quote:Op maandag 5 december 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel fucked upze kunnen van alles maar willen het niet, stelletje flikkers. Wel heel goeie game
Ja logisch, ik zou ook sws proberen terug te krijgen helaas zijn die bedrijven daar nooit zo happig op.quote:Op maandag 5 december 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja want "de prijzen zijn onder voorbehoud dus dat is eigen risico", en dat is wel zo maar kom opIk vind de helft wel een fors bedrag. Als het om 5-10 euro ging had ik er nog niet eens over nagedacht waarschijnlijk.
ja bijkomend voordeel van dat ik in januari 3 weken uit de running lig vanwege kaakoperatie. Me volledig storten in die gamesquote:Op maandag 5 december 2016 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook echt van die games waar je je zelf dagen in kan verliezen.
Dat stukje herken ik nog wel jaquote:
Platinum ja? Nice. Ik mis nog een paar trophys. O.a. alle Gwent Cards vinden. Ergens mis ik er een terwijl ik voor mijn geval echt iedereen ben afgegaanquote:Op maandag 5 december 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb Witcher 3 platinum en alle trophies van de eerste DLC, ben op de helft met Blood&Wine maar ik moest echt even pauze nemen van die game
Beter, scheelt dat je je kaak niet nodig hebt met gamenquote:Op maandag 5 december 2016 12:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja bijkomend voordeel van dat ik in januari 3 weken uit de running lig vanwege kaakoperatie. Me volledig storten in die games
Beter nog. Ik kan dan dus ook zeker een week helemaal niet praten dus mijn vriendin verwacht ook geen goede gesprekken:p minder afleiding hahaquote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter, scheelt dat je je kaak niet nodig hebt met gamen
Gwentquote:Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Platinum ja? Nice. Ik mis nog een paar trophys. O.a. alle Gwent Cards vinden. Ergens mis ik er een terwijl ik voor mijn geval echt iedereen ben afgegaan
Ja gaaf he! Bij die DLC kreeg ik ook die fysieke kaarten. Mijn vriendin vind Gwent ook tof dus best leuk om dat soms tegen elkaar te doen.quote:
Huh? kost toch niets?quote:Op maandag 5 december 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diablo 3 komt ook met een uitbreiding met nieuwe char; zal wel weer 20 euro kosten of zoGierigaards
Nicequote:Op maandag 5 december 2016 12:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Beter nog. Ik kan dan dus ook zeker een week helemaal niet praten dus mijn vriendin verwacht ook geen goede gesprekken:p minder afleiding haha
zin om jou een potje te doenquote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heb sinds ik witcher heb alles wat met Gwent te maken heeft ontlopen en mij gefocust op de game zelf. Dus tot nu toe nog nooit een potje gwent gedaan
blijf erbuiten danquote:Op maandag 5 december 2016 12:55 schreef xcachet het volgende:
Ik kan hier totaal niet over meepraten.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg bij Pensyl exact dezelfde vibe als bij Noel, hebben jullie dat ook?
Nee, want Noel is aardigquote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
mensen worden mad om de raarste shitquote:Op maandag 5 december 2016 13:00 schreef HPLC het volgende:
Mensen die boos zijn omdat een dikke, kale man die pijltjes gooit niet is genomineerd voor sportman van het jaar
ik heb mezelf sinterklaas cadeautjes gegevenquote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg vanavond Sinterklaas cadeautjes. Ben zo lief geweest.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.quote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
sowquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mezelf sinterklaas cadeautjes gegeven
niet elk klein succes vieren met een cadeau voor jezelf zodat je een excuus hebt om geld uit te gevenquote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef Crip het volgende:
jezelf niet het hele jaar door cadeautjes geven
ik geef mezelf ook cadeaus bij failures of als ik me verveel. Gewoon altijd.quote:Op maandag 5 december 2016 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
niet elk klein succes vieren met een cadeau voor jezelf zodat je een excuus hebt om geld uit te geven
ga niet wachten totdat ik cadeautje krijgquote:
ja oke true, dan praat ik het goed dat ik het als oppeppertje moet kopenquote:Op maandag 5 december 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ik geef mezelf ook cadeaus bij failures of als ik me verveel. Gewoon altijd.
ben ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry dat ik je vriendinnetje emogif
quote:Op maandag 5 december 2016 13:09 schreef xcachet het volgende:
Jezus, docent is er niet eens vandaag. Nu krijgen we een andere docent, maar die is pas half 2 klaar en heeft de ballen verstand van bedrijfseconomie._!
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.quote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.
[..]
sow
quote:
ik weet niet hoor, noel zei dat hij je ging spanken, omdat stoutquote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
loooolquote:
Klinkt als Noelquote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
looool
Er is maar 1 mens, naast Chloro, waar ik een hekel aan heb en dat is deze docent. Echt een flikker met zijn roze polo.
hoezo heb je een hekel aan em dan¿quote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
looool
Er is maar 1 mens, naast Chloro, waar ik een hekel aan heb en dat is deze docent. Echt een flikker met zijn roze polo.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, noel zei dat hij je ging spanken, omdat stout
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoorquote:
Jammer ditquote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafelquote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoor
Iets beter dit, maar nog steeds wat jammer.quote:Op maandag 5 december 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.
dat ben jij ook lolquote:
vervelend voor jequote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoor
Jelly dat jij dat niet te horen krijgtquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafel
Dat kan. Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.
Care niet zo man.quote:
trueeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 december 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan. Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk.
Ik ben FA, natuurlijk weet ik wat er allemaal gebeurt johquote:Op maandag 5 december 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jelly dat jij dat niet te horen krijgt
hmm ik doe mijn bestquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets beter dit, maar nog steeds wat jammer.
TARDIS. is echt knap!quote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Vind TARDIS. echt een vervelend ventje. Denk je dat je knap bent omdat mensen op internet dat zeggen?
wow vet heftigquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Vind TARDIS. echt een vervelend ventje. Denk je dat je knap bent omdat mensen op internet dat zeggen?
behalve zijn eigen rooster zekerquote:Op maandag 5 december 2016 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf echt geweldig. Maar dankzij hem is de roostering een grote puinhoop.
Ik zie dit soort posts vaker, van meer mensen hier... dan kan je pas echt zien dat iemand echt mad is. Altijd wel grappigquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
we halen meestal de eettafel niet johquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafel
je irriteren aan iemand op het internetquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Die weet ik niet. Maar hij beweert nu dat we van onze mentor les hebben en onze mentor beweert dat we van hem les hebben. Dus niks is voorbereidt en waarschijnlijk kan de hele klas zo weer huiswaards. Niet de eerste keer.quote:
Leuk zelfportret Wisequote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
je irriteren aan iemand op het internet![]()
[ afbeelding ]
zeggen al die mensen dat ze mij een vervelend ventje vindenquote:Op maandag 5 december 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie dit soort posts vaker, van meer mensen hier... dan kan je pas echt zien dat iemand echt mad is. Altijd wel grappig
gefeliciteerd met je verjaardag braddiequote:
Het is TARDIS.quote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
je irriteren aan iemand op het internet![]()
[ afbeelding ]
Dit klinkt terugleeswaardig.quote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Thanksquote:Op maandag 5 december 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag braddie
haha, filmpje kijken dus.quote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die weet ik niet. Maar hij beweert nu dat we van onze mentor les hebben en onze mentor beweert dat we van hem les hebben. Dus niks is voorbereidt en waarschijnlijk kan de hele klas zo weer huiswaards. Niet de eerste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |