Care niet zo man.quote:
trueeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 december 2016 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan. Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk.
Ik ben FA, natuurlijk weet ik wat er allemaal gebeurt johquote:Op maandag 5 december 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jelly dat jij dat niet te horen krijgt
hmm ik doe mijn bestquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iets beter dit, maar nog steeds wat jammer.
TARDIS. is echt knap!quote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Vind TARDIS. echt een vervelend ventje. Denk je dat je knap bent omdat mensen op internet dat zeggen?
wow vet heftigquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Vind TARDIS. echt een vervelend ventje. Denk je dat je knap bent omdat mensen op internet dat zeggen?
behalve zijn eigen rooster zekerquote:Op maandag 5 december 2016 13:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf echt geweldig. Maar dankzij hem is de roostering een grote puinhoop.
Ik zie dit soort posts vaker, van meer mensen hier... dan kan je pas echt zien dat iemand echt mad is. Altijd wel grappigquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
we halen meestal de eettafel niet johquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafel
je irriteren aan iemand op het internetquote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Die weet ik niet. Maar hij beweert nu dat we van onze mentor les hebben en onze mentor beweert dat we van hem les hebben. Dus niks is voorbereidt en waarschijnlijk kan de hele klas zo weer huiswaards. Niet de eerste keer.quote:
Leuk zelfportret Wisequote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
je irriteren aan iemand op het internet![]()
[ afbeelding ]
zeggen al die mensen dat ze mij een vervelend ventje vindenquote:Op maandag 5 december 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie dit soort posts vaker, van meer mensen hier... dan kan je pas echt zien dat iemand echt mad is. Altijd wel grappig
gefeliciteerd met je verjaardag braddiequote:
Het is TARDIS.quote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
je irriteren aan iemand op het internet![]()
[ afbeelding ]
Dit klinkt terugleeswaardig.quote:Op maandag 5 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Thanksquote:Op maandag 5 december 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag braddie
haha, filmpje kijken dus.quote:Op maandag 5 december 2016 13:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die weet ik niet. Maar hij beweert nu dat we van onze mentor les hebben en onze mentor beweert dat we van hem les hebben. Dus niks is voorbereidt en waarschijnlijk kan de hele klas zo weer huiswaards. Niet de eerste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |