foto¿quote:Op maandag 5 december 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
Oh lol. Die docent heeft nog evht een roze Polo aan ook. Ahahahahah
nee echt fucking saai.quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt niks terug te lezen. Alleen TARDIS hapt niet zo leuk
Nee, dat denken ze alleen.quote:Op maandag 5 december 2016 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zeggen al die mensen dat ze mij een vervelend ventje vinden
heej zijn jij en Tardis. nu billies? ik ben echt weinig hier geweestquote:Op maandag 5 december 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie dit soort posts vaker, van meer mensen hier... dan kan je pas echt zien dat iemand echt mad is. Altijd wel grappig
Ik zit zeg maar in het midden. Op de tweede rij. Dag durf ik niet. Misschien als hij zich omdraait naar het bord.quote:
hey is dit de echo van hoink?quote:
niet in de problemen komenquote:Op maandag 5 december 2016 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar in het midden. Op de tweede rij. Dag durf ik niet. Misschien als hij zich omdraait naar het bord.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej zijn jij en Tardis. nu billies? ik ben echt weinig hier geweest
Ja en ik ben nu de nieuwe holmaat van Hoinkquote:
billies? nee 2nutz heet ikquote:Op maandag 5 december 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej zijn jij en Tardis. nu billies? ik ben echt weinig hier geweest
Past precies. Succes!quote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik ben nu de nieuwe holmaat van Hoink
Thnx voor de heads up, maar had al teruggelezen.quote:Op maandag 5 december 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt niks terug te lezen. Alleen TARDIS hapt niet zo leuk
Lig echt dubbel ja.quote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
billies? nee 2nutz heet ik
Sommige mensen zie je echt gewoon boos worden om wat letters op dit forum van andere mensen.. die je niet kent. Blijft grappig.
ik zie ze nergensquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezellig die sint met al zijn zwarte pieten overal. Dolle boel.
gewoon ignore, nitdanquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zie je echt gewoon boos worden om wat letters op dit forum van andere mensen.. die je niet kent. Blijft grappig.
oeh mooie naam wel, aangenaamquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel boosquote:
Ja Hans en Haags hadden fittie en toen ging Bradley zit ermee bemoeien en toen werd Ama verdrietig en ging TARDIS. haar troosten maar toen werd supersof jaloers en toen ging NutZ allerlei onzin vertellen. Ik snap er ook niks meer van.quote:Op maandag 5 december 2016 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx voor de heads up, maar had al teruggelezen.
Haha wat.quote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja Hans en Haags hadden fittie en toen ging Bradley zit ermee bemoeien en toen werd Ama verdrietig en ging TARDIS. haar troosten maar toen werd supersof jaloers en toen ging NutZ allerlei onzin vertellen. Ik snap er ook niks meer van.
bedanktquote:
bijv.quote:
Niks nieuws.quote:
hmm hopelijk wast hij zijn hol goed danquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik ben nu de nieuwe holmaat van Hoink
quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks warme chocomel met slagroom maken voor mij en Ama
wow heftig.quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent sws maar een zweverig persoon
huhquote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja Hans en Haags hadden fittie en toen ging Bradley zit ermee bemoeien en toen werd Ama verdrietig en ging TARDIS. haar troosten maar toen werd supersof jaloers en toen ging NutZ allerlei onzin vertellen. Ik snap er ook niks meer van.
wow lekkerquote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uh wat?quote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
en ik?quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
2NutZ is baasquote:Op maandag 5 december 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
Al mijn favoriete users in de SC![]()
En 2nutz
surequote:
wanneer was ditquote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk verhaal.quote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |