quote:
quote:
quote:
quote:
Haha skkls.quote:Op maandag 5 december 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Alsof ik ruzie ga maken met jou
Prof is wsl weer een tijd weg voor langere tijd.quote:Op maandag 5 december 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
Ligt vast niet aan hem?quote:Op maandag 5 december 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Prof is wsl weer een tijd weg voor langere tijd.
quote:
je mist wat vriend:P Ik denk wel dat je nu het probleem hebt dat je die trophy niet meer kan halen. Sommige kaarten kun je geloof ik maar eenmalig proberen te winnen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sinds ik witcher heb alles wat met Gwent te maken heeft ontlopen en mij gefocust op de game zelf. Dus tot nu toe nog nooit een potje gwent gedaan
hahaquote:Op maandag 5 december 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Nou wsl wordt zijn afwezigheid wel veroorzaakt door hemzelf, want ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat hij ontvoerd is of zo.
Zou mij niets uit makenquote:
hahah dat is al vaker gezegd dus dat is niet vreemdquote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg bij Pensyl exact dezelfde vibe als bij Noel, hebben jullie dat ook?
Ik geef echt geen kut om trophy's.quote:Op maandag 5 december 2016 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je mist wat vriend:P Ik denk wel dat je nu het probleem hebt dat je die trophy niet meer kan halen. Sommige kaarten kun je geloof ik maar eenmalig proberen te winnen.
zal jou es een vibe geven! (kijk mij stoer doen als Noel er niet isquote:
Precies. Win je toch niet dus moet je ook niet aan beginnen.quote:Op maandag 5 december 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Alsof ik ruzie ga maken met jou
`quote:Op maandag 5 december 2016 13:45 schreef Drug het volgende:
[..]
srs ik heb semi harde lul gekregen hierdoor:$
quote:Op maandag 5 december 2016 13:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Gatverdamme.quote:Op maandag 5 december 2016 13:45 schreef Drug het volgende:
[..]
is nie zn eerste hoorquote:Op maandag 5 december 2016 13:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wel lief, dat wij drug z`n eerste stijfje mogen meemaken
Ik ben Chloroquote:Op maandag 5 december 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
ooit je eigen stijfje kunnen zien?quote:Op maandag 5 december 2016 13:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wel lief, dat wij drug z`n eerste stijfje mogen meemaken
quote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ooit je eigen stijfje kunnen zien?
[..]
[..]
Whehe.quote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
libido is ineens gestegen omdat mijn lichaam weer seks heeft gehad wil ik nu meeeeerrrrquote:Op maandag 5 december 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Laatst zei je nog dat je niet seksueel gefrustreerd was, Drug...
Ook in 2016 nogquote:Op maandag 5 december 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
KLB / Opening Primark en tsunami aan "je weet togggg"publiek.
Probeert er ook een jongerentaal te gebruiken.'Je weet togg' was voor 2010 misschien nog catchy.
hoi amaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |