quote:Op maandag 5 december 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel fucked upze kunnen van alles maar willen het niet, stelletje flikkers. Wel heel goeie game
Ja logisch, ik zou ook sws proberen terug te krijgen helaas zijn die bedrijven daar nooit zo happig op.quote:Op maandag 5 december 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja want "de prijzen zijn onder voorbehoud dus dat is eigen risico", en dat is wel zo maar kom opIk vind de helft wel een fors bedrag. Als het om 5-10 euro ging had ik er nog niet eens over nagedacht waarschijnlijk.
ja bijkomend voordeel van dat ik in januari 3 weken uit de running lig vanwege kaakoperatie. Me volledig storten in die gamesquote:Op maandag 5 december 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook echt van die games waar je je zelf dagen in kan verliezen.
Dat stukje herken ik nog wel jaquote:
Platinum ja? Nice. Ik mis nog een paar trophys. O.a. alle Gwent Cards vinden. Ergens mis ik er een terwijl ik voor mijn geval echt iedereen ben afgegaanquote:Op maandag 5 december 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb Witcher 3 platinum en alle trophies van de eerste DLC, ben op de helft met Blood&Wine maar ik moest echt even pauze nemen van die game
Beter, scheelt dat je je kaak niet nodig hebt met gamenquote:Op maandag 5 december 2016 12:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja bijkomend voordeel van dat ik in januari 3 weken uit de running lig vanwege kaakoperatie. Me volledig storten in die games
Beter nog. Ik kan dan dus ook zeker een week helemaal niet praten dus mijn vriendin verwacht ook geen goede gesprekken:p minder afleiding hahaquote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter, scheelt dat je je kaak niet nodig hebt met gamen
Gwentquote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Platinum ja? Nice. Ik mis nog een paar trophys. O.a. alle Gwent Cards vinden. Ergens mis ik er een terwijl ik voor mijn geval echt iedereen ben afgegaan
Ja gaaf he! Bij die DLC kreeg ik ook die fysieke kaarten. Mijn vriendin vind Gwent ook tof dus best leuk om dat soms tegen elkaar te doen.quote:
Huh? kost toch niets?quote:Op maandag 5 december 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diablo 3 komt ook met een uitbreiding met nieuwe char; zal wel weer 20 euro kosten of zoGierigaards
Nicequote:Op maandag 5 december 2016 12:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Beter nog. Ik kan dan dus ook zeker een week helemaal niet praten dus mijn vriendin verwacht ook geen goede gesprekken:p minder afleiding haha
zin om jou een potje te doenquote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sinds ik witcher heb alles wat met Gwent te maken heeft ontlopen en mij gefocust op de game zelf. Dus tot nu toe nog nooit een potje gwent gedaan
blijf erbuiten danquote:Op maandag 5 december 2016 12:55 schreef xcachet het volgende:
Ik kan hier totaal niet over meepraten.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg bij Pensyl exact dezelfde vibe als bij Noel, hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |