dealquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik met je lego mag spelen dan hebben we een deal.
Oja is ook zo. Met zijn kraanvogel aldoor onder jouw accountquote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt nooit gewoon. Je verwart mij met Noel
Sorry, maar dit kan niet. Hij zat altijd te huilen dat ik je had geschaakt voordat hij de kans had terwijl dat niet zo was. Vervolgens ga je hem zitten teasen en er met huge vandoor, en nu CK en ik er met zijn tweeën vandoor gaan omdat jij een cocktease bent kan je dit niet doen hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nee die is van mij nog steeds
quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kan niet. Hij zat altijd te huilen dat ik je had geschaakt voordat hij de kans had terwijl dat niet zo was. Vervolgens ga je hem zitten teasen en er met huge vandoor, en nu CK en ik er met zijn tweeën vandoor gaan omdat jij een cocktease bent kan je dit niet doen hoor.
Jouquote:
Ach, jij hebt ook zo je momenten. Elke dag.quote:Op maandag 5 december 2016 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja is ook zo. Met zijn kraanvogel aldoor onder jouw account![]()
Ja sorry het is niet alsof ik veel keus heb hequote:
Egoïstquote:Op maandag 5 december 2016 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nee die is van mij nog steeds
Je kan ook gewoon met fietsquote:Op maandag 5 december 2016 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering jantje tis druk op de weg. Doe echt normaal zeg
Wat dan? Bij jou wonen?quote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
Ik haat het zo erg als mensen hun ouders/opa/oma in een bejaardentehuis gooien.
Op straat laten liggen is ook zo watquote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
sommige gaan er zelf heenquote:Op maandag 5 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
eh? oké. Maar noel zat dus op jouw account?quote:Op maandag 5 december 2016 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook zo je momenten. Elke dag.
Bij mij zal dat volledig afhangen van de omstandighedenquote:Op maandag 5 december 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Als mn moeder niet meer voor zichzelf kan zorgen komt ze inderdaad bij mij wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |