Zullen we pijnboompitten bakken?quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker huge helpen met modden. Romantisch hoor.
Sow!quote:Op maandag 5 december 2016 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge bereikt zijn climax in madeliefs keel onder te tafel om stipt 12 uur terwijl hij TR's wegvinkt
Nee, wel een keer eerder maar deze keer niet. We hebben een hele dynamische vriendschap.quote:Op maandag 5 december 2016 15:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je toen zijn vriendin maar gepakt?
sowdeju wat grafisch ditquote:Op maandag 5 december 2016 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge bereikt zijn climax in madeliefs keel onder te tafel om stipt 12 uur terwijl hij TR's wegvinkt
ja is goedquote:Op maandag 5 december 2016 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen wij tongen met oud en nieuw
Fotoboek van -Cindy18-quote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naar de klote gaan en achttienjarige meisjes fixen
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.quote:
quote:
Ik denk dat ik dat nooit meer zou vergeten.quote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.
koop jij dan de saffraanżquote:
pfff nee ik wil wel dat mijn oud en nieuw iets speciaals isquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.
nee want dat is duur.quote:
jezus wat luiquote:
hehequote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
pfff nee ik wil wel dat mijn oud en nieuw iets speciaals is
Struggles van een vrouw zijn eerder.quote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef madeliefff het volgende:
vandaag vrij. ikging net naar de winkels was ik mijn portemonnee vergetenkan ik zo nog een keer gaan en daarna naar de andere kant van het dorp voor ontdooivloeistof. struggles van een dorpeling omdat niet alle voorzieningen bij elkaar liggen. ik ga nu dan xoxo
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;squote:Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef madeliefff het volgende:
vandaag vrij. ikging net naar de winkels was ik mijn portemonnee vergetenkan ik zo nog een keer gaan en daarna naar de andere kant van het dorp voor ontdooivloeistof. struggles van een dorpeling omdat niet alle voorzieningen bij elkaar liggen. ik ga nu dan xoxo
hehe en dat is ook precies t moment dat iedereen elkaar zoenend een goed nieuwjaar wenst en al die feliciterende mensen mee kunnen genieten van jouw zaadquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |