Volgens mij heb ik dit vaker gelezen.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
verklaren dat dit spoor een laatste poging is om Maddie terug te vinden.
Heel veel mensen denken dat die ouders meer weten.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou me niks verbazen als het zelf geregeld is door de ouders, maar dat mag je niet zeggen
Ja, las het. Een gepensioneerde inspecteur had ook al aangegeven dat dit niet zo maar nieuws bekend werd als het niets voorstelde...quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De nieuwe aanwijzing wordt volgens de tabloid heel ernstig genomen. Bronnen bij de politie die dicht betrokken zijn bij het onderzoek verklaren dat dit spoor een laatste poging is om Maddie terug te vinden.
Ze hebben dat kind zelf gewoon verkocht ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Pensylvania het volgende:
zo zielig voor die ouders die nog in onzekerheid zijn en maar zo geleefd blijven worden door de media die er keer op keer weer op in springen.
En dan weer zeuren als die voor 20 euro er in staat als nieuwjaarsdeal over een maandje zeker.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
Shit, Dishonored 2 voor 35 euro in de store als kerstdeal. Shit shit
koop gewoonquote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
GVD STOP IK WOU HEM HALEN ALS DIE IN DE AANBIEDING WAS GVD MAAR WEL LIEVER DE ANALOGE VERSIEquote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
Dat moeten ze elke keer weer veinzen idd. Maar daar hadden ze over na moeten denken voordat ze haar verdoezelden.quote:Op maandag 5 december 2016 14:32 schreef Pensylvania het volgende:
zo zielig voor die ouders die nog in onzekerheid zijn en maar zo geleefd blijven worden door de media die er keer op keer weer op in springen.
hahah true. Hoeveel zou dat nou opleveren per kilo? blanke meisjes?quote:Op maandag 5 december 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moeten ze elke keer weer veinzen idd. Maar daar hadden ze over na moeten denken voordat ze haar verdoezelden.
Lokquote Nielsquote:Op maandag 5 december 2016 14:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah true. Hoeveel zou dat nou opleveren per kilo? blanke meisjes?
typte je dit terwijl er kwijl uit je bakkus kwam¿quote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GVD STOP IK WOU HEM HALEN ALS DIE IN DE AANBIEDING WAS GVD MAAR WEL LIEVER DE ANALOGE VERSIE
Genoeg spek om je warm te houden tochquote:Op maandag 5 december 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga maar eens de kou in.
R.I.P ik.
AAAAHRGHHquote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GVD STOP IK WOU HEM HALEN ALS DIE IN DE AANBIEDING WAS GVD MAAR WEL LIEVER DE ANALOGE VERSIE
Weet niet, heb het nooit gevolgd, maar meende ooit iets gelezen te hebben over een theorie dat ze stierf door een noodlottig ongeval en dat die ouders dat verborgen hebben door haar lichaam kwijt te raken en te doen alsof ze vermist is.quote:Op maandag 5 december 2016 14:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah true. Hoeveel zou dat nou opleveren per kilo? blanke meisjes?
Nee er viel net chocolademelk over mijn toetsenbord en de caps zat vastgeplakt.quote:Op maandag 5 december 2016 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
typte je dit terwijl er kwijl uit je bakkus kwam¿
http://www.mediamarkt.nl/(...)6743124d0e9eb%7Cp%7Cquote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga Dishonored 2 NIET kopen, en dan bid ik tot god op mijn blote knietjes dat FFXV in de aanbieding komt.
WoWquote:Op maandag 5 december 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
Mijn vader speelt al gewoon vijf jaar hetzelfde spel elke dag. geen gedoe met nieuwe games kopen pfff
Oh nicequote:Op maandag 5 december 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)6743124d0e9eb%7Cp%7C
Kijk eens mijn vriend. Veel plezier!
quote:Op maandag 5 december 2016 14:41 schreef supersof het volgende:
Mijn vader speelt al gewoon vijf jaar hetzelfde spel elke dag. geen gedoe met nieuwe games kopen pfff
Ja maar over een paar maanden weer goedkoper met een goede season pass deal dus dat komt allemaal wel goed joh.quote:Op maandag 5 december 2016 14:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]* Pensylvania fluistert: koop het nou Tardis, deze kans moet je niet laten lopen. Misschien is ie morgen wel weer duurder
nee black opsquote:
Oh die is wel leukquote:
Door waterboarden beken je toch bijna alles in de hoop dat het stopt?quote:Op maandag 5 december 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kunnen ze Amerikanen inhuren om de ouders McCann te waterboarden of andere foltertechnieken. Als ze dan nog niet toegeven dat ze het zelf hebben gedaan is een ontvoering wellicht toch waarschijnlijker
huilenquote:
jaquote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Door waterboarden beken je toch bijna alles in de hoop dat het stopt?
heb je een leuke verjaardag bradge?quote:
Je hebt geen smaak jaquote:Op maandag 5 december 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
ik vind Black Ops dan weer zwaar overschat
Maar das een kwestie van smaak denk ik
LEGO Dimensions is een grote LEGO game waarin tal van franchises zijn opgenomen, Gremlins, DC Comics, Harry Potter, Lord of the Rings, LEGO franchises, A-Team, Goonies, Knight Rider, noem maar op. Je koopt fysieke LEGO en dan kan je daarmee in het spel spelen en van elk van die franchises heb je een ENORME open world die je kan verkennen en quests kan doen. Het is echt de shit en ik speel het als een malle.quote:
Nee dat was die meid op Arubaquote:Op maandag 5 december 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, heb het nooit gevolgd, maar meende ooit iets gelezen te hebben over een theorie dat ze stierf door een noodlottig ongeval en dat die ouders dat verborgen hebben door haar lichaam kwijt te raken en te doen alsof ze vermist is.
Dan is het opgelostquote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Door waterboarden beken je toch bijna alles in de hoop dat het stopt?
zijn ze allemaal toch¿quote:Op maandag 5 december 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
Ik vond juist deel 1 wel goed. De rest niet. Deel 3 niet eens gekocht.quote:Op maandag 5 december 2016 14:45 schreef Pensylvania het volgende:
Niet in MW2 prestige 10 zijnquote:Op maandag 5 december 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
Black Ops is de enige Call of Duty waar ik prestige master in ben.
lekker klikkenquote:
Beetje een soort lego aftreksel van al die andere spellen zoals skylanders enzo zeg maar?quote:Op maandag 5 december 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
LEGO Dimensions is een grote LEGO game waarin tal van franchises zijn opgenomen, Gremlins, DC Comics, Harry Potter, Lord of the Rings, LEGO franchises, A-Team, Goonies, Knight Rider, noem maar op. Je koopt fysieke LEGO en dan kan je daarmee in het spel spelen en van elk van die franchises heb je een ENORME open world die je kan verkennen en quests kan doen. Het is echt de shit en ik speel het als een malle.
Ik heb zelfs LEGO voor mijn 25e verjaardag gevraagd overmorgen![]()
maar ik wil het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |