Ja precies dat maar dan beter.quote:Op maandag 5 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje een soort lego aftreksel van al die andere spellen zoals skylanders enzo zeg maar?
hihi aftreksel.quote:Op maandag 5 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje een soort lego aftreksel van al die andere spellen zoals skylanders enzo zeg maar?
Hmm. Triggered.quote:
watquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihi aftreksel.
Vroeger had je op de PS1 geloof ik ook zo'n Lego spel. Dat heb ik toen wel echt tot in de treuren gespeeld. Moest je pizza's bezorgen enzo geloof ik
Kijk LEGO is ook wel kindermeuk maar ik vind de franchises die er in zitten gewoon écht tof, gaaf om te doen. Skylanders is gewoon een volledig eigen franchise wat écht op kinderen mikt. LEGO Dimensions pakt heel veel series uit de jaren '80 ookquote:Op maandag 5 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
LEGO Eilandquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihi aftreksel.
Vroeger had je op de PS1 geloof ik ook zo'n Lego spel. Dat heb ik toen wel echt tot in de treuren gespeeld. Moest je pizza's bezorgen enzo geloof ik
Je hoeft het niet goed te praten man, als jij dat leuk vind is dat prima tochquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kijk LEGO is ook wel kindermeuk maar ik vind de franchises die er in zitten gewoon écht tof, gaaf om te doen. Skylanders is gewoon een volledig eigen franchise wat écht op kinderen mikt. LEGO Dimensions pakt heel veel series uit de jaren '80 ook
Kan me nog vaag zo'n lego spel herinneren waarin je een beetje van alles kon doen, beetje racen enzoquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hihi aftreksel.
maar mijn vrienden en familie lachen mij uitquote:Op maandag 5 december 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet goed te praten man, als jij dat leuk vind is dat prima toch
Ik koop af en toe nog eens zo'n lego pop van Bionicle, dat vind ik mooi... boeiend
Ach man kop op en niet carenquote:Op maandag 5 december 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar mijn vrienden en familie lachen mij uit
Waarquote:Op maandag 5 december 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zuipen, tongen met sleazy meisjes, niet roken
lekker burgerlijk met twee andere stellen beetje conference kijken, veel eten en veel drinkenquote:
deze zeker¿quote:Op maandag 5 december 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik koop af en toe nog eens zo'n lego pop van Bionic, dat vind ik mooi... boeiend
Ik had van de eerste twee series ze allemaalquote:Op maandag 5 december 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach man kop op en niet caren
Kijk ik heb een kast met allemaal van dit soort poppen er in.
[ afbeelding ]
Vet.quote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naar de klote gaan en achttienjarige meisjes fixen
ik dacht dat jij dat niet meer deedquote:Op maandag 5 december 2016 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naar de klote gaan en achttienjarige meisjes fixen
feestje hier en daarquote:
op zo'n avond welquote:Op maandag 5 december 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat niet meer deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |