Dan zal je wel fucked up leven hebben thoquote:Op maandag 5 december 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Typisch dat rechts volk enkel negatieve berichten post en positieve berichten achterwege laat.
Onder mom; niet interessant genoeg
en deze slinkse jongen wil er nog meerquote:Op maandag 5 december 2016 11:37 schreef Pensylvania het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_asielzoekers__.html
Je verwacht het niet
Snap ik. Die latente homo heeft gewoon zin in Noord-Afrikaanse piemeltjesquote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef wise het volgende:
[..]
en deze slinkse jongen wil er nog meer
[ afbeelding ]
welke positieve berichtenżquote:Op maandag 5 december 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Typisch dat rechts volk enkel negatieve berichten post en positieve berichten achterwege laat.
Hallo Frozen Arse as in ..quote:Op maandag 5 december 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
vraag ik me ook af. Benieuwd of hij er van vandaag überhaupt 1 kan vinden. En als dat lukt zullen we de negatieve berichten er even tegenover zetten. Kijken hoeveel we die kunnen vindenquote:
Puur ook omdat de media dat ook niet wil brengen, want niet interessant genoeg. Het moet sensatie bevatten, het moet aandacht trekken. Typisch wel. Geeft gewoon kortzichtigheid aan bij vele mensen die enkel zich blindstaren op negativiteit. I rest my casequote:Op maandag 5 december 2016 11:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vraag ik me ook af. Benieuwd of hij er van vandaag überhaupt 1 kan vinden. En als dat lukt zullen we de negatieve berichten er even tegenover zetten. Kijken hoeveel we die kunnen vinden
als het positief is, word het uitgebreid in het nieuws gebracht...quote:Op maandag 5 december 2016 11:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vraag ik me ook af. Benieuwd of hij er van vandaag überhaupt 1 kan vinden. En als dat lukt zullen we de negatieve berichten er even tegenover zetten. Kijken hoeveel we die kunnen vinden
Zo dicht op elkaar jarigquote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is juist en tevens correct
Heeft je moeder de kassabon nog en ga je vandaag retour?quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dank u zeerquote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Heeft je moeder de kassabon nog en ga je vandaag retour?
GEINTJAAAH!
Gefeilicteerd Bradge
quote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
denk dat ik zojuist ongesteld ben geworden hmm.
Vroeger wel, nu krijg ik gewoon veel geld en te horen dat Sinterklaas blij mag zijn dat hij op mijn verjaardag jarig isquote:Op maandag 5 december 2016 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jarig op sinterklaasdag
Krijg je dan wel extra cadeaus?
Gefeliciteerd uiteraard!
En terechtquote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu krijg ik gewoon veel geld en te horen dat Sinterklaas blij mag zijn dat hij op mijn verjaardag jarig is
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 5 december 2016 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Gefeliciteerd Braddie, hoop dat je veel geld krijgt waar je op zit te wachten.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat zou jouw advies zijn aan het Drentse OV bedrijf? Gratis kaartjes uitdelen?quote:Op maandag 5 december 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil niet ontkennen dat er dingen misgaan, dat is zeker zo. Maar daar staat tegenover dat het in 95% van de gevallen prima gaat maar dat is niet boeiend genoeg. Volgens mij worden er nog altijd in verhouding veel meer misdaden gepleegd door de Nederlanders dan door de asielzoekers.
Zal je in samenspraak met AZC + politie moeten gaan oplossen. Boetes uitdelen werk niet want ze hebben toch geen geld en geen adres in principe. Denk dat ze voor meer activiteiten moeten zorgen bij de AZC, zodat er minder behoefte is om naar stad te gaanquote:Op maandag 5 december 2016 11:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat zou jouw advies zijn aan het Drentse OV bedrijf? Gratis kaartjes uitdelen?
Woon jij 100 meter van een asielzoekerscentrum vandaan? Nou ik wel, nou ja, niet meer want hij is opgeheven vanwege overlast in de buurt (auto-inbraken), in de bussen (intimidatie van vrouwen), en openbare dronkenschap als ze uit de stad kwamen gewandeld. Een vriendin van me zonder enige aanleiding van haar fiets afduwen dat soort dingen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil niet ontkennen dat er dingen misgaan, dat is zeker zo. Maar daar staat tegenover dat het in 95% van de gevallen prima gaat maar dat is niet boeiend genoeg. Volgens mij worden er nog altijd in verhouding veel meer misdaden gepleegd door de Nederlanders dan door de asielzoekers.
Gefeliciteerd. Nog vele jaren.quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja jij zal niet snel versleten rakenquote:
Verjaardag is best relaxed, geld van m`n ma gekregen (En ze had slingers opgehangenquote:Op maandag 5 december 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
het is toch allemaal wat poe poe, maar braddie hoe is je verjaardag?
Ik zeg toch dat ik niet ontken dat er problemen zijn. Maar dit moet de gemeente met politie goed gaan regelen. Ik ben sowieso voor versneld terugsturen naar eigen land als ze voor problemen zorgen. Maar nu met de regeling met Turkije is het allemaal wel wat minder geworden.quote:Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Woon jij 100 meter van een asielzoekerscentrum vandaan? Nou ik wel, nou ja, niet meer want hij is opgeheven vanwege overlast in de buurt (auto-inbraken), in de bussen (intimidatie van vrouwen), en openbare dronkenschap als ze uit de stad kwamen gewandeld. Een vriendin van me zonder enige aanleiding van haar fiets afduwen dat soort dingen.
Sodeju. Teringherrie ineens uit mijn telefoon. U bent nu aangemeld. Fijn. Heb geen trommelvliezen meer over.quote:
nice nicequote:Op maandag 5 december 2016 12:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verjaardag is best relaxed, geld van m`n ma gekregen (En ze had slingers opgehangen)
Vanavond komt er wat familie langs gezellig
afgetrokkenquote:
Leugens!! Rechts populist jij!quote:Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Woon jij 100 meter van een asielzoekerscentrum vandaan? Nou ik wel, nou ja, niet meer want hij is opgeheven vanwege overlast in de buurt (auto-inbraken), in de bussen (intimidatie van vrouwen), en openbare dronkenschap als ze uit de stad kwamen gewandeld. Een vriendin van me zonder enige aanleiding van haar fiets afduwen dat soort dingen.
jij hebt beiden nie thoquote:Op maandag 5 december 2016 12:14 schreef Montelly het volgende:
Ze zal wel een mooi innerlijk hebben.
Denk goed koken.quote:Op maandag 5 december 2016 12:14 schreef Montelly het volgende:
Ps plus?quote:
Is Tomb Raider iets? Heb hem nu ook nog liggen. Eerst Skyrim uit dan daar aan beginnen.quote:
Toevallig nu aan het spelen, ernstig goede game ja.quote:Op maandag 5 december 2016 12:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is Tomb Raider iets? Heb hem nu ook nog liggen. Eerst Skyrim uit dan daar aan beginnen.
ohja damn. Heb je linkje toevallig? Ben ook wel nieuwsgieringquote:Op maandag 5 december 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee van de conferentie van de week. Crash remastered, Last of Us 2, en meer van dat al.
Nee manquote:Op maandag 5 december 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee van de conferentie van de week. Crash remastered, Last of Us 2, en meer van dat al.
Nice. Ben benieuwd!quote:Op maandag 5 december 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toevallig nu aan het spelen, ernstig goede game ja.
Kijk ik echt naar uit!quote:Op maandag 5 december 2016 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee manlas al wel op crash remastered idd maar nog niets gezien
Raar dat die verschillen onderling zo groot zijn. Is het soms een azc wat recent opgestart is? Azc hier in de buurt heeft de problemen die jij noemt niet.quote:Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wil eerst beelden zien enzo.quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 12:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ohja damn. Heb je linkje toevallig? Ben ook wel nieuwsgiering
Hier een playlist van alles wat er behandeld is.quote:Op maandag 5 december 2016 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee manlas al wel op crash remastered idd maar nog niets gezien
dat hebben veel dikkertjes met elkaar overeen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:14 schreef Montelly het volgende:
Parappa the rapperquote:Op maandag 5 december 2016 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Hier een playlist van alles wat er behandeld is.
https://www.youtube.com/p(...)CJMgyJMEJZ03nIFUC6jz
Ik wil deel 2 ook spelen, moet ook deel 1 nog afmaken, ik heb nog de DLC van Witcher 3, Rise of the Tomb Rider, Far Cry Primal en ben ook nog heel neurotisch LEGO aan het sparen voor LEGO Dimensions en wil ook nog Watch Dogs 2 en Final Fantasy XV spelen. Vet janken.quote:Op maandag 5 december 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd man. Heb dishonoured 1 nog in plastic liggen en wil deel 2 ook nog spelen, moet uncharted 4 nog afmaken etchoe moet ik al die shit doen
Zo zuur.quote:Op maandag 5 december 2016 12:28 schreef Dokkertje het volgende:
Dat iedereen dit zo fantastisch vindt
Wat een overdreven vereringen. Had al meteen door dat dit een verzonnen verhaal is om complimenten om zijn schrijfstijl te cashen is. Kan dit niet naar ONZ of zo?
Locorocoquote:
En er blijft maar nieuwe shit komen. Wil die nieuwe tombraider ook nog doen idd. zuchtquote:Op maandag 5 december 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil deel 2 ook spelen, moet ook deel 1 nog afmaken, ik heb nog de DLC van Witcher 3, Rise of the Tomb Rider, Far Cry Primal en ben ook nog heel neurotisch LEGO aan het sparen voor LEGO Dimensions en wil ook nog Watch Dogs 2 en Final Fantasy XV spelen. Vet janken.
Ik baalde van Tomb Raiderquote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Locorocopatapon iets minder gespeeld.
[..]
En er blijft maar nieuwe shit komen. Wil die nieuwe tombraider ook nog doen idd. zucht![]()
wow ik zal nog eens bellenquote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat woord ken jij niet he, oprecht
Haha herkenbaar probleem. Soortgelijk heb ik ook sinds Black Friday.quote:Op maandag 5 december 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd man. Heb dishonoured 1 nog in plastic liggen en wil deel 2 ook nog spelen, moet uncharted 4 nog afmaken etchoe moet ik al die shit doen
Nee dat AZC is een jaar geleden ofzo ingetrokken in een voormalig Belastingskantoor. Sinds 2 maanden ofzo is dit weer opgeheven.quote:Op maandag 5 december 2016 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Raar dat die verschillen onderling zo groot zijn. Is het soms een azc wat recent opgestart is? Azc hier in de buurt heeft de problemen die jij noemt niet.
Oh ja dat is wel fucked upquote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik baalde van Tomb Raiderik heb hem voor 60 euro gekocht en hij was nog niet afgeschreven en toen was hij 30 euro bij de Kerstsale. Dus ik bellen met PlayStation kunnen ze niets voor me doen
sowieso alles van elder scrollsquote:Op maandag 5 december 2016 12:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Haha herkenbaar probleem. Soortgelijk heb ik ook sinds Black Friday.
Ben nog met Skyrim bezig en moet nu nog beginnen met Elder Scrolls, Fallout 4, Need for Speed, Shadows of Mordor en Tom Raider
Ook echt van die games waar je je zelf dagen in kan verliezen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Haha herkenbaar probleem. Soortgelijk heb ik ook sinds Black Friday.
Ben nog met Skyrim bezig en moet nu nog beginnen met Elder Scrolls, Fallout 4, Need for Speed, Shadows of Mordor en Tom Raider
The Witcher 3quote:Op maandag 5 december 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil deel 2 ook spelen, moet ook deel 1 nog afmaken, ik heb nog de DLC van Witcher 3, Rise of the Tomb Rider, Far Cry Primal en ben ook nog heel neurotisch LEGO aan het sparen voor LEGO Dimensions en wil ook nog Watch Dogs 2 en Final Fantasy XV spelen. Vet janken.
Ja want "de prijzen zijn onder voorbehoud dus dat is eigen risico", en dat is wel zo maar kom opquote:Op maandag 5 december 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel fucked upze kunnen van alles maar willen het niet, stelletje flikkers. Wel heel goeie game
hahah ja dat had ik dus met Skyrim. Was in de sale ook 30 euro en heb paar weken terug voor 60 gekochtquote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik baalde van Tomb Raiderik heb hem voor 60 euro gekocht en hij was nog niet afgeschreven en toen was hij 30 euro bij de Kerstsale. Dus ik bellen met PlayStation kunnen ze niets voor me doen
Ik heb Witcher 3 platinum en alle trophies van de eerste DLC, ben op de helft met Blood&Wine maar ik moest echt even pauze nemen van die gamequote:Op maandag 5 december 2016 12:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
The Witcher 3![]()
Die DLC's zijn ook erg gaaf. Vooral die laatste met Toussaint erbij. Echt compleet andere wereld en erg mooi. Farcry primal is ook tof!
quote:Op maandag 5 december 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel fucked upze kunnen van alles maar willen het niet, stelletje flikkers. Wel heel goeie game
Ja logisch, ik zou ook sws proberen terug te krijgen helaas zijn die bedrijven daar nooit zo happig op.quote:Op maandag 5 december 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja want "de prijzen zijn onder voorbehoud dus dat is eigen risico", en dat is wel zo maar kom opIk vind de helft wel een fors bedrag. Als het om 5-10 euro ging had ik er nog niet eens over nagedacht waarschijnlijk.
ja bijkomend voordeel van dat ik in januari 3 weken uit de running lig vanwege kaakoperatie. Me volledig storten in die gamesquote:Op maandag 5 december 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook echt van die games waar je je zelf dagen in kan verliezen.
Dat stukje herken ik nog wel jaquote:
Platinum ja? Nice. Ik mis nog een paar trophys. O.a. alle Gwent Cards vinden. Ergens mis ik er een terwijl ik voor mijn geval echt iedereen ben afgegaanquote:Op maandag 5 december 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb Witcher 3 platinum en alle trophies van de eerste DLC, ben op de helft met Blood&Wine maar ik moest echt even pauze nemen van die game
Beter, scheelt dat je je kaak niet nodig hebt met gamenquote:Op maandag 5 december 2016 12:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja bijkomend voordeel van dat ik in januari 3 weken uit de running lig vanwege kaakoperatie. Me volledig storten in die games
Beter nog. Ik kan dan dus ook zeker een week helemaal niet praten dus mijn vriendin verwacht ook geen goede gesprekken:p minder afleiding hahaquote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter, scheelt dat je je kaak niet nodig hebt met gamen
Gwentquote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Platinum ja? Nice. Ik mis nog een paar trophys. O.a. alle Gwent Cards vinden. Ergens mis ik er een terwijl ik voor mijn geval echt iedereen ben afgegaan
Ja gaaf he! Bij die DLC kreeg ik ook die fysieke kaarten. Mijn vriendin vind Gwent ook tof dus best leuk om dat soms tegen elkaar te doen.quote:
Huh? kost toch niets?quote:Op maandag 5 december 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diablo 3 komt ook met een uitbreiding met nieuwe char; zal wel weer 20 euro kosten of zoGierigaards
Nicequote:Op maandag 5 december 2016 12:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Beter nog. Ik kan dan dus ook zeker een week helemaal niet praten dus mijn vriendin verwacht ook geen goede gesprekken:p minder afleiding haha
zin om jou een potje te doenquote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sinds ik witcher heb alles wat met Gwent te maken heeft ontlopen en mij gefocust op de game zelf. Dus tot nu toe nog nooit een potje gwent gedaan
blijf erbuiten danquote:Op maandag 5 december 2016 12:55 schreef xcachet het volgende:
Ik kan hier totaal niet over meepraten.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg bij Pensyl exact dezelfde vibe als bij Noel, hebben jullie dat ook?
Nee, want Noel is aardigquote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
mensen worden mad om de raarste shitquote:Op maandag 5 december 2016 13:00 schreef HPLC het volgende:
Mensen die boos zijn omdat een dikke, kale man die pijltjes gooit niet is genomineerd voor sportman van het jaar
ik heb mezelf sinterklaas cadeautjes gegevenquote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg vanavond Sinterklaas cadeautjes. Ben zo lief geweest.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.quote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
sowquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mezelf sinterklaas cadeautjes gegeven
niet elk klein succes vieren met een cadeau voor jezelf zodat je een excuus hebt om geld uit te gevenquote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef Crip het volgende:
jezelf niet het hele jaar door cadeautjes geven
ik geef mezelf ook cadeaus bij failures of als ik me verveel. Gewoon altijd.quote:Op maandag 5 december 2016 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
niet elk klein succes vieren met een cadeau voor jezelf zodat je een excuus hebt om geld uit te geven
ga niet wachten totdat ik cadeautje krijgquote:
ja oke true, dan praat ik het goed dat ik het als oppeppertje moet kopenquote:Op maandag 5 december 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ik geef mezelf ook cadeaus bij failures of als ik me verveel. Gewoon altijd.
ben ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry dat ik je vriendinnetje emogif
quote:Op maandag 5 december 2016 13:09 schreef xcachet het volgende:
Jezus, docent is er niet eens vandaag. Nu krijgen we een andere docent, maar die is pas half 2 klaar en heeft de ballen verstand van bedrijfseconomie._!
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.quote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.
[..]
sow
quote:
ik weet niet hoor, noel zei dat hij je ging spanken, omdat stoutquote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
loooolquote:
Klinkt als Noelquote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
looool
Er is maar 1 mens, naast Chloro, waar ik een hekel aan heb en dat is deze docent. Echt een flikker met zijn roze polo.
hoezo heb je een hekel aan em danżquote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
looool
Er is maar 1 mens, naast Chloro, waar ik een hekel aan heb en dat is deze docent. Echt een flikker met zijn roze polo.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, noel zei dat hij je ging spanken, omdat stout
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoorquote:
Jammer ditquote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafelquote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoor
Iets beter dit, maar nog steeds wat jammer.quote:Op maandag 5 december 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.
dat ben jij ook lolquote:
vervelend voor jequote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoor
Jelly dat jij dat niet te horen krijgtquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafel
Dat kan. Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.
Care niet zo man.quote:
trueeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 december 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan. Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk.
Ik ben FA, natuurlijk weet ik wat er allemaal gebeurt johquote:Op maandag 5 december 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jelly dat jij dat niet te horen krijgt
hmm ik doe mijn bestquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets beter dit, maar nog steeds wat jammer.
TARDIS. is echt knap!quote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Vind TARDIS. echt een vervelend ventje. Denk je dat je knap bent omdat mensen op internet dat zeggen?
wow vet heftigquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Vind TARDIS. echt een vervelend ventje. Denk je dat je knap bent omdat mensen op internet dat zeggen?
behalve zijn eigen rooster zekerquote:Op maandag 5 december 2016 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf echt geweldig. Maar dankzij hem is de roostering een grote puinhoop.
Ik zie dit soort posts vaker, van meer mensen hier... dan kan je pas echt zien dat iemand echt mad is. Altijd wel grappigquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
we halen meestal de eettafel niet johquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafel
je irriteren aan iemand op het internetquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Die weet ik niet. Maar hij beweert nu dat we van onze mentor les hebben en onze mentor beweert dat we van hem les hebben. Dus niks is voorbereidt en waarschijnlijk kan de hele klas zo weer huiswaards. Niet de eerste keer.quote:
Leuk zelfportret Wisequote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
je irriteren aan iemand op het internet![]()
[ afbeelding ]
zeggen al die mensen dat ze mij een vervelend ventje vindenquote:Op maandag 5 december 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie dit soort posts vaker, van meer mensen hier... dan kan je pas echt zien dat iemand echt mad is. Altijd wel grappig
gefeliciteerd met je verjaardag braddiequote:
Het is TARDIS.quote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
je irriteren aan iemand op het internet![]()
[ afbeelding ]
Dit klinkt terugleeswaardig.quote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Thanksquote:Op maandag 5 december 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag braddie
haha, filmpje kijken dus.quote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die weet ik niet. Maar hij beweert nu dat we van onze mentor les hebben en onze mentor beweert dat we van hem les hebben. Dus niks is voorbereidt en waarschijnlijk kan de hele klas zo weer huiswaards. Niet de eerste keer.
fotożquote:Op maandag 5 december 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
Oh lol. Die docent heeft nog evht een roze Polo aan ook. Ahahahahah
nee echt fucking saai.quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt niks terug te lezen. Alleen TARDIS hapt niet zo leuk
Nee, dat denken ze alleen.quote:Op maandag 5 december 2016 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zeggen al die mensen dat ze mij een vervelend ventje vinden
heej zijn jij en Tardis. nu billies? ik ben echt weinig hier geweestquote:Op maandag 5 december 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie dit soort posts vaker, van meer mensen hier... dan kan je pas echt zien dat iemand echt mad is. Altijd wel grappig
Ik zit zeg maar in het midden. Op de tweede rij. Dag durf ik niet. Misschien als hij zich omdraait naar het bord.quote:
hey is dit de echo van hoink?quote:
niet in de problemen komenquote:Op maandag 5 december 2016 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar in het midden. Op de tweede rij. Dag durf ik niet. Misschien als hij zich omdraait naar het bord.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej zijn jij en Tardis. nu billies? ik ben echt weinig hier geweest
Ja en ik ben nu de nieuwe holmaat van Hoinkquote:
billies? nee 2nutz heet ikquote:Op maandag 5 december 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej zijn jij en Tardis. nu billies? ik ben echt weinig hier geweest
Past precies. Succes!quote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik ben nu de nieuwe holmaat van Hoink
Thnx voor de heads up, maar had al teruggelezen.quote:Op maandag 5 december 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt niks terug te lezen. Alleen TARDIS hapt niet zo leuk
Lig echt dubbel ja.quote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
billies? nee 2nutz heet ik
Sommige mensen zie je echt gewoon boos worden om wat letters op dit forum van andere mensen.. die je niet kent. Blijft grappig.
ik zie ze nergensquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gezellig die sint met al zijn zwarte pieten overal. Dolle boel.
gewoon ignore, nitdanquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zie je echt gewoon boos worden om wat letters op dit forum van andere mensen.. die je niet kent. Blijft grappig.
oeh mooie naam wel, aangenaamquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel boosquote:
Ja Hans en Haags hadden fittie en toen ging Bradley zit ermee bemoeien en toen werd Ama verdrietig en ging TARDIS. haar troosten maar toen werd supersof jaloers en toen ging NutZ allerlei onzin vertellen. Ik snap er ook niks meer van.quote:Op maandag 5 december 2016 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx voor de heads up, maar had al teruggelezen.
Haha wat.quote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja Hans en Haags hadden fittie en toen ging Bradley zit ermee bemoeien en toen werd Ama verdrietig en ging TARDIS. haar troosten maar toen werd supersof jaloers en toen ging NutZ allerlei onzin vertellen. Ik snap er ook niks meer van.
bedanktquote:
bijv.quote:
Niks nieuws.quote:
hmm hopelijk wast hij zijn hol goed danquote:Op maandag 5 december 2016 13:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik ben nu de nieuwe holmaat van Hoink
quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks warme chocomel met slagroom maken voor mij en Ama
wow heftig.quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent sws maar een zweverig persoon
huhquote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja Hans en Haags hadden fittie en toen ging Bradley zit ermee bemoeien en toen werd Ama verdrietig en ging TARDIS. haar troosten maar toen werd supersof jaloers en toen ging NutZ allerlei onzin vertellen. Ik snap er ook niks meer van.
wow lekkerquote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uh wat?quote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
en ik?quote:Op maandag 5 december 2016 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
2NutZ is baasquote:Op maandag 5 december 2016 13:32 schreef Oberkullie het volgende:
Al mijn favoriete users in de SC![]()
En 2nutz
surequote:
wanneer was ditquote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk verhaal.quote:Op maandag 5 december 2016 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
geloof er niks vanquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Haha skkls.quote:Op maandag 5 december 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Alsof ik ruzie ga maken met jou
Prof is wsl weer een tijd weg voor langere tijd.quote:Op maandag 5 december 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
Ligt vast niet aan hem?quote:Op maandag 5 december 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Prof is wsl weer een tijd weg voor langere tijd.
quote:
je mist wat vriend:P Ik denk wel dat je nu het probleem hebt dat je die trophy niet meer kan halen. Sommige kaarten kun je geloof ik maar eenmalig proberen te winnen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sinds ik witcher heb alles wat met Gwent te maken heeft ontlopen en mij gefocust op de game zelf. Dus tot nu toe nog nooit een potje gwent gedaan
hahaquote:Op maandag 5 december 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Nou wsl wordt zijn afwezigheid wel veroorzaakt door hemzelf, want ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat hij ontvoerd is of zo.
Zou mij niets uit makenquote:
hahah dat is al vaker gezegd dus dat is niet vreemdquote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik geef echt geen kut om trophy's.quote:Op maandag 5 december 2016 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je mist wat vriend:P Ik denk wel dat je nu het probleem hebt dat je die trophy niet meer kan halen. Sommige kaarten kun je geloof ik maar eenmalig proberen te winnen.
zal jou es een vibe geven! (kijk mij stoer doen als Noel er niet isquote:
Precies. Win je toch niet dus moet je ook niet aan beginnen.quote:Op maandag 5 december 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè. Alsof ik ruzie ga maken met jou
`quote:Op maandag 5 december 2016 13:45 schreef Drug het volgende:
[..]
srs ik heb semi harde lul gekregen hierdoor:$
quote:Op maandag 5 december 2016 13:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Gatverdamme.quote:Op maandag 5 december 2016 13:45 schreef Drug het volgende:
[..]
is nie zn eerste hoorquote:Op maandag 5 december 2016 13:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wel lief, dat wij drug z`n eerste stijfje mogen meemaken
Ik ben Chloroquote:Op maandag 5 december 2016 13:40 schreef HPLC het volgende:
maar xcachet = Noel, SideEffect = hzaw. Hoe weet ik nou dat madeliefff geen Hugo is, Ober geen Prof is of supersof TARDIS.?
ooit je eigen stijfje kunnen zien?quote:Op maandag 5 december 2016 13:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wel lief, dat wij drug z`n eerste stijfje mogen meemaken
quote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ooit je eigen stijfje kunnen zien?
[..]
[..]
Whehe.quote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
libido is ineens gestegen omdat mijn lichaam weer seks heeft gehad wil ik nu meeeeerrrrquote:Op maandag 5 december 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Laatst zei je nog dat je niet seksueel gefrustreerd was, Drug...
Ook in 2016 nogquote:Op maandag 5 december 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
KLB / Opening Primark en tsunami aan "je weet togggg"publiek.
Probeert er ook een jongerentaal te gebruiken.'Je weet togg' was voor 2010 misschien nog catchy.
hoi amaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |