Oeh ja? weer geneukt? lekker hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 13:56 schreef Drug het volgende:
[..]
libido is ineens gestegen omdat mijn lichaam weer seks heeft gehad wil ik nu meeeeerrrr
Hoe gaat het?quote:
Zo is het en niet anders.quote:
Ja ook welquote:
Ga nu maar en ga thuis maar even lekker wat anders doen dan internetquote:Op maandag 5 december 2016 14:01 schreef xcachet het volgende:
Zodra er pauze is ga ik gauw naar huis.
rebelquote:Op maandag 5 december 2016 14:01 schreef xcachet het volgende:
Zodra er pauze is ga ik gauw naar huis.
Nee, nog niks gepland eigenlijk. Is tussen kerst en oud en nieuw. Mijn ouders wilden heel misschien ook nog even op vakantie ofzo, dus even kijken nogquote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is altijd fijn.Ga je dan nog leuke dingen doen?
Heb je al meegedaanquote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is altijd fijn.Ga je dan nog leuke dingen doen?
Hmm nee niet echt spannend dingen. Kerstavond geef ik hier een kerstdiner samen met mijn huisgenoten.. voor 100 mensen ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, nog niks gepland eigenlijk. Is tussen kerst en oud en nieuw. Mijn ouders wilden heel misschien ook nog even op vakantie ofzo, dus even kijken nog
jij al plannen met kerst en oud en nieuw?
rtquote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Het wordt wel weer tijd voor lente/zomer.
Ik vind Whiskas troep.quote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je al meegedaan
https://weblog.bol.com/li(...)as-levensfase-review
ik ben Chaiquote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
Ik spreek prof niet meer en heb sowieso nooit zijn ww gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |