quote:Op maandag 5 december 2016 13:09 schreef xcachet het volgende:
Jezus, docent is er niet eens vandaag. Nu krijgen we een andere docent, maar die is pas half 2 klaar en heeft de ballen verstand van bedrijfseconomie._!
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.quote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.
[..]
sow
quote:
ik weet niet hoor, noel zei dat hij je ging spanken, omdat stoutquote:Op maandag 5 december 2016 13:01 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg vanavond Sinterklaas cadeautjes. Ben zo lief geweest.
loooolquote:
Klinkt als Noelquote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
looool
Er is maar 1 mens, naast Chloro, waar ik een hekel aan heb en dat is deze docent. Echt een flikker met zijn roze polo.
hoezo heb je een hekel aan em dan¿quote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
looool
Er is maar 1 mens, naast Chloro, waar ik een hekel aan heb en dat is deze docent. Echt een flikker met zijn roze polo.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, noel zei dat hij je ging spanken, omdat stout
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoorquote:
Jammer ditquote:Op maandag 5 december 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
ja maar dat heb ik ook bij een hplc en een frass bijv.
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafelquote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoor
Iets beter dit, maar nog steeds wat jammer.quote:Op maandag 5 december 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.
dat ben jij ook lolquote:
vervelend voor jequote:Op maandag 5 december 2016 13:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe nou eens normaal, je komt hier nooit meer en dan wel kritiek leveren, daar hou ik niet van hoor
Jelly dat jij dat niet te horen krijgtquote:Op maandag 5 december 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huge vertelt vast aan haar tijdens avondeten wat voor TR's hij weer heeft moeten afvinken. Beetje afgestompt samen aan eettafel
Dat kan. Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt? ik vind hzaw en ck wle beetje op elkaar lijken, hplc en ck ook kwa humor dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |