quote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
denk dat ik zojuist ongesteld ben geworden hmm.
Vroeger wel, nu krijg ik gewoon veel geld en te horen dat Sinterklaas blij mag zijn dat hij op mijn verjaardag jarig isquote:Op maandag 5 december 2016 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jarig op sinterklaasdag
Krijg je dan wel extra cadeaus?
Gefeliciteerd uiteraard!
En terechtquote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu krijg ik gewoon veel geld en te horen dat Sinterklaas blij mag zijn dat hij op mijn verjaardag jarig is
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 5 december 2016 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
Gefeliciteerd Braddie, hoop dat je veel geld krijgt waar je op zit te wachten.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is juist en tevens correct
Wat zou jouw advies zijn aan het Drentse OV bedrijf? Gratis kaartjes uitdelen?quote:Op maandag 5 december 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil niet ontkennen dat er dingen misgaan, dat is zeker zo. Maar daar staat tegenover dat het in 95% van de gevallen prima gaat maar dat is niet boeiend genoeg. Volgens mij worden er nog altijd in verhouding veel meer misdaden gepleegd door de Nederlanders dan door de asielzoekers.
Zal je in samenspraak met AZC + politie moeten gaan oplossen. Boetes uitdelen werk niet want ze hebben toch geen geld en geen adres in principe. Denk dat ze voor meer activiteiten moeten zorgen bij de AZC, zodat er minder behoefte is om naar stad te gaanquote:Op maandag 5 december 2016 11:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat zou jouw advies zijn aan het Drentse OV bedrijf? Gratis kaartjes uitdelen?
Woon jij 100 meter van een asielzoekerscentrum vandaan? Nou ik wel, nou ja, niet meer want hij is opgeheven vanwege overlast in de buurt (auto-inbraken), in de bussen (intimidatie van vrouwen), en openbare dronkenschap als ze uit de stad kwamen gewandeld. Een vriendin van me zonder enige aanleiding van haar fiets afduwen dat soort dingen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil niet ontkennen dat er dingen misgaan, dat is zeker zo. Maar daar staat tegenover dat het in 95% van de gevallen prima gaat maar dat is niet boeiend genoeg. Volgens mij worden er nog altijd in verhouding veel meer misdaden gepleegd door de Nederlanders dan door de asielzoekers.
Gefeliciteerd. Nog vele jaren.quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is juist en tevens correct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |