Prof spreekt ons ook niet meer. Verdwenen in afwezigheid.quote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
Ik spreek prof niet meer en heb sowieso nooit zijn ww gehad
zal jou eens uitpluizenquote:Op maandag 5 december 2016 14:04 schreef Crip het volgende:
ik ben mn hele kamer aan het uitpluizen.
ga beginnen met mn makeup collectie helemaal alles eruit en sorteren
kan nie wachten totdat ik alles ga vernieuwen en kasten ga kopen als opberg voor mn makeup
100 mensenquote:Op maandag 5 december 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt spannend dingen. Kerstavond geef ik hier een kerstdiner samen met mijn huisgenoten.. voor 100 mensen ofzo.1ste kerstdag bij mijn moeder eten, 2de kerstdag weet ik nog niet. Oud en nieuw vier ik thuis met heel veel vrienden en een kampvuur.
Ik heb ook liever gewoon een biefstukje van de slager jaquote:
Ja mijn huis is zo groot.quote:Op maandag 5 december 2016 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
100 mensenis jullie huis zo groot? en wat ga je dan koken voor ze
quote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ooit je eigen stijfje kunnen zien?
ooooh dat is wel leuk zegquote:Op maandag 5 december 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja mijn huis is zo groot.En uhm van alles.. het is een klein lopend buffet. Iedereen maakt wat en dat zetten we allemaal op tafels. Kunnen mensen pakken waar ze zin in hebben.
Ja ja en ik heb zeker harige benen?quote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
Ik spreek prof niet meer en heb sowieso nooit zijn ww gehad
Relatie of gewoon sletjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |