Denk dat hij weer terugkomt als hij is afgekoeld.quote:Op maandag 5 december 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Prof spreekt ons ook niet meer. Verdwenen in afwezigheid.
Wat is er met Prof dan?quote:Op maandag 5 december 2016 14:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat hij weer terugkomt als hij is afgekoeld.
Allemaal beetje awkward nu
Alsof die vies is van werken. Volgens mij winwinquote:
Afgelopen 5 jaar heeft hij anders alle aanbiedingen afgewezenquote:Op maandag 5 december 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof die vies is van werken. Volgens mij winwin
ja maar wel met hele goeie redenen!!quote:Op maandag 5 december 2016 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar heeft hij anders alle aanbiedingen afgewezen
Dacht dat hij juist weinig aanbiedingen kreeg, omdat hij een klokkenluider is.quote:Op maandag 5 december 2016 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar heeft hij anders alle aanbiedingen afgewezen
Desondanks genoeg aanbiedingen maar het kon allemaal niet om diverse redenenquote:Op maandag 5 december 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat hij juist weinig aanbiedingen kreeg, omdat hij een klokkenluider is.
Klokkenluider? Niels?quote:Op maandag 5 december 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat hij juist weinig aanbiedingen kreeg, omdat hij een klokkenluider is.
quote:
jeetje toch wat een ellende allemaal meidjequote:
hehequote:Op maandag 5 december 2016 14:24 schreef Catkiller het volgende:
Ik klaag liever ook over wat niet goed is in plaats van dat ik gewoon mijn werk doe.
Je hebt hem gemaild zekerquote:Op maandag 5 december 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Wsl iets met werkgevers die zich niet aan de regels hielden.
quote:Nieuw spoor onderzoek Maddie: 'kans dat ze leeft neemt toe'
Scotland Yard gaat een belangrijk nieuw spoor onderzoeken met betrekking tot de verdwijning van Maddie McCann. De speurders hebben extra geld gekregen om na te gaan of de kleuter door een bende mensensmokkelaars is ontvoerd, schrijft de Britse tabloid The Sun. In dat geval zou de kans dat ze nog leeft, stijgen.
quote:
De nieuwe aanwijzing wordt volgens de tabloid heel ernstig genomen. Bronnen bij de politie die dicht betrokken zijn bij het onderzoek verklaren dat dit spoor een laatste poging is om Maddie terug te vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |