze elke keer weer veinzen idd. Maar daar hadden ze over na moeten denken voordat ze haar verdoezelden.
Lokquote Nielsquote:Op maandag 5 december 2016 14:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah true. Hoeveel zou dat nou opleveren per kilo? blanke meisjes?
typte je dit terwijl er kwijl uit je bakkus kwam¿quote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GVD STOP IK WOU HEM HALEN ALS DIE IN DE AANBIEDING WAS GVD MAAR WEL LIEVER DE ANALOGE VERSIE
Genoeg spek om je warm te houden tochquote:Op maandag 5 december 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga maar eens de kou in.
R.I.P ik.
AAAAHRGHHquote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GVD STOP IK WOU HEM HALEN ALS DIE IN DE AANBIEDING WAS GVD MAAR WEL LIEVER DE ANALOGE VERSIE
Weet niet, heb het nooit gevolgd, maar meende ooit iets gelezen te hebben over een theorie dat ze stierf door een noodlottig ongeval en dat die ouders dat verborgen hebben door haar lichaam kwijt te raken en te doen alsof ze vermist is.quote:Op maandag 5 december 2016 14:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah true. Hoeveel zou dat nou opleveren per kilo? blanke meisjes?
Nee er viel net chocolademelk over mijn toetsenbord en de caps zat vastgeplakt.quote:Op maandag 5 december 2016 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
typte je dit terwijl er kwijl uit je bakkus kwam¿
http://www.mediamarkt.nl/(...)6743124d0e9eb%7Cp%7Cquote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga Dishonored 2 NIET kopen, en dan bid ik tot god op mijn blote knietjes dat FFXV in de aanbieding komt.
WoWquote:Op maandag 5 december 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
Mijn vader speelt al gewoon vijf jaar hetzelfde spel elke dag. geen gedoe met nieuwe games kopen pfff
Oh nicequote:Op maandag 5 december 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)6743124d0e9eb%7Cp%7C
Kijk eens mijn vriend. Veel plezier!
quote:Op maandag 5 december 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
Mijn vader speelt al gewoon vijf jaar hetzelfde spel elke dag. geen gedoe met nieuwe games kopen pfff
Ja maar over een paar maanden weer goedkoper met een goede season pass deal dus dat komt allemaal wel goed joh.quote:Op maandag 5 december 2016 14:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]* Pensylvania fluistert: koop het nou Tardis, deze kans moet je niet laten lopen. Misschien is ie morgen wel weer duurder
nee black opsquote:
Oh die is wel leukquote:
Door waterboarden beken je toch bijna alles in de hoop dat het stopt?quote:Op maandag 5 december 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kunnen ze Amerikanen inhuren om de ouders McCann te waterboarden of andere foltertechnieken. Als ze dan nog niet toegeven dat ze het zelf hebben gedaan is een ontvoering wellicht toch waarschijnlijker
huilenquote:
jaquote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Door waterboarden beken je toch bijna alles in de hoop dat het stopt?
heb je een leuke verjaardag bradge?quote:
Je hebt geen smaak jaquote:Op maandag 5 december 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
ik vind Black Ops dan weer zwaar overschat
Maar das een kwestie van smaak denk ik
LEGO Dimensions is een grote LEGO game waarin tal van franchises zijn opgenomen, Gremlins, DC Comics, Harry Potter, Lord of the Rings, LEGO franchises, A-Team, Goonies, Knight Rider, noem maar op. Je koopt fysieke LEGO en dan kan je daarmee in het spel spelen en van elk van die franchises heb je een ENORME open world die je kan verkennen en quests kan doen. Het is echt de shit en ik speel het als een malle.quote:
Nee dat was die meid op Arubaquote:Op maandag 5 december 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, heb het nooit gevolgd, maar meende ooit iets gelezen te hebben over een theorie dat ze stierf door een noodlottig ongeval en dat die ouders dat verborgen hebben door haar lichaam kwijt te raken en te doen alsof ze vermist is.
Dan is het opgelostquote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Door waterboarden beken je toch bijna alles in de hoop dat het stopt?
zijn ze allemaal toch¿quote:Op maandag 5 december 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
Ik vond juist deel 1 wel goed. De rest niet. Deel 3 niet eens gekocht.quote:Op maandag 5 december 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
Niet in MW2 prestige 10 zijnquote:Op maandag 5 december 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
Black Ops is de enige Call of Duty waar ik prestige master in ben.
lekker klikkenquote:
Beetje een soort lego aftreksel van al die andere spellen zoals skylanders enzo zeg maar?quote:Op maandag 5 december 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
LEGO Dimensions is een grote LEGO game waarin tal van franchises zijn opgenomen, Gremlins, DC Comics, Harry Potter, Lord of the Rings, LEGO franchises, A-Team, Goonies, Knight Rider, noem maar op. Je koopt fysieke LEGO en dan kan je daarmee in het spel spelen en van elk van die franchises heb je een ENORME open world die je kan verkennen en quests kan doen. Het is echt de shit en ik speel het als een malle.
Ik heb zelfs LEGO voor mijn 25e verjaardag gevraagd overmorgen![]()
maar ik wil het gewoon.
Ja precies dat maar dan beter.quote:Op maandag 5 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje een soort lego aftreksel van al die andere spellen zoals skylanders enzo zeg maar?
hihi aftreksel.quote:Op maandag 5 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje een soort lego aftreksel van al die andere spellen zoals skylanders enzo zeg maar?
Hmm. Triggered.quote:
watquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihi aftreksel.
Vroeger had je op de PS1 geloof ik ook zo'n Lego spel. Dat heb ik toen wel echt tot in de treuren gespeeld. Moest je pizza's bezorgen enzo geloof ik
Kijk LEGO is ook wel kindermeuk maar ik vind de franchises die er in zitten gewoon écht tof, gaaf om te doen. Skylanders is gewoon een volledig eigen franchise wat écht op kinderen mikt. LEGO Dimensions pakt heel veel series uit de jaren '80 ookquote:Op maandag 5 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
LEGO Eilandquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihi aftreksel.
Vroeger had je op de PS1 geloof ik ook zo'n Lego spel. Dat heb ik toen wel echt tot in de treuren gespeeld. Moest je pizza's bezorgen enzo geloof ik
Je hoeft het niet goed te praten man, als jij dat leuk vind is dat prima tochquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk LEGO is ook wel kindermeuk maar ik vind de franchises die er in zitten gewoon écht tof, gaaf om te doen. Skylanders is gewoon een volledig eigen franchise wat écht op kinderen mikt. LEGO Dimensions pakt heel veel series uit de jaren '80 ook
Kan me nog vaag zo'n lego spel herinneren waarin je een beetje van alles kon doen, beetje racen enzoquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihi aftreksel.
maar mijn vrienden en familie lachen mij uitquote:Op maandag 5 december 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet goed te praten man, als jij dat leuk vind is dat prima toch
Ik koop af en toe nog eens zo'n lego pop van Bionicle, dat vind ik mooi... boeiend
Ach man kop op en niet carenquote:Op maandag 5 december 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar mijn vrienden en familie lachen mij uit
Waarquote:Op maandag 5 december 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zuipen, tongen met sleazy meisjes, niet roken
lekker burgerlijk met twee andere stellen beetje conference kijken, veel eten en veel drinkenquote:
deze zeker¿quote:Op maandag 5 december 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik koop af en toe nog eens zo'n lego pop van Bionic, dat vind ik mooi... boeiend
Ik had van de eerste twee series ze allemaalquote:Op maandag 5 december 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach man kop op en niet caren
Kijk ik heb een kast met allemaal van dit soort poppen er in.
[ afbeelding ]
Vet.quote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naar de klote gaan en achttienjarige meisjes fixen
ik dacht dat jij dat niet meer deedquote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feestje hier en daarquote:
op zo'n avond welquote:Op maandag 5 december 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat niet meer deed
quote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
deze zeker¿
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja ja dat zeg je nuquote:Op maandag 5 december 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga trouwens niet echt tongen. Ik heb gewoon een feestje met wat vrienden en dan drink je een biertje en dan een beetje op tijd slapen.
quote:Op maandag 5 december 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]hoe kom je ook zo snel bij die shit ?
Wel vet dat gifje btw![]()
Kocht pas een Xbox 360 toen dat spel al een tijd uit was dus nooit veel gespeeld om die reden. En ik heb juist weinig met de hele MW reeks.quote:
Grappig jaquote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had van de eerste twee series ze allemaalwel al 15 jaar geleden, wist niet dat ze het nog maakten.
De eerste serie waren mannen met maskers en wapens, de tweede serie een soort aliens die tot een bal opgerold konden worden.
quote:
Die twee generaties had ik ookquote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had van de eerste twee series ze allemaalwel al 15 jaar geleden, wist niet dat ze het nog maakten.
De eerste serie waren mannen met maskers en wapens, de tweede serie een soort aliens die tot een bal opgerold konden worden.
ook niet met je vrienden tongen?quote:Op maandag 5 december 2016 14:58 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga trouwens niet echt tongen. Ik heb gewoon een feestje met wat vrienden en dan drink je een biertje en dan een beetje op tijd slapen.
dus toch een beetje dezelfde smaak als mijquote:Op maandag 5 december 2016 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kocht pas een Xbox 360 toen dat spel al een tijd uit was dus nooit veel gespeeld om die reden. En ik heb juist weinig met de hele MW reeks.
Duidelijk.quote:Op maandag 5 december 2016 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kocht pas een Xbox 360 toen dat spel al een tijd uit was dus nooit veel gespeeld om die reden. En ik heb juist weinig met de hele MW reeks.
wisebase zeker?quote:
ik had afgelopen vrijdag bijna met een vriend getongd maar toen besefte ik dat ik niet gay was en dat zijn vriendin er ook raar bij stond te kijkenquote:Op maandag 5 december 2016 15:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ook niet met je vrienden tongen?
Lekker huge helpen met modden. Romantisch hoor.quote:
o en met mijn vrienden tongenquote:Op maandag 5 december 2016 15:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ook niet met je vrienden tongen?
yeahnoquote:
heb je toen zijn vriendin maar gepakt?quote:Op maandag 5 december 2016 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik had afgelopen vrijdag bijna met een vriend getongd maar toen besefte ik dat ik niet gay was en dat zijn vriendin er ook raar bij stond te kijken
wie heeft dat plaatje van vuurwerk en dan lekker binnen fokken¿quote:
Huge bereikt zijn climax in madeliefs keel onder te tafel om stipt 12 uur terwijl hij TR's wegvinktquote:Op maandag 5 december 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker huge helpen met modden. Romantisch hoor.
Zullen we pijnboompitten bakken?quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker huge helpen met modden. Romantisch hoor.
Sow!quote:Op maandag 5 december 2016 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge bereikt zijn climax in madeliefs keel onder te tafel om stipt 12 uur terwijl hij TR's wegvinkt
Nee, wel een keer eerder maar deze keer niet. We hebben een hele dynamische vriendschap.quote:Op maandag 5 december 2016 15:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je toen zijn vriendin maar gepakt?
sowdeju wat grafisch ditquote:Op maandag 5 december 2016 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge bereikt zijn climax in madeliefs keel onder te tafel om stipt 12 uur terwijl hij TR's wegvinkt
ja is goedquote:Op maandag 5 december 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen wij tongen met oud en nieuw
Fotoboek van -Cindy18-quote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.quote:
quote:
Ik denk dat ik dat nooit meer zou vergeten.quote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.
koop jij dan de saffraan¿quote:
pfff nee ik wil wel dat mijn oud en nieuw iets speciaals isquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.
nee want dat is duur.quote:
jezus wat luiquote:
hehequote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
pfff nee ik wil wel dat mijn oud en nieuw iets speciaals is
Struggles van een vrouw zijn eerder.quote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef madeliefff het volgende:
vandaag vrij. ikging net naar de winkels was ik mijn portemonnee vergetenkan ik zo nog een keer gaan en daarna naar de andere kant van het dorp voor ontdooivloeistof. struggles van een dorpeling omdat niet alle voorzieningen bij elkaar liggen. ik ga nu dan xoxo
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;squote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef madeliefff het volgende:
vandaag vrij. ikging net naar de winkels was ik mijn portemonnee vergetenkan ik zo nog een keer gaan en daarna naar de andere kant van het dorp voor ontdooivloeistof. struggles van een dorpeling omdat niet alle voorzieningen bij elkaar liggen. ik ga nu dan xoxo
hehe en dat is ook precies t moment dat iedereen elkaar zoenend een goed nieuwjaar wenst en al die feliciterende mensen mee kunnen genieten van jouw zaadquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nja h ik wist niet het nog in mijn andere tas zat. erg verwarrend al die tassenquote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;s
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenquote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe en dat is ook precies t moment dat iedereen elkaar zoenend een goed nieuwjaar wenst en al die feliciterende mensen mee kunnen genieten van jouw zaad
ja nee oke is ook zoquote:Op maandag 5 december 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
om de lul van huge let nou eens op
o dit ging over mij ahahaquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je niet laten pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenkom op man
wel de omvang volgens mijquote:
Vrouwenstruggles dusquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja h ik wist niet het nog in mijn andere tas zat. erg verwarrend al die tassen
Klassiekertje ditquote:
niet?quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenkom op man
rtquote:Op maandag 5 december 2016 15:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je niet laten pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zitten
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durftquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hans?quote:
Kan niet, die zit in een bejaardentehuis.quote:Op maandag 5 december 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durft
zou jij Dave Roelvink pijpen?quote:Op maandag 5 december 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durft
Liggend KAN je schijten maar het is beter als je zit. Amateur.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Liggend lekker schijten, maar is beter als je zit.
Al die oma's aanduwen. Ik zou de mijne naar huis halen wanneer hij zijn taakstraf moet uitvoeren.quote:Op maandag 5 december 2016 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan niet, die zit in een bejaardentehuis.
FOUTquote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had een keer mijn OV vergeten.quote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;s
Allebei verstandige mannen.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
Poetin: Trump is verstandige man
je verwacht het niet
Lekker pannekoeken maken.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
nou... vertel danquote:Op maandag 5 december 2016 15:20 schreef madeliefff het volgende:
een dame vertelt niks over haar seksuele activiteiten
Klopt wel... die het daar vaak over hebben hier zijn echt van die typische wijven zoals ober en cache Bijv.quote:Op maandag 5 december 2016 15:20 schreef madeliefff het volgende:
een dame vertelt niks over haar seksuele activiteiten
zij zijn liefffiesquote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel... die het daar vaak over hebben hier zijn echt van die typische wijven zoals ober en cache Bijv.
en crip en stimo en kdrick, wie eigenlijk nietquote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel... die het daar vaak over hebben hier zijn echt van die typische wijven zoals ober en cache Bijv.
Verschil daarmee is dat die het verzinnen om maar mee te kunnen praten. Behalve kdrick dan.quote:Op maandag 5 december 2016 15:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en crip en stimo en kdrick, wie eigenlijk niet
Hahahaquote:
whehe ja wie wil nou zeurende stimo. is standaard verzonnen of iem met braindamagequote:Op maandag 5 december 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschil daarmee is dat die het verzinnen om maar mee te kunnen praten. Behalve kdrick dan.
[..]
Hahaha
of cringy hypocripquote:Op maandag 5 december 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whehe ja wie wil nou zeurende stimo
geen ideequote:Op maandag 5 december 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
anyway.. wtf is dat irritante gedoe in ONZ met al die caps
sowquote:Op maandag 5 december 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whehe ja wie wil nou zeurende stimo. is standaard verzonnen of iem met braindamage
RIP voor gasten die hen huwenquote:
Ikquote:Op maandag 5 december 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whehe ja wie wil nou zeurende stimo. is standaard verzonnen of iem met braindamage
Ikquote:
wie uitdeelt mag ook iets terug verwachten tochquote:Op maandag 5 december 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow
[..]
RIP voor gasten die hen huwen
Sowieso... al vinden ze dat vaak wel heel moeilijk gek genoeg.quote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie uitdeelt mag ook iets terug verwachten toch
Als ik met je lego mag spelen dan hebben we een deal.quote:
Echt nooit gewoon. Je verwart mij met Noelquote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dealquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik met je lego mag spelen dan hebben we een deal.
Oja is ook zo. Met zijn kraanvogel aldoor onder jouw accountquote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt nooit gewoon. Je verwart mij met Noel
Sorry, maar dit kan niet. Hij zat altijd te huilen dat ik je had geschaakt voordat hij de kans had terwijl dat niet zo was. Vervolgens ga je hem zitten teasen en er met huge vandoor, en nu CK en ik er met zijn tweeën vandoor gaan omdat jij een cocktease bent kan je dit niet doen hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nee die is van mij nog steeds
quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kan niet. Hij zat altijd te huilen dat ik je had geschaakt voordat hij de kans had terwijl dat niet zo was. Vervolgens ga je hem zitten teasen en er met huge vandoor, en nu CK en ik er met zijn tweeën vandoor gaan omdat jij een cocktease bent kan je dit niet doen hoor.
Jouquote:
Ach, jij hebt ook zo je momenten. Elke dag.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja is ook zo. Met zijn kraanvogel aldoor onder jouw account![]()
Ja sorry het is niet alsof ik veel keus heb hequote:
Egoïstquote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nee die is van mij nog steeds
Je kan ook gewoon met fietsquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering jantje tis druk op de weg. Doe echt normaal zeg
Wat dan? Bij jou wonen?quote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
Ik haat het zo erg als mensen hun ouders/opa/oma in een bejaardentehuis gooien.
Op straat laten liggen is ook zo watquote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
sommige gaan er zelf heenquote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
eh? oké. Maar noel zat dus op jouw account?quote:Op maandag 5 december 2016 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook zo je momenten. Elke dag.
Bij mij zal dat volledig afhangen van de omstandighedenquote:Op maandag 5 december 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Als mn moeder niet meer voor zichzelf kan zorgen komt ze inderdaad bij mij wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |