Nee, want Noel is aardigquote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg bij Pensyl exact dezelfde vibe als bij Noel, hebben jullie dat ook?
mensen worden mad om de raarste shitquote:Op maandag 5 december 2016 13:00 schreef HPLC het volgende:
Mensen die boos zijn omdat een dikke, kale man die pijltjes gooit niet is genomineerd voor sportman van het jaar
ik heb mezelf sinterklaas cadeautjes gegevenquote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg vanavond Sinterklaas cadeautjes. Ben zo lief geweest.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg vanavond Sinterklaas cadeautjes. Ben zo lief geweest.
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.quote:Op maandag 5 december 2016 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik krijg bij Pensyl exact dezelfde vibe als bij Noel, hebben jullie dat ook?
sowquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mezelf sinterklaas cadeautjes gegeven
niet elk klein succes vieren met een cadeau voor jezelf zodat je een excuus hebt om geld uit te gevenquote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef Crip het volgende:
jezelf niet het hele jaar door cadeautjes geven
ik geef mezelf ook cadeaus bij failures of als ik me verveel. Gewoon altijd.quote:Op maandag 5 december 2016 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
niet elk klein succes vieren met een cadeau voor jezelf zodat je een excuus hebt om geld uit te geven
ga niet wachten totdat ik cadeautje krijgquote:
ja oke true, dan praat ik het goed dat ik het als oppeppertje moet kopenquote:Op maandag 5 december 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ik geef mezelf ook cadeaus bij failures of als ik me verveel. Gewoon altijd.
ben ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry dat ik je vriendinnetje emogif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |