nja h ik wist niet het nog in mijn andere tas zat. erg verwarrend al die tassenquote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;s
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenquote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe en dat is ook precies t moment dat iedereen elkaar zoenend een goed nieuwjaar wenst en al die feliciterende mensen mee kunnen genieten van jouw zaad
ja nee oke is ook zoquote:Op maandag 5 december 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
om de lul van huge let nou eens op
o dit ging over mij ahahaquote:Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar stel je voor, je komt klaar in een mond en precies op dat moment overal vuurwerk alsware een donderend en flitsend applaus voor je zaadprestatie.
Je niet laten pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenkom op man
wel de omvang volgens mijquote:
Vrouwenstruggles dusquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja h ik wist niet het nog in mijn andere tas zat. erg verwarrend al die tassen
Klassiekertje ditquote:
niet?quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je laat je toch niet pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zittenkom op man
rtquote:Op maandag 5 december 2016 15:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je niet laten pijpen aan tafel terwijl je vrienden en familie ernaast zitten
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durftquote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hans?quote:
Kan niet, die zit in een bejaardentehuis.quote:Op maandag 5 december 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durft
zou jij Dave Roelvink pijpen?quote:Op maandag 5 december 2016 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dit dan in dave roelvink zijn gezicht als je durft
Liggend KAN je schijten maar het is beter als je zit. Amateur.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Liggend lekker schijten, maar is beter als je zit.
Al die oma's aanduwen. Ik zou de mijne naar huis halen wanneer hij zijn taakstraf moet uitvoeren.quote:Op maandag 5 december 2016 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan niet, die zit in een bejaardentehuis.
FOUTquote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Had een keer mijn OV vergeten.quote:Op maandag 5 december 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap nooit dat je ergens met een doel heen gaat en dan het hoofdmiddel om dit doel te bereiken vergeet ;s
Allebei verstandige mannen.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
Poetin: Trump is verstandige man
je verwacht het niet
Lekker pannekoeken maken.quote:Op maandag 5 december 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |