Teenage Mutant Ninja Turtles sokken!!!quote:Op donderdag 1 december 2016 23:12 schreef PrisTheShiz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Primark onesies en primark grumpy cat sokken
Ja want merkkleding wordt niet door kindertjes in bangladesh gemaakt zekerquote:Op donderdag 1 december 2016 23:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kanslozen in de primark. Een winkel die kinderarbeid schreeuwt.
Ik heb er nog nooit een voet binnengezet en ben dat ook niet van plan.
Ik begon me al af te vragen waarom ik steeds zo geil ben als ik kleding van de Primark draag.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:59 schreef SpecialK het volgende:
De kleding van de Primark... wat kan ik zeggen... 3x dragen en er uitzien alsof je jezelf op een granaat hebt gegooit.
Maar hun kleding wordt wel weer gemaakt door de aller aller jongste en armste slavenkindjes. Dat dan weer wel.
Waar maak je uit op dat ik dat zeg?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:43 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja want merkkleding wordt niet door kindertjes in bangladesh gemaakt zeker
Dus eigenlijk zorg jij er voor , dat die arme kleine kinderen werkloos raken, en met een leeg buikje naar bed moetenquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik dat zeg?
Ik koop enkel fairtrade ecologische kleding. Da's even zoeken, maar alles beter dan die troep uit standaardwinkels. En een stuk unieker.
Jij praat het goed dat die kids mishandeld worden op hun werkplaats? Sowieso kleine kinderen die werkenquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:52 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zorg jij er voor , dat die arme kleine kinderen werkloos raken, en met een leeg buikje naar bed moeten![]()
Geen werk, betekent geen geld,dus geen eten
Kun je je bakfiets wel kwijt bij de fairtradeecologischekledingzaak in Amsterdam? Pas op dat hij niet in de grachtengordel valt hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik dat zeg?
Ik koop enkel fairtrade ecologische kleding. Da's even zoeken, maar alles beter dan die troep uit standaardwinkels. En een stuk unieker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |