Zullen we pijnboompitten bakken?quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker huge helpen met modden. Romantisch hoor.
Sow!quote:Op maandag 5 december 2016 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge bereikt zijn climax in madeliefs keel onder te tafel om stipt 12 uur terwijl hij TR's wegvinkt
Nee, wel een keer eerder maar deze keer niet. We hebben een hele dynamische vriendschap.quote:Op maandag 5 december 2016 15:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je toen zijn vriendin maar gepakt?
sowdeju wat grafisch ditquote:Op maandag 5 december 2016 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge bereikt zijn climax in madeliefs keel onder te tafel om stipt 12 uur terwijl hij TR's wegvinkt
ja is goedquote:Op maandag 5 december 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen wij tongen met oud en nieuw
Fotoboek van -Cindy18-quote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naar de klote gaan en achttienjarige meisjes fixen
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.quote:
quote:
Ik denk dat ik dat nooit meer zou vergeten.quote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.
koop jij dan de saffraanżquote:
pfff nee ik wil wel dat mijn oud en nieuw iets speciaals isquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.
nee want dat is duur.quote:
jezus wat luiquote:
hehequote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
pfff nee ik wil wel dat mijn oud en nieuw iets speciaals is
Struggles van een vrouw zijn eerder.quote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef madeliefff het volgende:
vandaag vrij. ikging net naar de winkels was ik mijn portemonnee vergetenkan ik zo nog een keer gaan en daarna naar de andere kant van het dorp voor ontdooivloeistof. struggles van een dorpeling omdat niet alle voorzieningen bij elkaar liggen. ik ga nu dan xoxo
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;squote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef madeliefff het volgende:
vandaag vrij. ikging net naar de winkels was ik mijn portemonnee vergetenkan ik zo nog een keer gaan en daarna naar de andere kant van het dorp voor ontdooivloeistof. struggles van een dorpeling omdat niet alle voorzieningen bij elkaar liggen. ik ga nu dan xoxo
hehe en dat is ook precies t moment dat iedereen elkaar zoenend een goed nieuwjaar wenst en al die feliciterende mensen mee kunnen genieten van jouw zaadquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nja h ik wist niet het nog in mijn andere tas zat. erg verwarrend al die tassenquote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;s
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenquote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe en dat is ook precies t moment dat iedereen elkaar zoenend een goed nieuwjaar wenst en al die feliciterende mensen mee kunnen genieten van jouw zaad
ja nee oke is ook zoquote:Op maandag 5 december 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
om de lul van huge let nou eens op
o dit ging over mij ahahaquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je niet laten pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenkom op man
wel de omvang volgens mijquote:
Vrouwenstruggles dusquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja h ik wist niet het nog in mijn andere tas zat. erg verwarrend al die tassen
Klassiekertje ditquote:
niet?quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenkom op man
rtquote:Op maandag 5 december 2016 15:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je niet laten pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zitten
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durftquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hans?quote:
Kan niet, die zit in een bejaardentehuis.quote:Op maandag 5 december 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durft
zou jij Dave Roelvink pijpen?quote:Op maandag 5 december 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durft
Liggend KAN je schijten maar het is beter als je zit. Amateur.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Liggend lekker schijten, maar is beter als je zit.
Al die oma's aanduwen. Ik zou de mijne naar huis halen wanneer hij zijn taakstraf moet uitvoeren.quote:Op maandag 5 december 2016 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan niet, die zit in een bejaardentehuis.
FOUTquote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had een keer mijn OV vergeten.quote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;s
Allebei verstandige mannen.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
Poetin: Trump is verstandige man
je verwacht het niet
Lekker pannekoeken maken.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
nou... vertel danquote:Op maandag 5 december 2016 15:20 schreef madeliefff het volgende:
een dame vertelt niks over haar seksuele activiteiten
Klopt wel... die het daar vaak over hebben hier zijn echt van die typische wijven zoals ober en cache Bijv.quote:Op maandag 5 december 2016 15:20 schreef madeliefff het volgende:
een dame vertelt niks over haar seksuele activiteiten
zij zijn liefffiesquote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel... die het daar vaak over hebben hier zijn echt van die typische wijven zoals ober en cache Bijv.
en crip en stimo en kdrick, wie eigenlijk nietquote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt wel... die het daar vaak over hebben hier zijn echt van die typische wijven zoals ober en cache Bijv.
Verschil daarmee is dat die het verzinnen om maar mee te kunnen praten. Behalve kdrick dan.quote:Op maandag 5 december 2016 15:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en crip en stimo en kdrick, wie eigenlijk niet
Hahahaquote:
whehe ja wie wil nou zeurende stimo. is standaard verzonnen of iem met braindamagequote:Op maandag 5 december 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschil daarmee is dat die het verzinnen om maar mee te kunnen praten. Behalve kdrick dan.
[..]
Hahaha
of cringy hypocripquote:Op maandag 5 december 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whehe ja wie wil nou zeurende stimo
geen ideequote:Op maandag 5 december 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
anyway.. wtf is dat irritante gedoe in ONZ met al die caps
sowquote:Op maandag 5 december 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whehe ja wie wil nou zeurende stimo. is standaard verzonnen of iem met braindamage
RIP voor gasten die hen huwenquote:
Ikquote:Op maandag 5 december 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whehe ja wie wil nou zeurende stimo. is standaard verzonnen of iem met braindamage
Ikquote:
wie uitdeelt mag ook iets terug verwachten tochquote:Op maandag 5 december 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow
[..]
RIP voor gasten die hen huwen
Sowieso... al vinden ze dat vaak wel heel moeilijk gek genoeg.quote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie uitdeelt mag ook iets terug verwachten toch
Als ik met je lego mag spelen dan hebben we een deal.quote:
Echt nooit gewoon. Je verwart mij met Noelquote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dealquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik met je lego mag spelen dan hebben we een deal.
Oja is ook zo. Met zijn kraanvogel aldoor onder jouw accountquote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt nooit gewoon. Je verwart mij met Noel
Sorry, maar dit kan niet. Hij zat altijd te huilen dat ik je had geschaakt voordat hij de kans had terwijl dat niet zo was. Vervolgens ga je hem zitten teasen en er met huge vandoor, en nu CK en ik er met zijn tweeën vandoor gaan omdat jij een cocktease bent kan je dit niet doen hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nee die is van mij nog steeds
quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kan niet. Hij zat altijd te huilen dat ik je had geschaakt voordat hij de kans had terwijl dat niet zo was. Vervolgens ga je hem zitten teasen en er met huge vandoor, en nu CK en ik er met zijn tweeën vandoor gaan omdat jij een cocktease bent kan je dit niet doen hoor.
Jouquote:
Ach, jij hebt ook zo je momenten. Elke dag.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja is ook zo. Met zijn kraanvogel aldoor onder jouw account![]()
Ja sorry het is niet alsof ik veel keus heb hequote:
Egoďstquote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nee die is van mij nog steeds
Je kan ook gewoon met fietsquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering jantje tis druk op de weg. Doe echt normaal zeg
Wat dan? Bij jou wonen?quote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
Ik haat het zo erg als mensen hun ouders/opa/oma in een bejaardentehuis gooien.
Op straat laten liggen is ook zo watquote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
sommige gaan er zelf heenquote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
eh? oké. Maar noel zat dus op jouw account?quote:Op maandag 5 december 2016 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook zo je momenten. Elke dag.
Bij mij zal dat volledig afhangen van de omstandighedenquote:Op maandag 5 december 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Als mn moeder niet meer voor zichzelf kan zorgen komt ze inderdaad bij mij wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |